Fitness Seller

Hoeveel junkfood eet een DBBer?

Bezoekers in dit topic

Theblackstars

Cool Novice
Lid geworden
25 jan 2012
Berichten
66
Waardering
2
Het lijkt of iedereen enkel gezond eet maar zelf zondig ik weleens met friet of iets dergelijks. Hoe zit dat bij jullie? Hardcore healthy food only of aventoe eens zondigen?
 
Maakt mij eigenlijk allemaal geen ruk uit, als er maar verteerd voedsel uit mn poepert kan komen.
 
Ik zondig te vaak en dat is ook wel aan vet% te zien.

Als je echt laag in vet wilt zal je echt wel goed op je voeding moeten letten.
 
Ik zondig bijna elke dag, maar ik maak het niet te gek, bijvoorbeeld smiddags even langs de kentucky 2 crispy burgers ( 500kcal ) zo junk is het dus niet tenzij je hele menu's verslind...
 
Een echte bb-er eet 2x junkfood.
 
Avondmaaltijd is of pasta of junkfood eigenlijk (pizza, friet, donner enz). Verhouding ongeveer 50/50. Verder zijn alle maaltijden redelijk goed maar doe ook wel eens chocopasta op mn brood of als ik onderweg ben gooi ik mn boterhammen weg voor een kaascroissantje oid.

Owja en veel alcohol maar dat valt niet onder junkfood;)
 
Ik heb periodes, soms eet ik 2 weken strict, dan weer 5 keer in 2 weken wel junk. Hou er wel een beetje rekening mee met de rest van mijn voeding.
 
Varieert nogal, ik zit nu in het einde van mijn bulk en heb zelden behoefte aan junk. Laatste keer rotzooi dat was zeker een maand terug. Als ik in de cut zit dan junk ik vaak 1 keer per week een maaltijd maar dat wordt na een paar weken een refeed en dat is ook vrij clean voedsel.
 
Sinds ik meer richt op strongman junk ik in het weekend vaker.
Alcohol nog steeds slechts max 1x per week.
 
zal eerder aan m'n familie liggen dan aan mij als ik junk, maar 1x per week is zo erg nog niet.
 
Sinds ik ben begonnen met fitness denk 3x patat gegeten, hele tijd geen alcohol gedronken maar tegenwoordig zo'n 2 biertjes per maand.. en misschien een zak chips per maand.
 
Probeer minder junkfood te eten, maar sinds ik moeite heb met gainen kaan ik er gewoon op los.
 
Nooit :o
vind ook een hoop junk echt junk........
 
Laatst bewerkt:
1 junkdag in de week :)
 
Ik heb eindelijk genoeg discipline om NEE te zeggen tegen junk food. Het enige dat ik buiten mijn voedingsschema drink is een paar biertjes op zaterdag, maar dat compenseer ik met extra cardio op zondag en minder carbs op zaterdag.

Ben blij dat ik eindelijk serieus bezig ben, het heeft even geduurd om mijn cravings naar zoetigheden en andere junk te elimineren. Ik hoop dat ik dit lang volhoud. Nu ik telkens progress zie bij mezelf, is het makkelijker om dit vol te houden.
 
Teveel :o. Zolang ik niet echt moet cutten kijk ik er ook niet achter :). Meestal eet ik 3-4 dagen goed en dan weer 2-3 dagen slecht naarmate het weekend in de buurt komt :D. bf% blijft zo goed als altijd rond de 12%, doe ook gewoon veel cardio maar heb dat er graag voor over.
 
Ik vreet wat ik wil, hoewel ik wel een afkeer heb voor Macdonalds, daar ben ik voorzichtig mee. Maar een doner kebab zie ik gewoon als extra eiwitten.
 
Back
Naar boven