- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Zou decline er sowieso uitgooien. Heeft echt weinig meerwaarde.
Er zijn zat mensen bij wie de incline beter bevalt dan de vlakke benchpress.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou decline er sowieso uitgooien. Heeft echt weinig meerwaarde.
Er staat decline hè, geen incline.Er zijn zat mensen bij wie de incline beter bevalt dan de vlakke benchpress.
Er staat decline hè, geen incline.
Maar hij doet allebei toch? Zou dan eerder de decline skippen dan de flat
Niet dat EMG alles zegt maar decline scoort hoger dan platZou decline er sowieso uitgooien. Heeft echt weinig meerwaarde.
Dus je doe voor rug bestaande uit meerdere grote spieren net zo veel als voor borst ,1 matig grote spier( wat massa betreft vergelijkbaar of zelfs kleiner dan je kuit)Ik doe gewoon 3-4 oefeningen met 3-4 sets naarmate het lekker gaat of niet met hoge intensiteit. De eerste is altijd een compound waar ik het hardste mee doorga. Ik train alles maar 1x per week,voelt gewoon het beste. Ben 41 en heb naar mn lichaam leren luisteren.

Hoe splits je rug verder dan een vertical en horizontal pull? Of bedoel je ook nog rear delts, erector, upper traps, ..?Maw een spiergroep als bv rug vraagt meer diversiteit dan borst (eigenlijk maar 1 spier, OK 2 als je de minor mee tel)
Nee.Dus je doe voor rug bestaande uit meerdere grote spieren net zo veel als voor borst ,1 matig grote spier( wat massa betreft vergelijkbaar of zelfs kleiner dan je kuit)
En dat lijkt niet uit verhouding?
Ik bedoel met name lats, traps, erector. Maar ook deze zijn in "delen/functies" op te splitsenHoe splits je rug verder dan een vertical en horizontal pull? Of bedoel je ook nog rear delts, erector, upper traps, ..?
OK, jouw lijf.
Dan bankdruk je waarschijnlijk te zwaar. Of heb je ook al met alleen een stang al dat je scheef drukt?ja ik gooi bench press ook uit me schemaik bank druk namelijk ook erg schreef.
Als krachtsverschil zo groot is, zou ik meet unilaterale oefeningen doen. Ik heb het enkel de laatste 2-3 reps op de bench wanneer ik tot failure train.ja ik gooi bench press ook uit me schemaik bank druk namelijk ook erg schreef.
Hoe doe je de oefening met dumbbels dan? standing dumbbell chest fly voel je niet?Maar toch vind ik kabels wel erg fijn om mijn borst te voelen. Met dumbels voel ik het niet zo goed als met kabels....![]()