Fitness Seller

Hoeveel kg zitten jullie boven/onder je lengte?

Peiling Peiling hoeveel kg

• Totaal stemmers
    215
tsja naar boven afgerond haal ik nog de +5 categorie, maar ik vrees dat het zelfs naar de 0 zal moeten wil het qua kwaliteit aanvaardbaar zijn...zal onderhand moeten dan want nog lager vind ik qua kwantiteit dan weer niet aanvaardbaar:p

Godver duurde ook lang voordat mijn relposting een reactie kreeg. Begrijp zelf natuurlijk ook wel dat verhoudingen voor een klein persoon anders zijn dan voor een lang persoon.

Vind overigens wel een percentage van boven de 50% dat 5 of minder scoort nog steeds vrij hoog.

20/21kg ongeveer. :D

Godver duurde ook lang voordat mijn relposting een reactie kreeg. Begrijp zelf natuurlijk ook wel dat verhoudingen voor een klein persoon anders zijn dan voor een lang persoon.

Vind overigens wel een percentage van boven de 50% dat 5 of minder scoort nog steeds vrij hoog.

Geef je jezelf ook gele kaarten?

zer0

1.59m... valt het op? (-5)

Ik ben 14, 180cm en weeg op een nuchtere maag 69,7
69,7-80= -10,3

20 +

78-88 = -10 (1.88m / +- 5 % BF )

+10 en nu ??

maar op -5 houden

B-b-b-bump

OT: + 17 (nieuwe stats)

-30 ofzo, lang leve wattenschijfjes eten!

Terug
Naar boven