Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je whey al slecht vind probeer dan maar eens 4 maand gekookte koolvis. Gewoon opdrinken en niet zeuren!
Vind em lekkerIk doe 100g bevroren bosvruchten bij mn whey, melk en havermout in de blender en dat doet het veel beter smaken. Smaakt naar ijs zonder suiker
Bij ons in de Aldi kan je van die zakken kopen van 750g. Gezond en lekker!

Bah ik vind die vanille shakes ook maar niks, ik drink hem met dichtgeknepen neus leeg.
Ik heb Excusive whey van bodyenfitshop waar ook nog eens een GIGANTISCHE schuimkraag op komt die er een kwartier over doet om in te zinken. En echt, dat schuim wil je niet in je mond hebben want het komt er 10x zo hard weer uit. Zoek echt een manier om dat lekkerder te maken.
Als het zo erg is dat je er van moet kotsen ben ik van mening dat je wat anders moet gaan gebruiken.Raar dat je hier moet van kotsen. Vind hem zelf niet slecht.
Wel als ik de whey samen met havermout in de blender gooien dat doe ik nu elke morgend en elke morgend sta ik te kokhalzen en toch al 2 keeris het eruitgekomen voorbije maand. Maarjah
soms zit het ook in je kop hoor, als je denkt dat het vies is ga je het zowiso erger hebben. Denk nu gewoon ff dat het lekker is en je zal er minder last van hebben.
Nja ik denk dat die heel erg gaat klonteren dan maar ik zal het nog eens proberen.