MuscleMeat

Hoeveel besteden jullie aan eten per maand ?

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad zal de titel even veranderen :P
zal mod wel vragen om de topic te verwijderen.
want wat hier allemaal in staat is complete bullshit.

-

Laatst bewerkt:
Ik krijg bijna 1000 euro zakgeld van de overheid. Veel dbb-ers sponsoren kleine stunna dus <3

Ongeveer 35 euro per 4 dagen exclusief whey

Sent from my SM-G800F using Tapatalk

15 euro per dag sinds ik wedstrijd voorbereiding zit. Dus 420 per maand + ongeveer 150 aan sups

DBB, het forum waar ze allemaal minimaal 4500,00 netto verdienen ,minstens UNI geschoold zijn en elke dag moeten kiezen

tussen de Ferrari of Bentley :roflol:

Ik zit op 15 euro per dag. Duurste producten zijn zalmmoot, avocado,s, makreel en tonijn inblik, walnoten, amandelnoten, olijfolie.

en dan nog de sups :D
Met de subs en xxl erbij rond de 600 in de maand.

Maar ik kan het missen ;)

Laatst bewerkt:
per dag:

eiwitten:
400gram.. kipfilet ( hier maak ik dagelijk nasi of bami van met wokgroentjes )
100gram.. dijen vlees (kip) zit wat extra vet aan ( lekker krokant bakken en oppeuzelen bij achter de tv
600gram.. Pangafilet ( meestal 1 stokbrook delen door 2en en de rest van de vis clean op eten)
2blikjes tonijn = 250gram (maak ik tonijnsalade van met mayo, ketchup, uitjes, augurk, zilveruitjes)
8eieren na training + 4 sneeen brood met kaas, vlees ect wat er nog in me 2 koelkasten ligt

koolhydraten:
100gr brinta
500gr spaghetti/rijst (met saus, sate, vis, ketjap ect)
2liter volle melk ( waarschijnlijk meer )
3 sneeen brood bij elke maaltijd
1kg avcond eten spaghetti bolognese om de dag. i looooooooove this

nog lekker buitenhuis eten, bij me ouders de koelkasten leegeten, bij me vriendin nog eten en het boovenstaande meenemen.. frisdrank bier en andere producten waar meer dan 10gr suiper per 100gr in zit deze vermijd ik met plezier

en eigenlijk WIL ik niet eens weten hoeveel geld ik opmaak aan eten, aangezien ik geen supplementen gebruik zoals eiwitten en mass shakes or what ever junk it is

Terug
Naar boven