XXL Nutrition

Hoeveel besteden jullie aan eten per maand ?

Ik snap niet dat jullie hem zo veroordelen.

Sommige families hanteren het 'alles voor het jong' principe waarin ze zichzelf financieel wat minder bedruipen maar hun kinderen een hoop gunnen omdat ze hun eigen geluk putten uit het geluk van hun kinderen.
Het is maar net wat je gewend bent.
Ja dat klopt, maar met deze mentaliteit gaat onze sjors 't nog zwaar krijgen :p.

uberhaupt dat jij nog zakgeld krijgt? na mijn 18de krijg ik niks meer hoor, alles zelf gaan betalen en zo hoort het ook.

Toen ik 21 was had ik al 7 jaar een bijnaam man, schaam je diep jij lui menneke.

Ongeveer een tientje per dag, het zou voor minder kunnen als ik m'n voeding per week zou inkopen, maar de struktuur ontbreekt helaas een beetje. :(
Daar komt dan nog wel elke maand 100 euro supps bij, (voorrnamelijk proteine).

U caka
mijn boer die heeft meer dan 500 euro zakgeld omdat hij nog thuis woont en werkt dan vindt ik die 200 best mee vallen.
als mijn vader en moeder mij vertellen dat ze te weinig geld hebben dan vindt ik het geen probleem om ze te helpen.
ik weet toch ook niet wat er allemaal op hun bankrekening staat.
als ze mij vertellen je krijgt 200 euro van ons dan accepteer ik dat gewoon.
als ik straks een baan heb betaal ik ook gewoon 300 400 euro aan mijn ouders als kostgeld.
I call bullshit. Jij 450 e, je broer 500e? Waar betalen je ouders huur etc van dan?

200 euro max

Dus je broer verdient 1200 euro, geeft een deel af, maar krijgt meer terug?
Hebben jouw ouders interesse in adoptie? Ik stel mij kandidaat.
En jouw moeder trekt 1400 euro uitkering? Tijd dat ik verhuis naar NL.
Ik kreeg 20 euro ofzo :o Jouw zakgeld staat hier gelijk aan een wachtuitkering.

Met andere woorden, wordt nooit orthopedisch schoenmaker?

Of hopen dat reïncarnatie bestaat en je in zo een gezin geboren wordt, kan ook...
Dan bestaan er geen onderbetaalde beroepen. :p

Je broer verdient maar 1200?? Wat is dat dan voor kutbaan.

• Like
Waarderingen: vntl
Werk eerst maar eens aan je spelling knul.

mijn broer verdient nu nog 1200 omdat hij nog op school is als hij zijn diploma heeft wordt het rond de 1400-1500 euro.
hij is 23 jaar wat verwacht je dan.
@Seppuku mijn moeder verdient 450 euro per maand. ze heeft geen vaste baan die 1400 is van mijn broer.
nog meer te zeuren ? eerst vertellen dat ik verwent ben ik nu hebben we ineens allemaal een kut baan.
ga iemand anders irriteren.

450 euro lijkt er inderdaad al beter op, neemt niet weg dat jij het op doet.
Voor de rest moei ik mij niet, jouw leven, jouw ouders, hun geld...
Alleen zou ik wat zuiniger gaan leven, puur uit respect.
Sups etc zijn onnodig, aan jouw stats te zien heb je ook niet zoveel geld nodig.
Minder de fitnessindustrie sponsoren zou ik zo zeggen, na een aantal jaar kom je er wel achter....

Het leven is gewoon duur, wil enkel maar zeggen; als je ouders het niet breed hebben, dan moet iedereen zich daar aan aanpassen, en indien nodig zijn steentje bijdragen.
Wat je doet met al dat zakgeld, beslis je helemaal zelf.

Waarom vertel je alles over de financiële situatie van jouw familie en wat voor werk ze doen....
Gaat ze niks aan hier, laat ze zeuren. Daar zijn ze goed in hier.

Waar gaat dit topic eigenlijk over? Financiële crisis?

Terug
Naar boven