Fitness Seller

Hoe verklaren Christenen:

Nou wil ik even het Adam en Eva verhaal los laten aangezien ik al toegegeven heb dat je hier een punt hebt. Hier zit nog zeg maar een kleine glitch hehe, ik zou het even goed moeten navragen.

Maar als we er even van uit zouden gaan dat er geen god bestaat, volgens jouw optiek. Dan zou het punt van de BigBang tot de evolutie van de mens allemaal bestaan uit toevalligheden. Volgens de theorie zijn aminozuren per toeval gevormd door anorganische moleculen. Aminozuren vormden op hun beurt per toeval eiwitten en tot slot vormde de eiwitten per toeval levende wezens. Hoe dan ook, de waarschijnlijkheid dat een levend wezen per toeval is gevormd, is kleiner dan de waarschijnlijkheid dat de Eiffeltoren gevormd is per toeval, omdat zelfs de meest simpele menselijke cel nog complexer is dan elk door de mens gebouwd bouwwerk. En dit is nog maar een kleine reeks van wat er allemaal plaats moet vinden om tot het huidige bestaan te komen.

Voor mij persoonlijk is dit nog moeilijker te bevatten dan een hogere macht.

simpel
kans van 1 op 10 miljard dat ge slimmer zijt dan een witte n*ger met down.. als je 100 MILJARD JAAR KAN PROBEREN zal je er wel in slagen..

je cijfers gaan er anders uitzien als je ze uitzet in de grootheid van het universum... denk eens iets verder dan je bekrompen religie bazar..

Dus god zat eens een paar minuten (ja want hij had toen ook al een uurwerk) voor zich uit te staren en dacht.. mhh.. hoe maak ik een celmembraan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yeah right..

Dus god zat eens een paar minuten (ja want hij had toen ook al een uurwerk) voor zich uit te staren en dacht.. mhh.. hoe maak ik een celmembraan?

http://upload.wikimedia.org/wikiped.../800px-Cell_membrane_detailed_diagram.svg.png

Yeah right..

en ging daarna zijn creaties als een sadist behandelen en genieten van alle offers die ze ter ere van hem organiseerden...
Als hij al zou bestaan is het een walgelijke tist.. aller toch die van dat door gefrustreerde menskes geschreven boek.. egh de bijbel dus..

en ging daarna zijn creaties als een sadist behandelen en genieten van alle offers die ze ter ere van hem organiseerden...
Als hij al zou bestaan is het een walgelijke tist.. aller toch die van dat door gefrustreerde menskes geschreven boek.. egh de bijbel dus..
ik vind jullie bekrompen gedachtengang zonder enige creatieve inbreng, vrij walgelijk.
;)

ik vind jullie bekrompen gedachtengang zonder enige creatieve inbreng, vrij walgelijk.
;)

hoezo?? in jouw bijbel geeft hij verschillende keren opdracht om in zijn naam mensen te offeren of om volkeren uit te moorden of om vrouwen te pakken van andere stammen...
Wist je dat dan niet? ???

Ik ben niet walgelijk.. die God uit de bijbel is de viespeuk

hoezo?? in jouw bijbel geeft hij verschillende keren opdracht om in zijn naam mensen te offeren of om volkeren uit te moorden of om vrouwen te pakken van andere stammen...
Wist je dat dan niet? ???

Ik ben niet walgelijk.. die God uit de bijbel is de viespeuk
dit bedoel ik dus met domme antwoorden........

ga eerst die Bijbel eens GOED lezen voordat je die grote waffel opentrekt om iets doms te lullen.
:mad:

ik ga het niet nog een keer herhalen, je antwoord heb ik al vaak genoeg gegeven, anders Google je er maar eens op.
:rolleyes:

god is een kl***zak, Jezus is de zoon van god

god is een kl***zak, Jezus is de zoon van god

goedzo Simon, laat je maar van je beste kant zien............straks gaan mensen idd twijfelen aan je geestelijke capaciteiten!

intelligente mensen vinden het namelijk dom om anderen omwille van welke reden ook, belachelijk te maken!
:thumbs:

dit bedoel ik dus met domme antwoorden........

ga eerst die Bijbel eens GOED lezen voordat je die grote waffel opentrekt om iets doms te lullen.
:mad:

ik ga het niet nog een keer herhalen, je antwoord heb ik al vaak genoeg gegeven, anders Google je er maar eens op.
:rolleyes:

DOMME ANTWOORDEN???
Ik ken die bijbel, ken jij hem wel? Lees hem dan maar eens..

