- Waardering
- 681
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Geef me maar een leeg potje, dan zal ik het voordoen terwijl je kijktMrJ zei:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef me maar een leeg potje, dan zal ik het voordoen terwijl je kijktMrJ zei:

Ok. Dus er zijn er een hoop die het wel goed doen, maar er blijven prutsers aan het werk die zo blind zijn om iets niet in detail na te maken? Wat een kanaries.EricR zei:De opvallende fakes haal je er bij nadere beschouwing misschien zo uit, maar wie weet hoeveel fakes er zijn waarbij de labels 1 op 1 worden nagemaakt. Die herken je dus niet zomaar, dat lukt alleen na testen.
EricR zei:Als die zooi verkoopt, waarom zouden ze de labels dan verbeteren? Genoeg kanaries die het verkopen als echt, je moet van goede huize komen wil je de fakes er zo tussen uit halen.

Rob G zei:Kijk nu valt alles op zijn plaats. De haat die Benchie koesterd jegens gebruikers. Het overdreven vaak vermelden dat hij natural is.
Onze Benchie is gewoon flink afgezet! Onze Benchie zit al weken, misschien zelfs jaren, stevig met de spuit in zijn bil. Het heeft echter nooit wat op mogen leveren, omdat Bench belazerd is, Bench spuit al jaren slaolie, Bench heeft de fakes niet kunnen onderscheiden van de echte, en nu probeerd hij zijn eigen fouten op een ander af te schuiven. T t t t t, Bench jonge![]()

Don_Nastee zei:Hoe moeilijk kan het nou zijn om een etiketje goed na te maken?
axestream zei:
MrJ zei:Vergeet niet dat de print op een vail/ampul maken even wat anders is dan een etiketje scannen & uitprinten.![]()