AndroidHealthClinic

hoeveel kwark eten jullie

voor het slapen 1tje van 500 gram in een shakebeker, beetje water + caseine eiwitten + bcaa's + Glutamine + wat kaneel + lijnzaad olie/pindakaas goed schudden en je hebt een lekker drankje :)

Je eet 500 gr kwark + caseine erdoor. Waarom dan nog bcaa's en glutamine? ???

1 tot max twee per dag hardcore zaanse hoeven
eetlepel eruit en schepje whey erin voor de smaak en naar behoefte van de dag rozijnen of ananas
ik geloof zelfs dat teveel kwark zorgt voor vocht vasthouden

De ekte ekte (groene) naturel Zaanse Hoeven? Die is lek-kuuuur, ikzelf gooi er nog 30 gram cashewnoten erdoor heen, waardoor het nog beter gaat smaken.

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

aldi kwark is echt heerlijk, lidl ook, de rest is nasty.

Ieegggg... laatst die op advies van een aantal DBBers geprobeerd, niet te vreten man. :barf:
Ik vind 'm ook nog eens veel te vloeibaar voor kwark.

1 kilo kwark per dag (2 bakjes) van konings. gooi er wat muesli met stukjes pure chocolade door van Jumbo huismerk. Prima weg te eten.

1 bakje van 500 gram voor het slapen.

3-4 bakjes op een dag lijkt me wel veel trouwens er zijn zat eiwitbronnen, tenzij je natuurlijk 500+gram eiwitten per dag nodig hebt.

De ekte ekte (groene) naturel Zaanse Hoeven? Die is lek-kuuuur, ikzelf gooi er nog 30 gram cashewnoten erdoor heen, waardoor het nog beter gaat smaken.

hahah ja dat doe ik ook welleens, lekka lekka

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

Ieegggg... laatst die op advies van een aantal DBBers geprobeerd, niet te vreten man. :barf:
Ik vind 'm ook nog eens veel te vloeibaar voor kwark.

mwa van de lidl gaat nog wel

A) bcaas voorkomen proteine afbraak

B) Help bij vetverbranding tijdens cutten.

C) Voorkomen afname van glutamine.

A) Dit doet kwark en caseïne ook, aangezien bcaa's ook hier in zitten?

B) Hier heb ik nog nooit van gehoord, hoe kom je hierbij?

C) En dit vat ik niet, hoezo afname glutamine, je eet toch wel gewoon neem ik aan?

Bah zuivel

2! Heerlijk met wat casseine en wat honing!

2 per dag just natural

Kwark is best slecht voor je, aantal KCAL is te hoog om het tot goede DBB voeding te kunnen classificeren.
Spreek uit ervaring.

1 bakje van 450 gram,

225 gram tijdens de lunch

225 gram + whey + nootjes voor het slapen

Terug
Naar boven