Fitness Seller

hoeveel ben je aangekomen

ja, k verschiet ook van massallah, nogal vershcil he zeg.
Ja, dat ik die eerste 2 maanden ook vet aankwam, geeft niet, ik was mager van jarenlang weinig te eten, dus ook niet erg sterk om met krachttraining te beginnen.
weeg nu dus 71 voor 1m80, borst 97cm, taille 83cm, is goede basis om nu serieus op te werken denk ik

wtf masallah was je zo licht?! heb je daar nog fotos van?

Heb alleen foto's waar ik al 1 jaar aan het trainen was en 1 foto die ik hier al is eerder heb gepost waarbij ik iets jonger was.

4pv1ulh.jpg

begin gewicht: 60 kg
gewicht nu: (2jaar later) 78 kg

Toen ik begon (jaar geleden ongeveer) woog ik 60kg en weeg nu zo'n 75kg. Vetpercentage is iets lager geworden en heb goed wat massa gekregen.

van 50 of 55 naar 88 (1,5 jaar)
dan bb verwaarloosd tot 68 kilo (half jaar) en sinds dan weer serieus bezig en ben 77 kilo (clean bulk)

Van 69 naar 84, in een jaar tijd, waarvan er iets ook vet is, maar gelukkig niet al te veel. Hetvet moet er nu nog af. Maar helaas gaat dit bij mij zeer moeizaam en traag.

14 kg. ongeveer. Waarvan 6kg. vanaf 1 jan.

40 kilo in 3.5 jaar tijd

zo rond de 10 maand ong op de 80 a 83 KG , nu zo rond de 109,5 . Vet precentage aardig binnen te perken weten te houden , nu onderhand maar eens beginnen met cutten.

Toen ik begon woog ik ongeveer 63kg ofzo? Nu 76kg.

Januari 2008 weeg ik 80kg (als het goed is :P)

Train 22 jaar.'

begon met 62kg

max. 106kg 12%vetp.

nu 97kg 14% vetp. bij 174cm

3 jaar geleden : 65kg
nu : 83kg
18 kilo bijgekomen

Van 64kg naar 102kg momenteel.

Rond de 20kg

Train 6jaar
van 88kg naar 125 kg 15%vet momenteel.

zou van alle monstergains ook wel eens willen weten of hun BF% gelijk is gebleven of nouwelijks gestegen is ???

Mijn maat z'n zus is nl in 2 jaar tijd ook 20 kilo aangekomen , en dat zonder te trainen ;)

Laatst bewerkt:
Tussen begin en m'n max zit 50kg (tegen een lager vetpercentage)

(24) bf vrijwel gelijk

Terug
Naar boven