MuscleMeat

hoe word ik sterk

ben het met horseman eens, snap alleen nog steeds niet waarom elke week dezelfde topics worden geopend met dezelfde antwoorden (---> lees sticky's).

ben het met horseman eens, snap alleen nog steeds niet waarom elke week dezelfde topics worden geopend met dezelfde antwoorden (---> lees sticky's).

omdat de TS'ers te lui zijn om die te lezen. en omdat niet iedereen zin heeft om elke week een heel (hetzelfde) verhaal weer te typen.

nee je begrijpt me verkeerd, snap dat iedereen naar de stickys verwijst - zou ook dol worden om elke keer het zelfde verhaal te typen (is namelijk bij elke beginner toch hetzelfde hoe dan ook). Dus hulde aan iedereen die toch elke keer een verhaaltje typt, maar wanneer krijgt iedereen door gewoon de stickys te lezen alvorens dezelfde vraag te stellen.

nee je begrijpt me verkeerd, snap dat iedereen naar de stickys verwijst - zou ook dol worden om elke keer het zelfde verhaal te typen (is namelijk bij elke beginner toch hetzelfde hoe dan ook). Dus hulde aan iedereen die toch elke keer een verhaaltje typt, maar wanneer krijgt iedereen door gewoon de stickys te lezen alvorens dezelfde vraag te stellen.

op de dag dat Pinksteren en sint juttemis op een dag vallen ofzoiets :D

potjes augurken opendraaien

Is een stukje mentaliteit denk ik.
Gasten die er echt voor willen gaan die hebben motivatie en zullen denk ik ook eerst alles doorlezen en kennis verzamelen.
Degenen die denken dat BB iets is wat je er eventje bij doet die willen te snel aan de slag zonder basiskennis. Op zo'n moment is het makkelijker eerst vragen te stellen in plaats van eerst te lezen.

Zie ik soms in mijn omgeving ook... Bijvoorbeeld:
'weet jij hoe laat het is', terwijl ze zelf een horloge om hebben!
Een beuk voor hun hoofd krijgen ze dan!:hamer:

46704.jpg

gewoon niet teveel eten, veel trainen, lekker 30 herhalingen, niet te zwaar, en geen oefeningen met barbell, (squat bench deadlift)

;) zo kom je d'r wel! :D

Altijd leuk om weer oude topics te openen hè mannen

we hebbe diene jonge ofwel al lang weggejaagd of hij is zot geworden van ons gepost :-)

als jullie als zulke klootzakken moet reageeren laat dan maar zitten ban me maar want dit is toch maar een k*t site met alleen idioten die denken dat ze geweldig zijn omdat ze spieren hebben we leven in de 21 eeuw het gaat niet meer om spieren maar de hersen stelletje idioten
Gay

Laatst bewerkt:
sinds ik mijn eigen uitwerpselen popeet maak ik de gains van mijn leven!

Haha, toen de ik de naam Prof A zag staan, wist ik alweer genoeg, dit is een legendarisch topic. Met een legendarische reactie van mezelf, al zeg ik het zelf. En omdat ik een ingenomen kl***zak ben, quote ik mezelf nog even, zodat iedereen er nog een keer van kan genieten!

:roflol:

Jongetjes van 15 die eerst vragen hoe ze gespierder moeten worden, zodat ze waarsch minder gepest worden omdat ze er nerd uitzien. Vervolgens menen dat iedereen die traint voor massa hersenloos is.

Denk dat het je nog tegenvalt hoeveel universitairen en HBO-ers hier zitten.

Maar ik wil je in ieder geval veel succes wensen met je levensloop. Als je al zo hypocriet in het leven staat, gaat het nog wat worden met jou 'Prof A'.

PS: Als je dan toch besluit van de brug te springen, zet dan in ieder geval 'wegh :'(' in je msn naam, misschien komt SniperX je dan nog redden.

Gegroet

als je gewoon aan je ouders vraagt of je naar de sportschool mag want zo duur is het niet
mijn ouders betalen 2,90 euro per keer dat hebben je ouders vast wel voor je over XD

Terug
Naar boven