XXL Nutrition

Hoeveel junkfood eet een DBBer?

Meestel enkel als ik dingen aangeboden krijg of in de gelegenheid kom. Vooral in het weekend dus.

Deze avond me vol zitten stouwen met gourmetten en nu een Magnum :meal:, al is gourmetten niet zo erg toch.

Echte bb'er snackt nooit. Ook niet in de bulk

altijd iedere zaterdag snackbar, als ik t niet kan houden neem ik echt junkfood en anders gewoon kipsate. en zondags meestal chinees, weet niet of dat ook onder de junkfood term valt

Chinees niet, is gewoon pasta/vlees

Saus is denk wel junkfood.

Chinees zou ik zeker wel onder junk rekenen. Tenzij je heel bescheiden en voorbedacht besteld.

Dubbele whopper haal ik wel eens (lees vaak) als ik echt trek heb.

Vreet niet het hele broodje gooi meestal de bovenkant met al dat mayo zooi weg, eet dan de onderkant en het vlees.
Soms neem ik er twee.

Bier max 1 keer per week, Tik ik er twee halve liters in en ben ik gewoon helemaal naar de klote.

Ouder worden is waardeloos :)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 12:49 ----------

Ja dat vraag ik me ook af.
Zolang je bij de groenten met kip of ossehaas met rijst of nasi blijft kan je weinig gebeuren.

Over het algemeen is Chinees eten erg gezond.

Laatst bewerkt:
Volledig gestopt. Voel me stukken beter.

zelden, alleen maar bij uitzondering (als ik echt enorme honger heb). niet vanwege bepaalde principes maar puur omdat ik junkfood eigenlijk niet te vreten vind. patat, kroketten etc zie ik meer als vulmiddel.

Nooit van gehoord, wat is dat dan?
Afvalvlees bestaat voornamelijk uit organen en delen van het dier die niet zo verkocht worden in de winkel maar toch, min of meer, eetbaar zijn. En dus niet de spieren van het dier(lees:het normale vlees). daarom bevat 'afval' vlees vaak een hoog percentage aan verzadigd vet. maar dat weet jij toch ook?

1 x per maand hou ik een junkdag.

Ik ga er geen doekjes om winden, voor mij is het echt rampzalig moeilijk om vad de koekjes en de cola te blijven.
Ben quasi zo grootgebracht met junkfood en snacks op dagelijkse basis (inb4 verwaarlozing parents).

Maar hou het nu toch al 8 maanden vol op deze manier, en dit ik maak op elk vlak upgrades (werk, workouts, leanness).

Nevertheless, zo zag mijn vorige junkdag eruit:

- 2 x Big Mac Menu's met een mcflurry.
- 2 liter cola
- Zak kroepoek chips
- volledige cake met chocolade
- 1 magnum ijsje
- twee zakjes snoep (gummybears)
- 1 volledig pak zandkoek met chocolade

en ik ben waarschijnlijk nog het een en het ander vergeten.

Van junkfood afblijven is toch vooral een kwestie van gewoon andere dingen in huis halen. Als ik junkfood in huis heb gaat het ook gegarandeerd op vroeg of laat. Dus het begint gewoon bij het shoppen en daar al bewuste keuzes maken. Het helpt dan als je goed gegeten hebt als je inkopen gaat doen. Als je honger hebt, heb je meer de neiging om zoete dingen of junk te kopen (is dacht ik ooit onderzocht).

Van junkfood afblijven is toch vooral een kwestie van gewoon andere dingen in huis halen. Als ik junkfood in huis heb gaat het ook gegarandeerd op vroeg of laat. Dus het begint gewoon bij het shoppen en daar al bewuste keuzes maken. Het helpt dan als je goed gegeten hebt als je inkopen gaat doen. Als je honger hebt, heb je meer de neiging om zoete dingen of junk te kopen (is dacht ik ooit onderzocht).

Klopt. Ik woon nog bij mijn ouders thuis. En als je de kast opentrekt en het staat vol chips met chips enzo, pak je dat best gemakkelijk als je honger hebt.

Als ik op me zelf woont, haal ik niet veel zooi in huis.
Een lekkere sandwich met ham, ei, tomaat en een beetje mayo vind ik overigens veel lekkerder als een zak chips.

ik ga ong. 3 x per week naar de snackbar in de grote schoolpauze

Ik ga er geen doekjes om winden, voor mij is het echt rampzalig moeilijk om vad de koekjes en de cola te blijven.
Ben quasi zo grootgebracht met junkfood en snacks op dagelijkse basis (inb4 verwaarlozing parents).

Maar hou het nu toch al 8 maanden vol op deze manier, en dit ik maak op elk vlak upgrades (werk, workouts, leanness).

- 2 liter cola
- Zak kroepoek chips
- 1 magnum ijsje

Dafuq. :p
Btw, iedereen heeft 't hier over Big Mac's en andere stuff van McDonald's :p
Voor mij is het jammergenoeg niet zo evident om zo maar eens McDonald's binnen te stappen, de dichtste ligt 15 km hier vandaan (ga ik echt geen benzine aan verspillen :p)

- 2 liter cola
- Zak kroepoek chips
- 1 magnum ijsje

Zo ziet bij mij elke dag eruit:( Moet echt weer beginnen met schema xd

Terug
Naar boven