AndroidHealthClinic

hoe word ik sterk

als je gewoon aan je ouders vraagt of je naar de sportschool mag want zo duur is het niet
mijn ouders betalen 2,90 euro per keer dat hebben je ouders vast wel voor je over XD
3 euro om de 2 dagen is ongeveer 15 euro per maand en 180 euro per jaar. Dat is wel een heel goedkope gym en het is de uitzondering die de regel bevestigt: gyms zijn duur (en meestal hebben ze geen squatrack).

hallo kerel je moet idd naar een sportschool want hier is niemand van plan je te helpen als je alleen situps doet. gwn zinloos

en 21e eeuw gaat des te meer om spieren. geloof mij nu begint die shizzle pas echt populair te worden..........

en idd rondlezen veel eten en gewoon full body trainen 2x per week om te beginnen dan begin je vanzelf te begrijpen hoe het werkt. go hard

ik ben 12 en ben 1.62 hoe krijg ik spieren want ik ben nog te jong voor een sportschool

ga buiten spelen!

epic bump

Start eigen topic of begin hier is wat door te lezen.

Lol @ zn 3e post, wat een idioot.

eet gezond en véél (niet te vettig)
train gevarieerd zeker als je van niets begint
en geef niet te snel op, gewoon gaan tot je niet meer kunt
en heb geduld dan komt het wel :)

Slotje.. Laatste activiteit: Mon 28 Sep 2009 17:09 denk niet meer dat hij nog 1 van deze berichten gaat beantwoorde

dankjewell brenno
maar ik bedoel wat voor trainingen zijn geschikt voor mij

je bent pas 12. als ik jou was zou ik daar even mee wachten.
je moet nog groeien. gewoon goed eten en dan rond je 15 gaan beginnen met trainen.

hallo ik ben een jonge die 15 jaar is en al een paar weken traint voor myn lichaam zodat ik sterk wordt want by my in de buurt wordt ik heel vaak geslagen en pakken ze geld van me af alleen telkens als ik ze zie ga ik byna dood van binnen dus myn vraag is aan iedereen of iemand me hiermee kan helpen iemand die me kan lijden zodat ik een sterk lichaam met techniek en ook dat myn geest sterk wordt please iemand reageren

:roflol::roflol:
hallo ik ben een jonge die 15 jaar is en al een paar weken traint voor myn lichaam zodat ik sterk wordt want by my in de buurt wordt ik heel vaak geslagen en pakken ze geld van me af alleen telkens als ik ze zie ga ik byna dood van binnen dus myn vraag is aan iedereen of iemand me hiermee kan helpen iemand die me kan lijden zodat ik een sterk lichaam met techniek en ook dat myn geest sterk wordt please iemand reageren

1) waarom bump je dit?
2) not sure if serious maar ga dan ook niet langs die mensen lopen en echt sterk worden gebeurd niet in 1 dag maar in jaren.

Moet je een wapen van me kopen? :shoot:

Ik ben 89 jaar, kan ik sterk worden

hallo iedereen
ik ben prof a ik ben 15 jaar 1.85 lang en 65 kilo zwaar
ik ben nog al een nerd en dus niet echt sterk ik doen niet aan sport maar fiets wel elke ochten 14 km naar school en 14 km tereug
nu wil ik graag spieren kweken zonder geld uit te geven maar met simpele oefeningen zoals opdrukken en sit-ups
ik wil graag normaal arm spieren om dingen te tillen die normaal te zwaar zijn voor mij en er niet uit zien als de hulk weeten jullie hier makkelijke oefeningen voor

Gewoon een paar maanden je eigen zaad doorslikken, dan komt het vast goed.

Ooooooh nooo! ffs ik ben gewoon gelured :(

They see me trollin' ..........

Terug
Naar boven