MuscleMeat

Hoeveel geef jij uit per week aan je voeding?

Nja hoe meer kcal je eet, hoe meer je uitgeeft inderdaad! Ik ben een kleine vrouw en heb ook niet zoveel nodig plus ik koop goedkope dingen. Ik ben denk ik al met al zo'n 5,- per dag kwijt. Scheelt wel veel of je 1500 eet of 3500 haha.

Inderdaad.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik graag een goed stuk vlees of vis heb wat ook al duurder uitkomt natuurljk.

Vergeten te vertellen...ik woon in belgie en hier is aales duurder.
Een potje cottage cheese is al 1.9€
100gr. Kippewit 2.5€
Biefstuk 150gr. 2.4€
Stuk fruit 1€
50gr. Cashewnoten 1.25€
500ml melk 0.40€
200gr. Groenten 2.5€
Goed stuk zalm 5€
Potje tonijn 90gr 1.8€

Maak eens slaatje met paprika, worteltjes, ajuin, tomaat, dressing, nootjes en stukje geitekaas...
Bam!!! 10€

Etc..

Laatst bewerkt:
80 euro per week ofzo denk ik, als ik vaak naar de maccie ofzo ga natuurlijk nog veel meer...

Koop je bij de biologische winkel?

nee je moet nagaan ik eet elke maaltijd wel vlees.
600gr gekookte kip ( NIET RAUW rekenen, want 1kg kip rauw houd je niet eens 600gr over ;) )
2x blikken tonijn
1x zalm gerookt
1 doos eieren
en trainingsdagen 200gr beef
dan moet je nog uitrekenen wat ik kwijt ben voor me quinoa, rijst, oats, bananen, avocado en kwark.
dan nog supplementen en AAS.....

35 Euro P.W

Elke dag hetzelfde en eten omdat iets lekker is is overrated en geld & tijdverspilling.

• Topic Starter Topic Starter
Wij geven € 80,-- per week uit en doen samen aan fitness. De verpakte boodschappen/vlees bij de Hoogvliet en groente/fruit bij een turkse supermarkt. Scheelt vaak minimaal € 10,-- per week ..
Maar valt mij wel op dat de behandelde producten vaak in de reclame zijn dan de gezonde producten die ik pak.. snik snik.
Ik kan wel steeds minder kopen voor € 80,--.. Helaas

Ja troep verkoopt het beste.
Mensen zijn dol op troep denk ik.. :eek:

vlees: 15 euro per week (2kg+- kip bij turkse slager)
groenten/fruit: 15 euro per week (tomaten/komkommer/appelen/nectarines)
lactose-intolerant dus geen melkproducten
carbs: 10 euro per week (rijst, noten, eitjes...)
vis: 10 euro per week (tonijn,...)

50 euro +- per week dus. gelukkig dat ik in Brussel woon en dat de prijzen zeer nice zijn op de markten waar je zelfs kunt pingelen met de tomatenprijzen hehe

supps: 100 euro per maand (lactosevrije proteine wel duur + standaard taurinecaps,...)

moeilijk te variëren als je klein budget hebt. gelukkig dat ik in een cut zit hehe

1,2 kg kip = 12 €
450 gr kippewet = 8,07 €
600 gr paardevlees = 11,96 €
6 eieren = 1.8 €
120 gr rijst = 0,10 €
120 gr pasta = 0,28 €
1 kg tonijn = 7 €
2 ltr melk = 1,30 €
500 gr sojascheuten = 1,60 €
240 gr wortelen = 0,82 €
240 gr erwten = 1,13 €
7 gr sojaolie = ???
7 gr olijfolie = ???
archideolie (om mee te bakken)
350 gr brinta = 1,18 €

Totaal: 47 €, dus een 50 € ongeveer

1,2 kg kip = 12 €
450 gr kippewet = 8,07 €
600 gr paardevlees = 11,96 €
6 eieren = 1.8 €
120 gr rijst = 0,10 €
120 gr pasta = 0,28 €
1 kg tonijn = 7 €
2 ltr melk = 1,30 €
500 gr sojascheuten = 1,60 €
240 gr wortelen = 0,82 €
240 gr erwten = 1,13 €
7 gr sojaolie = ???
7 gr olijfolie = ???
archideolie (om mee te bakken)
350 gr brinta = 1,18 €

Totaal: 47 €, dus een 50 € ongeveer

Bestel je bij Musclemeat?

geen idee, ik woon thuis..... geef wel elke maand zeker 60 euro uit aan supps, vooral eiwit maar ook PWO en aminos

AH volle melk 97 cent per liter 3 liter = 1800kcal? 3 euro
AH basic havermout 41 cent per 500g = 1800kcal? 0,41 euro

3,50 euro dat dere cheapo bulk voedingsschema.

Het kan wel voor minder dan 5 euro, wat 1 pagina geleden beweerd werd van niet..:trollface:

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

PS: ik denk ook zo rond de 50 eur/week

Denk zo rond de 60/70... dure k*t albert heijn...

Iets eten dat lekker is is overrated?

80 euro per week aan voeding, en 80a100 euro per maand aan supplementen

+-70 euro afhankelijk van kcal intake. Ik eet enkel whole foods, gluten vrij en geen supps what so ever

Prijzen tussen de AH, Lidl en Aldi schelen weinig. Aldi en lidl zijn overrated.

PLus 1!

Sommige producten zijn bij LIddl zelfs duurder en slechter van Kwaliteit. Melk, eieren, tonijn in Blik, etc....

Daarnaast hebben ze sowieso maar weinig bj Liddl in vergelijking tot AH.....een simpel pak havermoutvlokken......hier onvindbaar bij LIddl?

Ook qua groente - kwaliteit en prijs - vind ik AH niets onderdoen voor Liddl en andersom!

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

AH volle melk 97 cent per liter 3 liter = 1800kcal? 3 euro
AH basic havermout 41 cent per 500g = 1800kcal? 0,41 euro

3,50 euro dat dere cheapo bulk voedingsschema.

Het kan wel voor minder dan 5 euro, wat 1 pagina geleden beweerd werd van niet..:trollface:

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

PS: ik denk ook zo rond de 50 eur/week

Op dat 3.50 euro schema volle melk en havermout zul je niet groeien.
Je komt zoooooooooveel voedingsstoffen tekort!

k denk dat er velen dat nog geen 3 dagen volhouden, en het dan je neusgaten al uitkomt!

Een uitgebalanceerd goed dieet kost je zo 100 euro per week.........waarvan vlees 50 euro kost, en dat ook het duurst is.

Sure.

300g spinazie gewassen, €1.80 vs €1.05 ofzo

Scheelt me een euro per dag als ik naar de Aldi ga

Het is maar hoe je het bekijkt. Aldi en Lidl hebben niet van die acties zoals de AH. Per saldo verspreid over alle voedingswaren bij elkaar opgeteld is het verschil minimaal.

Plus 2!

Terug
Naar boven