AndroidHealthClinic

hoeveel hou je over van het kuren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Idd....ik ga er vd rest niet op in maar reken maar dat er genoeg shit is waardoor je ff geen zin hebt om te trainen en proper te eten en dus veel kilo's kwijt kan raken als het tegen zit...
 
Toen ik 7 jaar terug een soort van liefdesverdriet had, verloor ik ook zo ineens 4 kilo. Uiteraard een week niet getraind vanwege die bullshit, maar bedenk er wel bij dat ik niet eens kuurde. Dus ook naturel kan je een flinke tegenslag krijgen.

p.s. gebruikte wel creatine, dus ik zal voornamelijk veel vocht zijn kwijt geraakt dan massa.
 
dianboll only:
6weekjes 25mg per dag

8kilo erbij
5 en half kilo vastgehouden.

nagekuurd met clomid
 
houthakker zei:
nachtwerk hoeft niet slecht te zijn voor je kilo's ik werk nu fulltime in de horeca kom elke dag om 6 uur in de ochtend thuis maar kom clean ong een pond per week aan. gaat er om dat je een ritme hebt

Das netjes. 26 kg per jaar :D
 
ik hou altijd meer dan 80% vast, maarjah ik heb wel toegang tot hulpmiddelen zoals T-gel of Dht-gel die je gains helpen vast te houden...
 
willlem zei:
ik hou altijd meer dan 80% vast, maarjah ik heb wel toegang tot hulpmiddelen zoals T-gel of Dht-gel die je gains helpen vast te houden...

Huh? Na je kuur ga je aan de testosterone of DHT-gel?
 
zie het als een soort back-up

btw: on-cycle gebruik ik het ook..
 
willlem zei:
zie het als een soort back-up

btw: on-cycle gebruik ik het ook..

Maar het is exogene testosterone dus dat onderdrukt je natuurlijke test toch, en eigenlijk geef je je lichaam dus in de PCT fase geen rust om te hertsellen.

Of heb je HRT, hormone replacement therapy...dat je sowieso altijd test krijgt om op niveau te blijven?
 
ja hrt dus he - dat onderdrukt je testes niet:)
 
willlem zei:
ja hrt dus he - dat onderdrukt je testes niet:)

Oh okay, maar ik was benieuwd he, hoeveel test krijg je daar dan mee....dus bij wat voor dosis onderdrukt het je eigen testes dan niet? Waar ligt die grens dat je ballen niet het signaal krijgen van "hey stoppen met produceren, er is al genoeg"...
 
volgens mn dokter ligt de lat veel hoger dan die kleine dosissen om je testes plat te leggen, wanneer ik het gebruik is het eig een PLUS, op mn eigen nivo: dus dat zorgt ervoor dat ik met hoge normen 'naturel' train
 
willlem zei:
volgens mn dokter ligt de lat veel hoger dan die kleine dosissen om je testes plat te leggen, wanneer ik het gebruik is het eig een PLUS, op mn eigen nivo: dus dat zorgt ervoor dat ik met hoge normen 'naturel' train


volgens mij had jij het gewoon over 'nutral' haha ;)
 
Back
Naar boven