Fitness Seller

Hoeveel melk drink jij weg per dag/week?

per dag 3-7 liter. Zal per week toch op 30l + komen

halve liter niet zo veel :)

wel eens gehoord van magere melk?

Wat calcium aangaat geef ik je gelijk alleen moet je dan wel heeeeeel veel melk drinken

tuurlijk wel. melk is net als alle zuivel rijk aan verzadigd vet. Ik snap daarom ook niet waarom men hier wel 5 liter per dag of zo drinkt, das echt niet normaal, tenzij je graag hart en vaatziekten wilt later. Als je dat voor de eiwit doet, zijn er veel betere manieren om aan je eiwit te komen, aangezien de vet/eiwit verhouding ongeveer 1:1 is in melk, en bovendien bevat het veel water, wat op zich niet slecht is maar je raakt er wel snel vol van. Ook zorgt melk en andere zuivel voor botontkalking, zorg dus dat je genoeg calcium uit groente en ander eten krijgt en niet gelijktijdig met zuivel inneemt. Wat uiteraard wel misschien nog goed is zijn al die groeihormonen die in melk zitten.
Hart- en vaatziekten zal wel meevallen met mijn vet% en beweging. Uiteraard moet de hoeveelheid wel enigszins overenkomen met je leefpatroon.
Van melk vol raken? Ik drink het juist als aanvulling op de maaltijd.

3 tot 4 liter halfvolle melk.
En mijn pa vindt het vreselijk. Melk is slecht voor je. Niet drinken want je wordt dik, en blabla, en ook nog blaat!! :o

die discusie over of melk goed of slecht is heeft geen zin

het heeft zoveel voordelen
maar ook weer evenveel nadelen

gewoon niet TE!! ervoor zetten (te veel melk drinken) of (te weinig melk is slecht) bijv door een tekort aan calium. en met teveel onderhuidse vet/vocht vasthouden.

btw ben nu in een maand geen zuivel dus check maar 23 mei op dit topic hier is mijn ervaring met geen zuivel.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/zuivel-ga-zelf-proberen-109191/?highlight=zuivel

resultaat tot nu toe.
-geen effect op training
-veel minder acnee
-veel minder onderhuids vet/vocht (dus strakker)
-erg drogen huid
-lichaam heeft een calium tekort en dat voel je wel je gaat gewoon watertanden als je je maat dat bakje kwark/yoghurt/eiwitshakie met melk ziet drinken :P :P:P ......zit je daar met je waterbases shakie :P

al met al tot de 23ste :P

ongeveer 1 liter per dag

ik drink dagelijks een litertje magere melk.
denk dat ik het toch maar ga verminderen naar O,5 ofzo vanwege de suikers die erin zitten

drink 2 liter melk ongeveer op een dag,, moet misschien nog een beetje opgeschroefd worden:D

1 liter, vind 'k meer dan zat

1,5 liter halfvolle

2-3 liter halfvolle melk.

Helemaal niks en bevalt mij goed!! Minder last van me maag en geen last van vast zittend slijm....

Zonder melk heb ik last om aan mijn dagelijkse eiwitten te komen

1 tot anderhalf liter volle boerenlandsmelk. smaakt zeer perfect.

wat is het voordeel van halfvolle melk tgv magere?

met andere woorden waarom zou ik overschakelen van magere op halfvolle melk?

Terug
Naar boven