MuscleMeat

Hoe World Of Warcraft beginnen ?

pics?

Wil iemand mijn oude account kopen? Heb al jaar er niet opgespeeld. Heb een lvl 80 Warrior en Hunter en 0 gold want dat heb ik weg gegeven.

Eventueel te ruilen voor PWO, AAS of EiwitShakes

Heb ook ****ing veel tijd aan dit spel verdoet, ook school en zo. :P Had wel destijds mijn shaman verkocht voor 300 euro :P Eerste shaman op de server met full tier 2 (Vanilla)

Van wegblijven, als ik de verslaafden zie krijg ik medelijden, erger dan drugs vaak.

wow heeft ook mijn jeugd verpest :fa:

gaar k*t spel

RUNESCAPE FTW!:fa:

Gelukkig heb je het goeie pad gevonden --> trainen en stiffmeister philosophy.
yes indeed my frend

feels-good-man-goat-squint-12883904505.jpg

Wil iemand mijn oude account kopen? Heb al jaar er niet opgespeeld. Heb een lvl 80 Warrior en Hunter en 0 gold want dat heb ik weg gegeven.

Eventueel te ruilen voor PWO, AAS of EiwitShakes

Denk je nou echt dat je die shit nog kan verkopen... kijk als je een lvl 85 had met epic gear ok maar lvl 80 hell no!

iemand een 85deathknight en 82 warlock en nog een 80dk kopen?
staat nog 40k gold op

Je kan ook WoW spelen zonder er verslaafd aan te zijn. Zijn meestal de ex-verslaafden. Die nu verbitterd vertellen, hoe slecht het spel wel niet is. :roflol:

Het probleem ligt hem vooral bij de zwakte van sommige mensen. Wanneer je niet de intelligentie bezit, om te weten hoe je je tijd het beste kan kanaliseren. Speel WoW zelf vrij casual, misschien 10 uren/week. Soms minder. En soms een op saaie Zondag 5 uurtjes. Alweer bijna een jaar lang. Is gewoon pure ontspanning, en ondertussen een leuk netwerk opgebouwd. Doe liever dit, dan t.v kijken. Tour de France? Interesseert me totaal niet.

Gaat perfect samen met sociaal leven, werk en vriendin. Hoe is het mogelijk! Zijn vooral kinderen/pubers die de hele dag spelen, en denken dat de bomb zijn. Die echte problemen hebben. Het altijd maar meer willen, en beter willen zijn dan de rest. Ten kosten van alles. Tja, daar heb ik medelijden mee. Als je echt denkt dat status in een spelletje boeit. Harde levensles, die ze vroeg of laat zullen leren.

Laatst bewerkt:
Probleem van dit soort games is, dat je echt maanden of jarenlang moet spelen om echt goed te worden. Doe mij maar lekkere shooters, daar heb je gewoon skills voor nodig.

Iedereen zou games moeten spelen voor plezier en ontspanning. En niet met de drang om alleen maar meer, en beter te willen zijn. Als je dan toch zo competitief bent ingesteld. Ga dan op een echte sport.

Eigenlijk zijn games een hele goedkope vorm van entertainment. Die niet alleen passief is, maar interactie van je vraagt. Daarom is het jammer dat het steeds maar weer in een kwaad daglicht word gezet. Het tijdperk dat alleen nerds spelletjes spelen is al lang voorbij. Ook wanneer mensen zeggen dat het pure tijdsverspilling is. Is een dooddoener. Dan kan ik je nog wel 100 voorbeelden geven. Iedereen heeft verschillende hobby's en interesses toch?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven