XXL Nutrition

Hoeveel gram kwark eet je voor het slapen

500 gr dat ik in de blender gooi met +- 100 gr fruit hmmmm smoothie.:cool:

250gram met aardbeien light jam + muesli

halve kilo, kortom 1 bak, rauw, in 1 minuut lepel ik die naar binnen.

Ja, gewoon die bak leeg eten 450/500gr maar nu even niet te veel carbs voor mij :P

500 gram en daar fl**ker ik een lepel siroop of twee doorheen zodat ik het makkelijker door mijn strot krijg :D

250 gram

Geen

500 gram magere kwark.

Doe der verder niks door

450 magere kwark (9.5)
250 speishe kwark (11.6 of 12.4 eiwit) deze is ook stevig!
licht eraan welke in huis is

op dit moment heb ik ff geen kwark maar PM shake met bcaa's (langzaam).. Als ik kwark eet uiteraard 500 gr, ik 250 zit simpelweg te weinig eiwit..

je wekker zetten midden in de nacht om een bakjekwark/shake te nemen vind ik echt fail...

Waarom zou je je REM slaap willen vernken? Kwark wordt al t*ring langzaam opgenomen...

Net voor het slapen gaan en s ochtends gelijk whey/bcaa met water is imo dan veel slimmer. aangezien je nachtrust echt belangrijk is.

shake na trainen savonds dan en 250 of 500 gram of zo

je wekker zetten midden in de nacht om een bakjekwark/shake te nemen vind ik echt fail...

Waarom zou je je REM slaap willen vernken? Kwark wordt al t*ring langzaam opgenomen...

Net voor het slapen gaan en s ochtends gelijk whey/bcaa met water is imo dan veel slimmer. aangezien je nachtrust echt belangrijk is.

IDD, je slaap vernken (rust=groei) weegt niet op tegen wat extra eiwitten.

IDD, je slaap vernken (rust=groei) weegt niet op tegen wat extra eiwitten.

Ik word iedere nacht minimaal één keer wakker om te pissen.. Aangezien ik zwaar aan het bulken ben pak ik iedere keer dat ik wakker word een weightgainer met complexe carbs.. Kwark kost me veel te veel tijd..

speishe kwark? nooit van gehoord. is dat lekker?
ik weet de naam niet precies als ik hem heb zal ik nog een post plaatsen
hij is in ieder geval van de kaufland (duitsland) en erg stevig, en zwaar op de maag
ik eet 450gram magere makkelijker dan die 250gram

keep you posted;)

Ik word iedere nacht minimaal één keer wakker om te pissen.. Aangezien ik zwaar aan het bulken ben pak ik iedere keer dat ik wakker word een weightgainer met complexe carbs.. Kwark kost me veel te veel tijd..

Dan kun je het mooi combineren ;)

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

ik weet de naam niet precies als ik hem heb zal ik nog een post plaatsen
hij is in ieder geval van de kaufland (duitsland) en erg stevig, en zwaar op de maag
ik eet 450gram magere makkelijker dan die 250gram

keep you posted;)

Ik koop regelmatig mijn kwark bij de Lidl in Duitsland. Heet daar idd speisequark en is dikker dan hier. % eiwitten is ook een stuk hoger, zo rond de 12% (hier meestal 7-8%) en daarbij goedkoper. Beetje verdunnen met melk maakt het makkelijker te eten.

Terug
Naar boven