XXL Nutrition

Hoeveel KG leg pressen jullie?

600kg 20 reps

600kg legpress club, join now!!

hoe doeje parallel legpress?

Wat een hoop onzin, ik kan met 600+ legpressen maar who cares? Is niet representatief

haha die Simon toch:p

Heeft toch wel een klein verschil. Als ik met Bryan en trawanten train kunnen sommigen mij voorbij met squat, vaak wordt het een goodmorning squat of hebben ze sterkere heupspieren en adductoren icm met bredere stand. De legpress doe ik altijd meer. Meer concentratie op Quads.

maar goed wat maakt het verder uit;)

ik doe het eigenlijk niet zo vaak, ik vind het een ongelovelijk zware oefening. ik squat meestal.

ik kon het toch niet laten om je te quoten hier...

maar je squat liever omdat je leg pressen te zwaar vind? dan vraag ik me af of jij wel is echt zwaar squat

op zon schuine waar je schijven aanhangt heb ik ooit een 20 repper met 200 (of 210) gedaan, en een triple met 260 uit men hoofd gezegd... tis totaal niet boeiend aangezien je zo onderling voor geen meter kan vergelijken... hier in de buurt is nog een sportschool, daar doen ze allemaal 400-600... zelfs gasten van 70 kilo without legs... ik heb het dus nooit als een maatstaf gezien

shit wat ben jij sterk zeg :eek:
op mijn oude sportschool hadden we die ook 260 deed ik 8x(met 2 benen)

Bij mij ook, van technogym, maar in mn nieuwe gym isser 1 van technogym met maximum 190 en die voelt veel zwaarder aan...

dus die kilo's klopppen echt niet hé

Squat...

ik kan veel zwaffelen, echt weer zo een kansloos topic! Wie kan dit wie kan dat alsof iemand dat wat interesseert.

Wie zal het zeggen? ? Gewicht is altijd relatief

Als het voor jou werkt en je heb zelf het gevoel alles gegeven te hebben dan is dat goed.

Zwaarste voor mij is trouwens 1*550kg geweest in combinatie met 5*500 (1-6) op een 45gr LP van Piek.

550 op een 45 graden , parallel, is ook ooit mijn 1rm geweest.

ga doorgaans niet zwaarder meer dan 300~350 kilo; op diepte zelfs niet zwaarder dan 250 voor sets.

http://www.youtube.com/watch?v=myVWyyV_llU

1200 lbs........even a 15 year old boy could do it!

Laatst bewerkt:
2600 kilo met 1 been.

5000 kilooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 * 240kg op de 45gr. legpress... m'n 1 rm nog niet geprobeerd.
Vind ik ook minder belangrijk eigenlijk

Terug
Naar boven