Tcc14
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gister setje geindigd met 12... lol
pas begonnen ofcourse!
Dat hangt gewoon van hoe vermoeid je zich wel voelt en wat je motivatie is die dag... en waarschijnlijk is je bovenkant borst een beetje zwak...
dat kan ook wel, maar zo en zo hoort het meeste uit je borst te komen. Probeer anders je triceps een beetje te highreppen en je bovenkant borst te versterken met guilletine en dan over een maandje probeer weer te toppen! Oja en nog een tip om je bovenkant borst te versterken is begin op je training daarmee.
thnx man, als je nog meer hulp nodig heb stuur maar een pb, want ik had een tijdje terug ook hetzelfde probleem, dus ik weet waar je in je schema op moet letten.
Ik denk dat dit een mooi schemaatje is voor borst:
Dumbbell Fly. 3 sets.
Dumbbell Press. 3 sets.
Bench Press. 3 sets.
Incline Dumbbell Fly 3 sets
Incline Dumbbell Press 3 sets
Incline Bench press 3 sets
@ Machete same here, ze gaan maar tot 44 kg, ik word er helemaal panisch van...
voor dumbbellpress is het nog wel net aan goed hoor, maar voor dingen zoals shrugs, triceps pullover en nog een paar oefeningen is het k*t, op een vlak bankje red ik wel een setje van 44 kg op db press, maar ik doe die bijna nooit, ik zal het wel een keertje voor je filmen oke?
oh daar gaan we weet, ik ben inmiddels 20/25 kg zwaarder dan op die pics, waarom daar steeds over beginnen aangezien ik er nu heel anders uitzie, op mijn avatar had ik zelfs een hoogte punt van 104 kg lichaamsgewicht, maar ik vond mezelf te vettig worden dus ik heb naar beneden gecut.