AndroidHealthClinic

Hoeveel warme maaltijden eet je per dag?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 99
  • Weergaven 32K
  • Volgers 41

Hoeveel warme maaltijden eet je per dag?


  • Totaal stemmers
    481

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
veel mensen hier eten z`n brinta warm he?? Ik doe deze altijd koud...

OT: ik zit zelf zeker op 3 maaltijden, alsk meer savonds moet werken dan bereid ik vaak de kip / salades thuis klaar en eet ik ze koud op. *(die eigenlijk warm zijn :P )*
 
Tja, wat word er door ons verstaan als warme maaltijd ?

Ja dat vraag ik me ook af. Een kopje cup a soup? Een frikandel uit de muur? Sommige mensen zien een shake zelfs als maaltijd.
 
Momenteel 1, woon nu nog bij mn ouders thuis, die zitten er niet echt op te wachten dat ik halverwege de dag ook nog eens mn warme maaltijd ga staan koken enz. Ga binnenkort op kamers, en dan wordt het denk 2-3.
 
2 warme maaltijden per dag. 1tje 's middags (kip, rijst, eiwit en groente) en 's avonds na het trainen eet ik wat de pot schaf, meestal een creatie van mijn vriendin maar uiteraard wel een gezonde creatie. Meestal in de vorm van aardappelen, rijst of pasta met een stuk mager vlees en veel groente.
 
Sowieso de warme maaltijd 's avonds, en vaak wel 1 keer rijst/noodles met vis/vlees/kip.
 
In de bulk 4

anders 2
 
Meestal 2, maar vervang mn warme maaltijd tussen de middag ook wel regelmatig met een maaltijdsalade met extra kip of tonijn.
 
3, 's ochtends brinta, 's middags vlees + groente en 's avonds weer.
 
Schooldagen 1 warme maaltijd

Vrije-dag minimaal 2.
 
4 warme maaltijden :)
 
1x vlees - rijst - groenten
1x ei - havermout - melk
 
3x per dag rijst/pasta/tarwekorrels met kip/beef/vis normaal warm maar zijn dan koud geworden
1x avondmaal warm
 
2-3 x het avondeten (om 18.15, 21.30. 23.45/en/of shake)
 
vandaag 5x normaal minimaal 2x avondeten
 
3x havermout/brinta, middag vis of kip met rijst en groenten, avond kip of beef met rijst/spagetti/aardappelen en groenten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven