XXL Nutrition

hoe word ik sterk

bind een gewicht van een paar KG aan je muis ofzo

haha grappige topic , dit is wat ik nu intressant leesvoer noem voor op het werk :D

Ga naar de sportschool en ga bijv. rippetoe of stronglifts 5x5 doen anders zal je nooit sterk worden :p

hallo iedereen ik ben prof a ik ben 15 jaar 1.85 lang en 65 kilo zwaar ik ben nog al een nerd en dus niet echt sterk ik doen niet aan sport maar fiets wel elke ochten 14 km naar school en 14 km tereug nu wil ik graag spieren kweken zonder geld uit te geven maar met simpele oefeningen zoals opdrukken en sit-ups ik wil graag normaal arm spieren om dingen te tillen die normaal te zwaar zijn voor mij en er niet uit zien als de hulk weeten jullie hier makkelijke oefeningen voor
Hallo, ik zou als ik jou was een beetje het internet rond zoeken, er is zoveel te vinden over zoveel verschillende soorten manier om je spiermassa te vergroten, en dus ook sterker te worden.

Tips zijn bijv;
-een abonnement nemen op een sportschool bij jou in de buurt, en die dan ook regelmatig (van minimaal 3, tot maximaal 5x per week per week) bezoeken. Op internet zijn er genoeg trainings programma's te vinden die je goed gaan helpen (mits je het vol houd).
-Je hele voedingspatroon omgooien, je zou het misschien niet zo denken, maar een beetje professionele bodybuilder slaat liever een training over dan een maaltijd! Zoek op internet naar een geschikt voedingsplan, en vul dit aan met minimaal 1x per dag een eiwit-shake met bijv. Whey proteine.

Dit is natuurlijk nog niet alles, maar een goed begin. Succes!:)

Hallo, ik zou als ik jou was een beetje het internet rond zoeken, er is zoveel te vinden over zoveel verschillende soorten manier om je spiermassa te vergroten, en dus ook sterker te worden. Tips zijn bijv; -een abonnement nemen op een sportschool bij jou in de buurt, en die dan ook regelmatig (van minimaal 3, tot maximaal 5x per week per week) bezoeken. Op internet zijn er genoeg trainings programma's te vinden die je goed gaan helpen (mits je het vol houd). -Je hele voedingspatroon omgooien, je zou het misschien niet zo denken, maar een beetje professionele bodybuilder slaat liever een training over dan een maaltijd! Zoek op internet naar een geschikt voedingsplan, en vul dit aan met minimaal 1x per dag een eiwit-shake met bijv. Whey proteine. Dit is natuurlijk nog niet alles, maar een goed begin. Succes!:)

Ik mag hopen dat TS na 5 jaar toch eindelijk sterk is geworden

ow whaha, ik had niet gezien dat dit topic al zo oud was xD

ow whaha, ik had niet gezien dat dit topic al zo oud was xD

Dit topic, of de laatste post, is meer dan x dagen oud. Het is heel waarschijnlijk dat de discussie afgelopen is, dus bumpen heeft geen zin.
Als je toch denkt dat het nodig is om te reageren, dan kan je dit alsnog doen.
Ik weet dat dit topic oud is maar ik wil een belangrijke toevoeging posten.

Jawel, je hebt zelfs moeten aanvinken dat je dit weet

Dit topic, of de laatste post, is meer dan x dagen oud. Het is heel waarschijnlijk dat de discussie afgelopen is, dus bumpen heeft geen zin. Als je toch denkt dat het nodig is om te reageren, dan kan je dit alsnog doen. Ik weet dat dit topic oud is maar ik wil een belangrijke toevoeging posten. Jawel, je hebt zelfs moeten aanvinken dat je dit weet
dat klopt, maar wist niet hoe oud:eek!::haar:

@vinvis

Als dat mogelijk was, dan was het voor mij every day leg day :D.

<--- Krijgt al inbeelding hoe de wielrenners eruit zouden zien.

Terug
Naar boven