Fitness Seller

Hoe whey proteine shakes beter te drinken maken

Vanille shakes vindek ook niet te drinken, nu de XXL Whey Aardbei en die gaat lekker af, met volle melk (alles extra is voor mij goed meegenomen)

Ik drink ze ook maar ik vind ze eigenlijk best wel lekker :D

nieuwe sport zoeken ;)

Ik snap niet dat er zoveel om die smaken te doen is.
Ik heb naturel smaak, doe er altijd een koffielepel nesquick bij en dan water.
Smaakt gewoon naar chocomelk:D

even off-topic: hoelang is whey gemiddeld houdbaar. Ik heb een zak van 5 kg gekocht maar daar doe ik denk nog 2 jaar mee, want ik neem enkel 30 gr na de training

appart, dacht dat ik al kieskeurig was. neus dicht knijpen en erna kauwgom nemen zodat de smaak weg is.

wat raar,...ik neem ook whey en vind hem echt superlekker. Ik neem "Dymatize Elite" met smaak Smooth Banana. Echt erg lekker. Ik zou dat gewoon voor genot kunnen drinken.

Ik neem nu 1 beker per dag. Ik vraag me alleen wel af of je daar niet dik van wordt? dat whey. Weet iemand dat? Zitten daar veel kcal/vet in?

Melk, kaneel en aspartaam. lekker man

Als je whey al slecht vind probeer dan maar eens 4 maand gekookte koolvis ;). Gewoon opdrinken en niet zeuren!

koolvis is toch helemaal niet slecht!!! :o Vind em lekker
na 4 maand wel beu, maar doet niets aan de smaak af...

Gewoon achterover kappen die whey, jesus, nitrocrea, noxpump enz enz allemaal veel erger en zelfs dat is goed af te krijgen!

Die shakes(het poeder zelf) zijn in mijn ogen gewoon LEKKER!! Denk dat het eerder aan wat anders ligt

Ik doe 100g bevroren bosvruchten bij mn whey, melk en havermout in de blender en dat doet het veel beter smaken. Smaakt naar ijs zonder suiker :meal:

Bij ons in de Aldi kan je van die zakken kopen van 750g. Gezond en lekker!

Bah ik vind die vanille shakes ook maar niks, ik drink hem met dichtgeknepen neus leeg.
Ik heb Excusive whey van bodyenfitshop waar ook nog eens een GIGANTISCHE schuimkraag op komt die er een kwartier over doet om in te zinken. En echt, dat schuim wil je niet in je mond hebben want het komt er 10x zo hard weer uit. Zoek echt een manier om dat lekkerder te maken.

Bah ik vind die vanille shakes ook maar niks, ik drink hem met dichtgeknepen neus leeg.
Ik heb Excusive whey van bodyenfitshop waar ook nog eens een GIGANTISCHE schuimkraag op komt die er een kwartier over doet om in te zinken. En echt, dat schuim wil je niet in je mond hebben want het komt er 10x zo hard weer uit. Zoek echt een manier om dat lekkerder te maken.

Vork gebruiken en roeren? Geeft minder schuim...

Raar dat je hier moet van kotsen. Vind hem zelf niet slecht.

Wel als ik de whey samen met havermout in de blender gooi :) en dat doe ik nu elke morgend en elke morgend sta ik te kokhalzen en toch al 2 keeris het eruitgekomen voorbije maand. Maarjah :) soms zit het ook in je kop hoor, als je denkt dat het vies is ga je het zowiso erger hebben. Denk nu gewoon ff dat het lekker is en je zal er minder last van hebben.
Als het zo erg is dat je er van moet kotsen ben ik van mening dat je wat anders moet gaan gebruiken.

Maar krijg je kotsneigingen of moet je daad werkelijk kotsen. In mijn ogen een heel vereschil. Met kotsneigingen hou je het binnen en met kotsen is het zonde van de whey. Eerste geen probleem tweede andere smaak (banaan vind ik redelijk drinkbaar).

hij is tog niet overtijd?
meng hem mss is met honing of een appel en inde blender...

mix er een banaantje ofzo bij
Ik gebruik Pure Whey van Performance
ook vanille
en als het tegensteekt gooi ik er een banaantje of wat aarbeien bij
always does the trick ;)

whey met water = ekkes
whey met melk = jammie

Opdrinken!! en niet zeuren haha.

Gooi er anders gewoon een banaan bij in de blender en melk natuurlijk.

Nja ik denk dat die heel erg gaat klonteren dan maar ik zal het nog eens proberen.

Je kunt niet gewoon 5 minuten wachten na het shaken?? dan is de schuim wel (zo goed als) weg... Klein beetje schuim erop vind ik persoonlijk zelfs lekkerder, maar ieder zijn ding ;)

Oh ja, wat is eigenlijk de houdbaarheid van whey? ik zie nergens een datum op m'n emmers staan...

Terug
Naar boven