MuscleMeat

Hoeveel kilo dumbbell press

Peiling Peiling Met hoeveel kilo dumbbell benchpress jij per hand?

• Totaal stemmers
    395
30kgx8 36x6 ofzo ligt ook maar aan de dag, maar duw het wel op een vlak bankje met incline duw ik tot 28

Helaas gaan onze dumbbells maar tot 34 kilo. Hoop dat ze volgende jaar investeren in meer dumbbells. Ze verdienen toch genoeg geld van de studenten :) Je hebt nu heel vaak dat ze bezet zijn, omdat er bij zwaardere gewichten maar 1 set van is.

@ Machete same here, ze gaan maar tot 44 kg, ik word er helemaal panisch van...

Dat hangt gewoon van hoe vermoeid je zich wel voelt en wat je motivatie is die dag... en waarschijnlijk is je bovenkant borst een beetje zwak...

ik denk dat het door komt omdat ik zwakke triceps heb man, ze raken te snel vermoeid bij veel reps, heb ze altijd 6 -8 reps getraind vandaar mischien

dat kan ook wel, maar zo en zo hoort het meeste uit je borst te komen. Probeer anders je triceps een beetje te highreppen en je bovenkant borst te versterken met guilletine en dan over een maandje probeer weer te toppen! Oja en nog een tip om je bovenkant borst te versterken is begin op je training daarmee.

dat kan ook wel, maar zo en zo hoort het meeste uit je borst te komen. Probeer anders je triceps een beetje te highreppen en je bovenkant borst te versterken met guilletine en dan over een maandje probeer weer te toppen! Oja en nog een tip om je bovenkant borst te versterken is begin op je training daarmee.

ik begin ook altijd met bovenkant borst bro, of ik doe incline hammer machine of incline dumbbells 1 van die 2 meestal, maar hoe meer reps ik maak dan verzuurt mijn triceps egt kei snel na 8 reps maakt niet uit welke gewicht verzuren ze keihard vandaar dat die gewichten dan ook lood zwaar aan gaan voelen , bij schouders gebruik je veel minder je triceps en daar kan ik dan goed op los gaan met high reps

probeer dan anders je dips en tricepspushes veel te highreppen, want dan is de conditie in je triceps slecht

Bij ons in de fitness school hebben ze alleen dumbbells tot 40 kg.

40 x 11

Ik denk dat dit een mooi schemaatje is voor borst:

Dumbbell Fly. 3 sets.
Dumbbell Press. 3 sets.
Bench Press. 3 sets.

Incline Dumbbell Fly 3 sets
Incline Dumbbell Press 3 sets
Incline Bench press 3 sets

thnx man, als je nog meer hulp nodig heb stuur maar een pb, want ik had een tijdje terug ook hetzelfde probleem, dus ik weet waar je in je schema op moet letten.

Dumbbell Fly. 3 sets.
Dumbbell Press. 3 sets.
Bench Press. 3 sets.

en je onderkant borst? plus waarom 6 oefeningen die practisch allemaal dezelfde zijn?

voor dumbbellpress is het nog wel net aan goed hoor, maar voor dingen zoals shrugs, triceps pullover en nog een paar oefeningen is het k*t, op een vlak bankje red ik wel een setje van 44 kg op db press, maar ik doe die bijna nooit, ik zal het wel een keertje voor je filmen oke?

voor dumbbellpress is het nog wel net aan goed hoor, maar voor dingen zoals shrugs, triceps pullover en nog een paar oefeningen is het k*t, op een vlak bankje red ik wel een setje van 44 kg op db press, maar ik doe die bijna nooit, ik zal het wel een keertje voor je filmen oke?

Aha, ik dacht al.

Film het maar een keer ja.

klaver niet zo haten, hij hoeft niks te filmen

Als hij het zelf aanbied vind ik het prima. Hij hoeft niks, weet ook niet waar je dat vandaan haalt.

Maar dan nog vind ik 44 kilo dumbbell presses voor een jongen van 15 best ongeloofwaardig, zeker als ik zijn pics van 1 a 2 jaar terug bekijk.

oh daar gaan we weet, ik ben inmiddels 20/25 kg zwaarder dan op die pics, waarom daar steeds over beginnen aangezien ik er nu heel anders uitzie, op mijn avatar had ik zelfs een hoogte punt van 104 kg lichaamsgewicht, maar ik vond mezelf te vettig worden dus ik heb naar beneden gecut.

oh daar gaan we weet, ik ben inmiddels 20/25 kg zwaarder dan op die pics, waarom daar steeds over beginnen aangezien ik er nu heel anders uitzie, op mijn avatar had ik zelfs een hoogte punt van 104 kg lichaamsgewicht, maar ik vond mezelf te vettig worden dus ik heb naar beneden gecut.

Ik zeg toch niet dat het niet kan, vind het alleen ongeloofwaardig.

Citaat:
Origineel gepost door RV22

Dumbbell Fly. 3 sets.
Dumbbell Press. 3 sets.
Bench Press. 3 sets.

en je onderkant borst? plus waarom 6 oefeningen die practisch allemaal dezelfde zijn?

Volgens mij train ik hier alle delen van mijn borst mee. Onder en boven borst. De Flat bench oefeningen voor de onder borst, incline oefeningen voor de boven borst. Of zie ik dit verkeerd?

Terug
Naar boven