Fitness Seller

Hoeveel junkfood eet een DBBer?

tja,soms..
En als het gebeurt,dan in het weekend.
En junken kan ik het ook niet echt noemen,eerder cheaten:D

teveel om op te noemen :D

vreet bijna elk weekend wel 1x friet maarja. voor de rest junk ik door de week niet abnormaal ofzo. gewoon af en toe een koekje maar meestal hou ik me prima aan me schema.

Sinds ik in de cut zit nog maar 1 keer frieten per week. En 1 keer volkoren spaghetti met zo'n bokaal van miracolli of panzani en extra veel kaas.:D, reken ik wel als gewone dagelijkse kost.

Avondmaaltijd is of pasta of junkfood eigenlijk (pizza, friet, donner enz). Verhouding ongeveer 50/50. Verder zijn alle maaltijden redelijk goed maar doe ook wel eens chocopasta op mn brood of als ik onderweg ben gooi ik mn boterhammen weg voor een kaascroissantje oid.

Owja en veel alcohol maar dat valt niet onder junkfood;)

Ja maar jij bent dan ook geen bodybuilder ;)

Hamburgers, sate, pure chocolade en een enkele keer een puntje appeltaart. Dit overigens enkel op vrije avonden, op een werkdag eet ik zeer strikt.

Elke week wel een big tasty bacon

Ben strak aan het cutten dus nee geen vette happen meer.

Vind het grappig hoe mensen hun sport soms zo serieus nemen dat ze nieteens een koekje durfen te pakken, voor mij is de plezier er dan snel vanaf:roflol:

Wel respect als je het vol kan houden.

Soms eet ik nog wel eens clean tussen het junken door.

Heel weinig. Het smaakt niet meer zo als eerst en het is natuurlijk niet zo gezond. Maar op z'n tijd een pizza gaat er wel in!

Al weken geen junkfood op, heb veel te grote hekel aan vet om dat te eten. Daarnaast voel je je een k*t als je het op hebt.

Ik junkdrink meer :o

Junkfood totaal geen behoefte aan. Eens in de zoveel weken ijsje of gebak.

Junk meestal wat in het weekend als ik met mn vrienden ben. Maar door de weeks eet ik wel clean.

Ik word ziek als ik frieten moet eten

2x per week

Terug
Naar boven