AndroidHealthClinic

Hoe zit het met controles aas in gym in brussel??

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt idd problemen met de politie als je positief plast, boetes van NADO ga je niet krijgen. Kan je best zeggen dat je de plastest weigert waardoor de politie geen effectief bewijs heeft en je dus ook niet kan vervolgen. NADO gaat je 99.99% zeker niet uitnodigen om voor de commissie je schuld te bekennen en boete toe te kennen :)
Is nu ook zo, als je weigert ben je wel positief voor NADO maar krijg je geen vervolging door politie (normaal gezien, wat hier in België eigenlijk ook al met een grove korrel zout moet genomen worden).

Mochten ze toch komen dus weigeren?

Is het trouwens niet mogelijk indien je positief plast dat je kunt zeggen dat dat eventuele resten zijn van toen je in Nederland had gekuurd? Het is toch wel een lange tijd traceerbaar is en je gaat maar een half jaartje naar België.

Gezien het in Nederland gedoogd is lijkt dit me wel mogelijk, als iemand mij eventueel zou kunnen aanvullen? Ben er zelf wel benieuwd naar.

s'ochtends gaan trainen is het best.. en vind het spijtig dat ik het moet zeggen maar ga eerder dan in een jannettegym trainen.. kendet waar van die 40 jarige moeders trainen enzo met 15 trainingtoestellen en 30 cardio?? Daar vallen ze echt nooit of zelden binnen.. als je basic, olympic of body magic vilvoorde gaat heb je meer kans aangezien er flikken weten dat daar bbders komen

Olympic bestaat niet meer. Wij trainden daar maar gym sloot jammer genoeg vorig jaar in maart. Is een basic fit geworden nu.

On topic, bij ons in de gym heb ik vorige week gehoord dat er vanaf dit jaar ook in Brussel en de walen controles zouden plaatsvinden. Zou in metro gestaan hebben maar kon r niets over terugvinden.
Echter stond in Le Soir deze week ook een artikel in die richting. Uitbater in onze gym was het aan het lezen enkele dagen terug.
Ik vrees dus stilaan dat het er wel van zal komen...

Worden die invallen altijd met politiebegeleiding gedaan eigenlijk? Of gewoon tof uitziende controleurs a la handhaving?

Moet je beetje geluk mee hebben ook denk ik.
Dat sowieso
Mochten ze toch komen dus weigeren?
Dat is sowieso het beste
Is het trouwens niet mogelijk indien je positief plast dat je kunt zeggen dat dat eventuele resten zijn van toen je in Nederland had gekuurd? Het is toch wel een lange tijd traceerbaar is en je gaat maar een half jaartje naar België.

Gezien het in Nederland gedoogd is lijkt dit me wel mogelijk, als iemand mij eventueel zou kunnen aanvullen? Ben er zelf wel benieuwd naar.
Kan je proberen maar denk het niet. Ik had meer dan jaar geleden kuur beëindigd en had eigenlijk niks te zeggen daar.
Worden die invallen altijd met politiebegeleiding gedaan eigenlijk? Of gewoon tof uitziende controleurs a la handhaving?
Altijd met politie. Alle uitgangen van de gym worden afgesloten, net of ze ergens binnenvallen waar leden van IS een aanval an het plannen zijn :)

In Nederland is het niet gedoogd maar gewoon legaal.
denk niet dat aangeven dat je in een land hebt gekuurd waar het wel mag iets uitmaakt. Je zal het gewoon niet in je systeem mogen hebben in België lijkt mij.

In Nederland is het niet gedoogd maar gewoon legaal.
denk niet dat aangeven dat je in een land hebt gekuurd waar het wel mag iets uitmaakt. Je zal het gewoon niet in je systeem mogen hebben in België lijkt mij.
Klopt. Het in je lijf hebben geldt hier immers ook als "bezit".

Terug
Naar boven