Toen dit overleg faalde, bad Jefta de Here om hem de overwinning te geven. Hij beloofde dat hij het eerste dat hij thuis zou tegenkomen aan de Here zou offeren. Daarbij dacht hij waarschijnlijk aan een geit of rund.
Onder leiding van Jefta wonnen de Israëlieten de strijd tegen Ammon. Toen Jefta daarna thuiskwam in Mizpa kwam hij tot zijn schrik als eerste zijn dochter tegen, die hem dansend tegemoetkwam. Toen zij hoorde van Jefta's gelofte, stemde zij er mee in en vroeg ze twee maanden uitstel.
Het boek vertelt verder dat Jefta na die twee maanden zijn gelofte vervulde, en dat ze maagd is gebleven. Verdere details over de wijze van offerande worden niet expliciet vermeld.

1 van de vele voorbeelden...

jep en dat van dat maagd vond de "coïtusistische" God ook belangrijk!!
nochtans de meeste van zijn plaatsvervangers (clerici) zijn nu homo's.. aller pedofielen eigenlijk.. wens je ook hier bewijzen??

allemaal Oude Testament dus.......

weet je ook waarom er een Nieuw Testament is ontstaan, en wat de verschillen zijn tussen beide?

wanneer je de Bijbel kent zul je dit vast wel weten, en dan maak ik me zorgen over je intelligentie..........want wanneer je de Bijbel zegt te kennen, kom je niet met zulke domme vragen.

* US clerics accused of abuse from 1950-2002: 4,392.
About 4% of the 109,694 serving during those 52 years.
* Individuals making accusations: 10,667.
* Victims' ages: 5.8% under 7; 16% ages 8-10; 50.9% ages 11-14; 27.3% ages 15-17.
* Victims' gender: 81% male, 19% female
* Duration of abuse: Among victims, 38.4% said all incidents occurred within one year; 21.8% said one to two years; 28%, two to four years; 11.8% longer.
* Victims per priest: 55.7% with one victim; 26.9% with two or three; 13.9% with four to nine; 3.5% with 10 or more (these 149 priests caused 27% of allegations).
* Abuse locations: 40.9% at priest's residence; 16.3% in church; 42.8% elsewhere.
* Known cost to dioceses and religious orders: $572,507,094 (does not include the $85 million Boston settlement and other expenses after research was concluded). (Hartford Courant, 2/27/04)

weet je ook waarom er een Nieuw Testament is ontstaan, en wat de verschillen zijn tussen beide?

wanneer je de Bijbel kent zul je dit vast wel weten, en dan maak ik me zorgen over je intelligentie..........want wanneer je de Bijbel zegt te kennen, kom je niet met zulke domme vragen.

ik kom niet met vragen maar met feiten :D

om dezelfde reden als er een koran en hadith is ontstaan..
om de zever wat aan te passen aan de nieuwe maatschappelijke standaard..
als de mensen en hun denkwijze evolueren moeten de leugens en bedrog ook worden aangepast om nog doorgeslikt te kunnen worden..

zolang de kassa maar rinkelt en de pipos maar onder bedwang kunnen worden gehouden!

ik kom niet met vragen maar met feiten :D
achterhaalde feiten vanuit het Oude Testament die, voor een Bijbel kenner, oud nieuws zijn.

wanneer je weet dat het Nieuwe Testament is begonnen met Jezus als hoofdpersoon, weet je ook dat je vanuit die nieuwe visie niet langer meer moet zeuren over het Oude Testament..........tenzij je een Jood bent, want die accepteerden Jezus niet als hun Verlosser.
;)

goedzo Simon, laat je maar van je beste kant zien............straks gaan mensen idd twijfelen aan je geestelijke capaciteiten!

intelligente mensen vinden het namelijk dom om anderen omwille van welke reden ook, belachelijk te maken!
:thumbs:

Eenieder intelligent weet ook dat het geen nut heeft om deze materie te herbehandelen aangezien er toch niets nuttig uitkomt. Ik vermijd veel nodeloos typwerk door een naar mijn mening grappige tekening te tonen.

Ik ga echter niet in dialoog met mensen die ik als mentaal inferieur beschouw, en ja sterk gelovigen die de Bijbel letterlijk nemen vallen daar ook onder.

http://www.godtube.com/view_video.php?viewkey=c9501057cf59557b22e7 lolz

Oh en ja grappig dat _jij_ mij vetklep noemt als je er zo uitziet:

Maarja het zal die rotzooi zijn die in je gristelijke ogen zit die je belet van jezelf te zien zoals je bent.

Oh en klusje, ik probeer je heus niet belachelijk te maken maar met de neus op de feiten te drukken, je belachelijk maken laat ik wel aan jezelf over.

snoob.. hmm wel wat erover he..

Terug
Naar boven