Fitness Seller

Hoeveel besteden jullie aan eten per maand ?

• Topic Starter Topic Starter
@Mushral
ik at altijd gewoon mee met het avond eten.
maar ik wil me graag strikt aan mijn schema houden en eten wat ik zelf wil/moet.
dus mij moeder zij dan geef ik je gewoon 150 euro en ga je zelf boodschappen doen en je eigen eten regelen.
als ze hun eigen eten hebben dan maak ik zelf gewoon kip met rijst voor mezelf.
bevalt wel goed op zich en het is ook wel mooi meegenomen voor later natuurlijk als ik op mezelf wil gaan wonen :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe oud ben je? En zou je god***domme niet gewoon een baantje zoeken om al die shit te kunnen betalen? Jij woont ook niet 3 hoog achter in de Bijlmer zeker ;)

lol verwend jong, ik moet alles zelf betalen, heb je geen werk.

150 euro aan sups elke maand?
Eet je pure eiwitpoeder ofzo?

De t*ring :roflol:

Hoe verdient je vader 1600 per maand? Neem aan dat je vader rond de 40 jaar oud is op z'n minst dan ligt zelfs een uitkering niet ver daaronder toch? Of heb ik nou zo'n scheef beeld van de Nederlandse zorgstaat? Haalt natuurlijk niet weg dat als je echt dedicated wilt zijn je gewoon zult moeten gaan werken voor je eigen geld om bepaalde dingen te kopen die je wilt eten, al helemaal als je ouders het al niet zo breed hebben (niet negatief bedoeld overigens).

ik woon gewoon in een huis van rond de 160,000 of zo iets.
verwend valt wel mee ik hou misschien 150 euro over als ik alles er af haal.
mijn moeder weet gewoon goed hoe ze moet bezuinigen.
mijn zakgeld is gewoon een deel van mijn studie financiering.:grumble:
Kerel je bent fucking verwend, je ouders hebben haast geen centen te makken en je krijgt 450e zakgeld!? je bent 21 jaar. Ik krijg 20 e per maand, en ben dan ook de enige van mijn vrienden die nog zakgeld krijgt. common man

-

Laatst bewerkt:
Hoe verdient je vader 1600 per maand? Neem aan dat je vader rond de 40 jaar oud is op z'n minst dan ligt zelfs een uitkering niet ver daaronder toch? Of heb ik nou zo'n scheef beeld van de Nederlandse zorgstaat? Haalt natuurlijk niet weg dat als je echt dedicated wilt zijn je gewoon zult moeten gaan werken voor je eigen geld om bepaalde dingen te kopen die je wilt eten, al helemaal als je ouders het al niet zo breed hebben (niet negatief bedoeld overigens).

1600 netto bij fulltime dienstverband is een magere 10 euro per uur. Lijkt me dat hij dan pas op een nieuwe baan is begonnen en niks heeft opgebouwd.
Zelf zou ik er mijn bed niet voor uitkomen.

Aan deze praat stijl kan ik me die familie al helemaal voorstellen :roflol:

Wtf ouders die vrijwel niks verdienen en dat het lef hebben 450 ekkies per maand aan te nemen :roflol:

Ik zou mezelf schamen

Ik snap niet dat jullie hem zo veroordelen.

Sommige families hanteren het 'alles voor het jong' principe waarin ze zichzelf financieel wat minder bedruipen maar hun kinderen een hoop gunnen omdat ze hun eigen geluk putten uit het geluk van hun kinderen.
Het is maar net wat je gewend bent.

Terug
Naar boven