BackInAction
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 115kg
Nou wil ik even het Adam en Eva verhaal los laten aangezien ik al toegegeven heb dat je hier een punt hebt. Hier zit nog zeg maar een kleine glitch hehe, ik zou het even goed moeten navragen.
Maar als we er even van uit zouden gaan dat er geen god bestaat, volgens jouw optiek. Dan zou het punt van de BigBang tot de evolutie van de mens allemaal bestaan uit toevalligheden. Volgens de theorie zijn aminozuren per toeval gevormd door anorganische moleculen. Aminozuren vormden op hun beurt per toeval eiwitten en tot slot vormde de eiwitten per toeval levende wezens. Hoe dan ook, de waarschijnlijkheid dat een levend wezen per toeval is gevormd, is kleiner dan de waarschijnlijkheid dat de Eiffeltoren gevormd is per toeval, omdat zelfs de meest simpele menselijke cel nog complexer is dan elk door de mens gebouwd bouwwerk. En dit is nog maar een kleine reeks van wat er allemaal plaats moet vinden om tot het huidige bestaan te komen.
Voor mij persoonlijk is dit nog moeilijker te bevatten dan een hogere macht.
simpel
kans van 1 op 10 miljard dat ge slimmer zijt dan een witte n*ger met down.. als je 100 MILJARD JAAR KAN PROBEREN zal je er wel in slagen..
je cijfers gaan er anders uitzien als je ze uitzet in de grootheid van het universum... denk eens iets verder dan je bekrompen religie bazar..