XXL Nutrition

Hoeveel bedraagt mijn vetpercentage?

Hoeveel is mijn vetpercentage?

  • <11%

    Stemmen: 0 0,0%
  • 11%

    Stemmen: 0 0,0%
  • 12%

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13%

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14%

    Stemmen: 2 20,0%
  • 15%

    Stemmen: 3 30,0%
  • >%

    Stemmen: 5 50,0%

  • Totaal stemmers
    10
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnoud256

Cool Novice
Lid geworden
12 nov 2017
Berichten
33
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Hi bodybuilders,

Hoeveel is mijn vetpercentage denken jullie?

Groet,

IMG_20180130_083352.jpg
.

IMG_20180130_082823.jpg


IMG_20180130_082840.jpg


IMG_20180130_082907.jpg


IMG_20180130_082923.jpg


IMG_20180130_083405.jpg
 
Laatst bewerkt:
17,83 denk ik.

Is natuurlijk niets zinnigs over te zeggen nu er niet een volledig plaatje is. We kunnen maar een halve schatting doen omdat je benen ontbreken. Maar beide keren ga je er niets aan hebben wanneer wij een uitspraak doen over je vetpercentage. Meten is weten.

Ik zou mij overigens eerder focussen op je spiermassa..
 
17,83 denk ik.

Is natuurlijk niets zinnigs over te zeggen nu er niet een volledig plaatje is. We kunnen maar een halve schatting doen omdat je benen ontbreken. Maar beide keren ga je er niets aan hebben wanneer wij een uitspraak doen over je vetpercentage. Meten is weten.

Ik zou mij overigens eerder focussen op je spiermassa..

Dit... Aangezien er ook weinig spiermassa is, geeft het sowieso al een vertekend beeld.. Zou je rond de 16% inschatten.

Wat is het doel van het hier subjectief laten bepalen van je vetpercentage eigenlijk?
 
17,83 denk ik.

Is natuurlijk niets zinnigs over te zeggen nu er niet een volledig plaatje is. We kunnen maar een halve schatting doen omdat je benen ontbreken. Maar beide keren ga je er niets aan hebben wanneer wij een uitspraak doen over je vetpercentage. Meten is weten.

Ik zou mij overigens eerder focussen op je spiermassa..

Ik zal het binnenkort even laten meten in de sportschool of sportwinkel en anders mijn benen ook op de foto zetten.


Dit... Aangezien er ook weinig spiermassa is, geeft het sowieso al een vertekend beeld.. Zou je rond de 16% inschatten.

Wat is het doel van het hier subjectief laten bepalen van je vetpercentage eigenlijk?
Bedoel je dat mijn vetpercentage nog hoger of lager kan zijn dan 16%?
Ik schatte het zelf ongeveer op 13%.

Beetje nieuwsgierigheid en zekerheid of ik het zelf goed heb inschat.
Mijn einddoel is het behalen van een vetpercentage 10% om mijn voetbalprestaties te verbeteren en omdat dat er mooi uit ziet.
Dit wil ik bereiken door constant slank te blijven en dus niet 5 kg aankomen. Dan merk ik al dat de voetbalprestaties drastisch achteruit gaan.
Nu ben ik een beetje op het punt gekomen om het droger worden en opbouw van spiermassa af te wisselen.
Een soort mini-cut en dan mini-bulk.
 
Je hebt een 13 in dozijn amateurvoetballer fysiek. Maar nogmaals, omdat je vrij weinig spiermassa hebt, vertekent het beeld dat je kunt hebben nogal snel qua vetpercentage.
 
Misschien eens een kijkje nemen op een voetballers forum haha

Ik zou eens kijken naar je voeding en je training vwb je prestaties en je look
 
Mijn einddoel is het behalen van een vetpercentage 10% om mijn voetbalprestaties te verbeteren en omdat dat er mooi uit ziet.
Waarom denk je dat je betere sportprestaties levert op 10%?
 
zo wat spierbundel :eek:
 
Waarom denk je dat je betere sportprestaties levert op 10%?
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat een vetpercentage van ongeveer 10% ideaal is, maar weet niet meer waar.
Daarnaast lijkt het mij een mooi streven om dat doel te bereiken, maar misschien stel ik het wel bij naar 12% als dit mij toch onhaalbaar lijkt of ik een te lange weg te gaan heb.
 
Niet focussen op je vetmassa, maar op toename van spiermassa dmv krachttraining..!
En gewoon blijven eten wat je nu eet ;)
 
Je bent bijna 1.90 en je zit nu op 73kg met ongeveer 16%. Ik denk dat je je eerder moet afvagen in hoeverre het gezond is om naar de 10-12% te gaan, dan zou je uiteindelijk uit kunnen komen op 68-70kg, met zo'n lengte lijkt me dat niet echt gezond en denk ook niet dat het idiaal is.

Hier 2.02 en ik vond mezelf er al "ongezond" uitzien bij 13% en 87kg. Dat doe ik dus ook niet meer. Nu 94kg en 15%, en een gezondere look straks op 12%.

Ik zou eerder aanraden om lekker even te cleanbulken, met wellicht wat cardio ivm voetbal. Maar zou niet adviseren om naar 10-12% te gaan ;)
 
Je bent bijna 1.90 en je zit nu op 73kg met ongeveer 16%. Ik denk dat je je eerder moet afvagen in hoeverre het gezond is om naar de 10-12% te gaan, dan zou je uiteindelijk uit kunnen komen op 68-70kg, met zo'n lengte lijkt me dat niet echt gezond en denk ook niet dat het idiaal is.

Hier 2.02 en ik vond mezelf er al "ongezond" uitzien bij 13% en 87kg. Dat doe ik dus ook niet meer. Nu 94kg en 15%, en een gezondere look straks op 12%.

Ik zou eerder aanraden om lekker even te cleanbulken, met wellicht wat cardio ivm voetbal. Maar zou niet adviseren om naar 10-12% te gaan ;)

Dit dus.
 
Deze shape en dan willen cutten :o
 
Het valt mij op dat trusted members redelijk lullig kunnen reageren op dit soort topics. Waarom? Ook jullie zijn ooit begonnen toch?
I.p.v. zo te reageren, zou je hem ook kunnen helpen door hem informatie te verstrekken waar hij écht wat aan heeft.
 
Het valt mij op dat trusted members redelijk lullig kunnen reageren op dit soort topics. Waarom? Ook jullie zijn ooit begonnen toch?
I.p.v. zo te reageren, zou je hem ook kunnen helpen door hem informatie te verstrekken waar hij écht wat aan heeft.

Ik denk dat dit komt omdat zei al elle lang meelopen en een beetje "moe" worden van bro-sience en dit soort berichten, maar ik ben het wel met je eens. Reageer dan gewoon niet ipv lullig naar mijn mening
 
Ik denk dat dit komt omdat zei al elle lang meelopen en een beetje "moe" worden van bro-sience en dit soort berichten, maar ik ben het wel met je eens. Reageer dan gewoon niet ipv lullig naar mijn mening
Of attendeer een mod erop om de topic te sluiten. Zo blijft het niveau hoog ongeacht wat voor bro-science berichten er worden geopend
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven