Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben het met horseman eens, snap alleen nog steeds niet waarom elke week dezelfde topics worden geopend met dezelfde antwoorden (---> lees sticky's).
nee je begrijpt me verkeerd, snap dat iedereen naar de stickys verwijst - zou ook dol worden om elke keer het zelfde verhaal te typen (is namelijk bij elke beginner toch hetzelfde hoe dan ook). Dus hulde aan iedereen die toch elke keer een verhaaltje typt, maar wanneer krijgt iedereen door gewoon de stickys te lezen alvorens dezelfde vraag te stellen.

nee je begrijpt me verkeerd, snap dat iedereen naar de stickys verwijst - zou ook dol worden om elke keer het zelfde verhaal te typen (is namelijk bij elke beginner toch hetzelfde hoe dan ook). Dus hulde aan iedereen die toch elke keer een verhaaltje typt, maar wanneer krijgt iedereen door gewoon de stickys te lezen alvorens dezelfde vraag te stellen.

gewoon niet teveel eten, veel trainen, lekker 30 herhalingen, niet te zwaar, en geen oefeningen met barbell, (squat bench deadlift)
zo kom je d'r wel!
![]()

of hij is nu gewoon een beestwe hebbe diene jonge ofwel al lang weggejaagd of hij is zot geworden van ons gepost :-)
Gayals jullie als zulke klootzakken moet reageeren laat dan maar zitten ban me maar want dit is toch maar een k*t site met alleen idioten die denken dat ze geweldig zijn omdat ze spieren hebben we leven in de 21 eeuw het gaat niet meer om spieren maar de hersen stelletje idioten
sinds ik mijn eigen uitwerpselen popeet maak ik de gains van mijn leven!

Voor mij geldt dat wel eerlijkgezegd.Sinds ik post op DBB maak ik de gains van m'n leven! Écht waar.![]()
gewoon niet teveel eten, veel trainen, lekker 30 herhalingen, niet te zwaar, en geen oefeningen met barbell, (squat bench deadlift)
zo kom je d'r wel!
![]()

![]()
Jongetjes van 15 die eerst vragen hoe ze gespierder moeten worden, zodat ze waarsch minder gepest worden omdat ze er nerd uitzien. Vervolgens menen dat iedereen die traint voor massa hersenloos is.
Denk dat het je nog tegenvalt hoeveel universitairen en HBO-ers hier zitten.
Maar ik wil je in ieder geval veel succes wensen met je levensloop. Als je al zo hypocriet in het leven staat, gaat het nog wat worden met jou 'Prof A'.
PS: Als je dan toch besluit van de brug te springen, zet dan in ieder geval 'wegh :'(' in je msn naam, misschien komt SniperX je dan nog redden.
Gegroet
hahahaVeel melk drinken en met je pa op je nek gaan kniebuigen.