MuscleMeat

Hoe zit het nu met Anavar?

Bezoekers in dit topic

Wesley402

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2009
Berichten
116
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
92kg
Kan iemand mij (liefst iemand die werkelijk uit ervaring spreekt) eens vertellen hoe het nu echt zit met de stof Oxandrolone en het vermeende vervalsen hiervan? Het internet staat vol van reacties dat de productiekosten significant hoger liggen dan bijvoorbeeld Stanozolol. De prijs van een potje ligt echter slechts enkele euro's hoger. Wat zit hier dan in? Zijn er mensen die recentelijk ervaring hebben gehad met deze steroïde en zeker zijn dat er daadwerkelijk de stof inzit aan de beloofde dosis?
Als we daarbij dan eens een populair en volgens velen betrouwbaar UG lab nemen, laten we zeggen het lab dat zijn naam ontleent aan een muntunie waar Nederland deel van uit maakt; Leveren zij echt Oxandrolone?

De reden waarom ik deze vraag op jullie af slinger is mede omdat ik laatst een potje heb opgemaakt van een lab met een twijfelachtige reputatie, maar de effecten bleven uit. (En dit terwijl de Winstrol wel echt goed was van dit merk) Bovendien ben ik gewoon geïnteresseerd in deze markt en benieuwd hoe er met Oxandrolone wordt omgegaan bij de labs.

Wie voelt zich geroepen en kan mij en veel anderen duidelijkheid verschaffen?
 
Ik merk het verschil duidelijk tussen Anavar en Winstrol aangezien ik van Winstrol paniekaanvallen krijgen en extreem pijn aan mijn pezen na enkel 1 week.
Heb bij Anavar van EP en EPL geen last gehad en dat zijn de enige merken waarvan ik Anavar heb genomen, dus van andere merken zou ik het niet durven zeggen.
 
Dat is natuurlijk heel lastig te zeggen tenzij je iemand kent die bij het proces betrokken is. OF je zou ze moeten testen op werkzame stof. Dat laatste lijkt mij het meest betrouwbare. Anders blijft het gissen denk ik
 
is anavar niet duurder omdat het in hogere dosis genomen moet worden dan winny?
los van aanschaf prijs
 
Is al regelmatig verteld, in de hoeveelheden waarin de grotere, bekendere labs hun grondstof inkopen scheelt de prijs van Var nauwelijks met die van Winny. Of die dan vervolgens goede kwaliteit shit kopen zullen we niet gauw weten, maar ik geloof er geen drol van dat een groot merk zijn goede naam wil vernaggelen door Winny te verkopen ipv Var.

Dat terzijde vind ik ze beide niks aan, op hoge dosis krijg ik van Winny zere gewrichten en iets meer hardheid en van Var op hoge dosis kreeg ik een ****ing zere kop en trok m'n buik wat strakker.
 
Goede vraag! Ik heb nu anavar van lyy en up is daarover al wat bekend?
 
Back
Naar boven