- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
blablablaik squat voor mezelf en niet om de sterkste te zijn van het fitnesscenter
ik weet ook wel dat ik er nog 2 schijven van 10 kg bij kan proppen als ik 10 cm minder diep ga maar ik hou ervan om bij al mijn oefeningen zo een groot mogelijke rom te doen dus ook bij squat en ook al heb je een 150 kg squat, zonder beenspieren train je alleen voor je e-stats. Enja er zijn genoeg mensen waarvan ik denk. Damn hoe kan die zoveel squatten zonder dat die echt mooie beenspieren heeft. Meestal zitten die mensen ook wel middelmatig in het vet dusjah. Ik heb nog nooit mijn 1 RM uitgetest bij geen enkele oefening. Ik wil het wel een keertje doen om me werkelijk te kunnen vergelijken met jullie maar ik ga me er heus niet sterker door voelen. Uiteindelijk doe ik ook geen setjes met 1 herhaling of minder dan 5 (sommige uitzonderingen weggelaten)
Als we over banken beginnen heb jij het waarschijnlijk ook eerder over "mooie" sets met 80kg liever doen en dat daar je prioriteit ligt, dan dat het bij 100kg benchen ligt.
Dude ik ken je stats verder niet, maar als iemand na 3jr trainen met een bw van 100kg+ nog geen 150kg squat....dan doe je wat fout!

dat je zoon er hard op groeit zegt ook vrij weinig in eerste instantie aangezien ik niet weet waar hij vandaan komt en waar hij nu is. met oog op strongman vind ik het alleen niet handig om alleen maar partial reps te doen, full rom deads + squats (/front squats) en pp/mp's gaan hem dan veel meer helpen imo (mijn ervaring) en uiteraard focussen op de onderdelen zelf
)
?