XXL Nutrition

Hoeveel kg Squaten jullie

Niet meer, bedoelde ik

mijn top is 6x160

geen full ofzo hoor

Doe geen 1rm's maar een setje op 130 KG lukt me wel.

d

ruim 2x de helft

rond de 600 kg

tot en met 6x90kg full, en tot 6x110 halfweg tussen parallel en full, deed vroeger enkel parallel, vanwege onderrug, maar sedert ik het in de smith doe, ben ik bezig met overgaan naar full, maar wou mijn trainingsgewichten niet verlagen, om dezelfde belasting voor de quads te blijven behouden, doe dus met deze setgewcihten verder tot ik 6x110kg full doe
btw, ik ben 100% eerlijk over deze trainingsgewichten, zou op mijn leeftijd niet meer willen liegen om te stoefen

Ik doe 6 herhalingen met 190 kg, dat is zo'n 85 % van mijn maximale kracht dus ik zou dan uitkomen op zo'n 223 kg voor 1rm. Zeker weet ik het niet want ik doe nooit geen maximum.

iedereen op dbb is de hulk als het om kracht stats gaat..

valt wel mee toch ?
zie sig voor squat
hoopte nog naar de 200 te gaan maar onsteking in knie-en in uit de hand gelopen en kan amper nog lopen na setje squat. misschien patella ook al beschadigd mag 5 januari weer naar fysio. dan zal ik wel te horen krijgen hoelang ik moet gaan niksen :(

valt wel mee toch ?
zie sig voor squat
hoopte nog naar de 200 te gaan maar onsteking in knie-en in uit de hand gelopen en kan amper nog lopen na setje squat. misschien patella ook al beschadigd mag 5 januari weer naar fysio. dan zal ik wel te horen krijgen hoelang ik moet gaan niksen :(

Da's k*t man. sterkte.

1 x 150 tussen full en parallel in :P

ik heb max een setje fullsquats 3x190 gedaan. Nu ga ik niet hoger dan 140, maar het is nu close stance, supergecontroleerd en constante spanning op de beentjes. No bounce onderin. Oh en als 2e of 3e oefening ;) Ik denk dat als een hoop van jullie een squat echt goed uitvoeren, dat er weinig kilo's overblijven ;)

zowel olympic (high bar, schouderbreedte stand + ass to the grass) als normale full squat (low bar, wijde stand, onder par) 1x160.
op reps 10x130,6x140.

babyweights. hoop in het begin van volgend jaar hier flinke progressie op te gaan boeken

8x140 Full Sq en verder durf ik geen uitspraken erover te maken.

Mijn max. was ook de 3x190 full. Frontsquat 180 full.

ik heb max een setje fullsquats 3x190 gedaan. Nu ga ik niet hoger dan 140, maar het is nu close stance, supergecontroleerd en constante spanning op de beentjes. No bounce onderin. Oh en als 2e of 3e oefening ;) Ik denk dat als een hoop van jullie een squat echt goed uitvoeren, dat er weinig kilo's overblijven ;)

Ik ga inderdaad nooit lager dan parallel, meer is imo niet nodig. Ik weet het niet goed wat jullie bedoelen met fullsquat, maar vermoed dat het lager is dan parallel. Doe ik dus niet.

ik squat voor mezelf en niet om de sterkste te zijn van het fitnesscenter
ik weet ook wel dat ik er nog 2 schijven van 10 kg bij kan proppen als ik 10 cm minder diep ga maar ik hou ervan om bij al mijn oefeningen zo een groot mogelijke rom te doen dus ook bij squat en ook al heb je een 150 kg squat, zonder beenspieren train je alleen voor je e-stats. Enja er zijn genoeg mensen waarvan ik denk. Damn hoe kan die zoveel squatten zonder dat die echt mooie beenspieren heeft. Meestal zitten die mensen ook wel middelmatig in het vet dusjah. Ik heb nog nooit mijn 1 RM uitgetest bij geen enkele oefening. Ik wil het wel een keertje doen om me werkelijk te kunnen vergelijken met jullie maar ik ga me er heus niet sterker door voelen. Uiteindelijk doe ik ook geen setjes met 1 herhaling of minder dan 5 (sommige uitzonderingen weggelaten)

parallel 145*2

full squat gaat met 100 wel 10keer, als ik zwaarder ga zak ik tot parallel (bovenkantboven gelijk aan de grond ongeveer)

Terug
Naar boven