XXL Nutrition

hoe word ik sterk

Ten eerste met die ingesteldheid lukt het zowizo niet
Ten 2de zware dingen optillen heeft niet alles met armen te maken maar vooral met de rug , iemand die zwaar deadlift kan zowizo zwaardere dingen opnemen dan een normaal persoon.
Ten 3 de ; denk je nu echt dat je de hulk wordt op 1 maandje tijd ofzo een gespierd lichaam hebben kost jaren

als jullie als zulke klootzakken moet reageeren laat dan maar zitten ban me maar want dit is toch maar een k*t site met alleen idioten die denken dat ze geweldig zijn omdat ze spieren hebben we leven in de 21 eeuw het gaat niet meer om spieren maar de hersen stelletje idioten

hihi

:rolleyes:

Ten eerste met die ingesteldheid lukt het zowizo niet
Ten 2de zware dingen optillen heeft niet alles met armen te maken maar vooral met de rug , iemand die zwaar deadlift kan zowizo zwaardere dingen opnemen dan een normaal persoon.
Ten 3 de ; denk je nu echt dat je de hulk wordt op 1 maandje tijd ofzo een gespierd lichaam hebben kost jaren

Een gespierd lichaam hebben hoeft geen jaren te kosten wijsneus

idd ga gewoon gelijk beginnen met een kuur

:roflol:
hij zegt 'jaren'
nou je weet zelf denk ik wel als je voeding en training perfect zijn dat je in een half jaar - jaar een gespierd lichaam kan hebben
en dan heb ik het niet over extreem gespierd

hij zegt 'jaren'
nou je weet zelf denk ik wel als je voeding en training perfect zijn dat je in een half jaar - jaar een gespierd lichaam kan hebben

Damn kerel , er komt echt niets maar dan ook niets zinnigs uit jouw he.

Kan je niet ergens anders de smart ass gaan uithangen? Op een zumba-forum fso?

Damn kerel , er komt echt niets maar dan ook niets zinnigs uit jouw he.

Kan je niet ergens anders de smart ass gaan uithangen? Op een zumba-forum fso?

van zumba word je kaka gespierd man, dus hou je bek ???:mad::mad: ik maak de gains van m'n leven sinds ik zumba en optrek met sepu!

hij zegt 'jaren'

Hou jij je bek nou maar, je beloofde filmpje staat er nog steeds niet.:sd:

Ga trainen.

Als je sterk wil worden jongen , dan zul je veel moeten eten en fysieke arbeid doen . Ideaal zou zijn moest je kunnen gaan trainen met gewichten maar als dat niet kan , help je pa dan in de tuin met houthakken , stenen versleuren , jezelf aan een boom optrekken , de moestuin omspitten , zware dingen tillen , etc etc

het is beetje bij beetje dat je gespierder maakt.. en indd het kost echt geen jaren om een gespierd lichaam te krijgen.

Sjezus gasten....jullie zijn wel lekker bezig zeg.:D
Toe ik TS las had ik het idee....die arme dude gaat goede adviezen krijgen.
NOT!!!!

Leedvermaak is best leuk maar die jongen springt straks echt van de brug!:suicide:
Hoe was je zelf toen je 15 jaar was?
Net haartjes op je balletjes, stoppels onder je armen....

Laten we dus nu niet elke tiener nerd met dyslexie gelijk afknallen, maar tenminste een poging wagen om ze echt te helpen, al is het maar door te wijzen naar de sticky's.:thumb:

ja idd waarschijnlijk word hij al op school genoeg afgezeken en dit is ook nie eens een forum om mensen of te zeiken maar om adviezen te geven tog?

nouja hij is waarschijnlijk tog al lang weg en zal ook nie terug komen denk ik

Hij heeft het toch echt voor zichzelf verpest :<

Terug
Naar boven