MuscleMeat

Hoezo AS op fake/echt onderscheiden a.d.v. pics?

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
681
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Ik zat zo eens in het fake AS gedeelte te kijken, maar vraag me toch een ding af... Hoezo kunnen jullie aan de hand van pics onderscheiden of iemand fake shit heeft gekocht of dat hij echt spul heeft? Ik bedoel, hoe simpel is het om die zooi na te maken? Je zorgt dat je aan die vials of plastic potjes komt, je kopieert een sticker van een echt AS potje, print die op stickervel uit en plakt die erop. Als ik zie hoe simpel die stickers zijn is dat ook geen kunst.

Zie ik iets over het hoofd, of is het idd ontzettend eenvoudig om zoiets na te maken?

We gaan uit van vakkundig advies.

Is ook.. Oppervlakkig gezien.. maar soms zijn er kleine verschillen. Bv lettergrote of plaats.

Zo heb ik hier wat valse zambon amps liggen. Het enigste verschil met de originelen is de letter S die net iets anders is.. verders identiek.

• Topic Starter Topic Starter
Thanatos zei:
Is ook.. Oppervlakkig gezien.. maar soms zijn er kleine verschillen. Bv lettergrote of plaats.

Zo heb ik hier wat valse zambon amps liggen. Het enigste verschil met de originelen is de letter S die net iets anders is.. verders identiek.
Maar dan zijn die fakers dus gewoon ontzettend dom. Hoe makkelijk is het om zoiets te scannen en een exacte kopie te krijgen. Stelt geen fluit voor lijkt me. Met een beetje perfectionistische instelling en enige kennis van een fotobewerkingsprogramma is het dus zo na te maken.

Dat wordt cashen, bankie!

Ja en nee..

Jij gaat nu uit van UG vails.. met stickers.. en dat is zo simpel idd ff scannen.. zelde vails kopen etc

Maar de HG fakes zijn lastiger.. Gedrukte ampullen bijvoorbeeld, verpakkingen. Er is altijd wel ergens net ff een letter iets anders. Of op de verpakking is iets geprint ipv met stans gedrukt.. noem maar op.

Maar je hebt gelijk.. het is doodsimpel om te vervalsen.. daarom gebeurd het ook zo veel.

Thanatos zei:
Ja en nee..

Jij gaat nu uit van UG vails.. met stickers.. en dat is zo simpel idd ff scannen.. zelde vails kopen etc

Maar de HG fakes zijn lastiger.. Gedrukte ampullen bijvoorbeeld, verpakkingen. Er is altijd wel ergens net ff een letter iets anders. Of op de verpakking is iets geprint ipv met stans gedrukt.. noem maar op.

Maar je hebt gelijk.. het is doodsimpel om te vervalsen.. daarom gebeurd het ook zo veel.
Dan zijn ze wel dom bezig als ze niet gewoon ff het resultaat naast het echte leggen en alles goed controleren.

Die potjes zijn het moeilijkst om aan te komen.

benchMarc zei:
Dan zijn ze wel dom bezig als ze niet gewoon ff het resultaat naast het echte leggen en alles goed controleren.

Die potjes zijn het moeilijkst om aan te komen.

Ja.. en nee.. waarom alle moeite doen als 90% er gewoon in trapt..

Hier onder een voorbeeldje.. links is echt.. rechts is nep.. als jij altijd die zambonnetjes krijgt en ff geen origineel voor handen hebt dan tuim je er gewoon in.

Vreemd genoeg zit er in de fake gewoon winstrol.. heb van beide gebruikt in verschillende kuurtjes en gewoon resultaat gehad.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanatos zei:
Ja.. en nee.. waarom alle moeite doen als 90% er gewoon in trapt..

Hier onder een voorbeeldje.. links is echt.. rechts is nep.. als jij altijd die zambonnetjes krijgt en ff geen origineel voor handen hebt dan tuim je er gewoon in.

Vreemd genoeg zit er in de fake gewoon winstrol.. heb van beide gebruikt in verschillende kuurtjes en gewoon resultaat gehad.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nouja, dom zei ik omdat het een kleine moeite is om even die schoonheidsfoutjes eruit te halen. Paar minuutjes meer werk, maar je weet zeker dat het dan goed is. Het zou mij meer een raadsel zijn hoe ze aan die gevulde ampullen (met zonnebloemoli bijv ;)) kwamen.

Gelukkig dat Benchie geen scammer is.

Aangezien het kennelijk zo simpel 100% fakes te maken. 1000en gingen hem voor, maar dat waren allemaal sukkels natuurlijk aangezien het o zo makkelijk is... :o

MrJ zei:
Gelukkig dat Benchie geen scammer is.

Aangezien het kennelijk zo simpel 100% fakes te maken. 1000en gingen hem voor, maar dat waren allemaal sukkels natuurlijk aangezien het o zo makkelijk is... :o
Wat wil je er nou eigenlijk mee zeggen?

benchMarc zei:
Wat wil je er nou eigenlijk mee zeggen?

Dat je een sukkel bent.

Ik wil je niet opfokken hoor, vriend. Maar wat mister J net zei oeeeeeeeeeh... Ik wil je niet opfokken maar oeeeehhh.. :D

Hij snapt het gewoon niet. Het ìs toch ook gewoon makkelijk. Plus het zijn gewoon echt sukkels die voor het gemak erlangs kijken dat bijv een woord met een hoofdletter begint ipv een kleine letter. Als je dan fakes maakt, doe het goed.

@bench

vanwaar deze interesse? Bang dat je fake koopt :P :D

Smoothmold zei:
@bench

vanwaar deze interesse? Bang dat je fake koopt :P :D
Nee en ik ga ook geen fakes maken. De vraag kwam gewoon in me op toen ik pics zag waarbij werd uitgelegd hoe ze nou aan de sticker konden zien dat die fake was. Alsof het was gemaakt door 10-jarigen.

benchMarc zei:
Ik zat zo eens in het fake AS gedeelte te kijken, maar vraag me toch een ding af... Hoezo kunnen jullie aan de hand van pics onderscheiden of iemand fake shit heeft gekocht of dat hij echt spul heeft? Ik bedoel, hoe simpel is het om die zooi na te maken? Je zorgt dat je aan die vials of plastic potjes komt, je kopieert een sticker van een echt AS potje, print die op stickervel uit en plakt die erop. Als ik zie hoe simpel die stickers zijn is dat ook geen kunst.

Zie ik iets over het hoofd, of is het idd ontzettend eenvoudig om zoiets na te maken?

Heb je plannen ofzo dat je je in de materie verdiept?

benchMarc zei:
Hij snapt het gewoon niet. Het ìs toch ook gewoon makkelijk. Plus het zijn gewoon echt sukkels die voor het gemak erlangs kijken dat bijv een woord met een hoofdletter begint ipv een kleine letter. Als je dan fakes maakt, doe het goed.

Ik snap het idd niet nee. :(

Terug
Naar boven