Pelikan
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 11%
Stel je bent nog niet uitgeroeid in de lengte, en gaat aan de AAS ( bijvoorbeeld test) dan vraag ik me af wat dit voor invloed op je heeft. Je leest overal dat AAS je groei stoppen, en op sommige websites lees je dat je je uiteindelijke lengte wel behaald, maar dan veel sneller door middel van een groeispurt.
Is het de oestrogeen vorming die er voor zorgt dat je groeischijven sluiten? En stel dat dit het geval is, zou je dit dan niet makkelijk tegen kunnen gaan met 10mg nolva per dag tijdens de gehele kuur?
Je ziet namelijk steeds meer dat mensen van 16-18 al aan de aas gaan, met name Jeff Seid, maar ook Arnold in zijn jonge jaren, toch valt het mij op dat ze er niet klein bij lopen.
Hoop dat iemand hier mij uitleg over kan geven.
Is het de oestrogeen vorming die er voor zorgt dat je groeischijven sluiten? En stel dat dit het geval is, zou je dit dan niet makkelijk tegen kunnen gaan met 10mg nolva per dag tijdens de gehele kuur?
Je ziet namelijk steeds meer dat mensen van 16-18 al aan de aas gaan, met name Jeff Seid, maar ook Arnold in zijn jonge jaren, toch valt het mij op dat ze er niet klein bij lopen.
Hoop dat iemand hier mij uitleg over kan geven.