XXL Nutrition

Hoezo AS op fake/echt onderscheiden a.d.v. pics?

• Topic Starter Topic Starter
De opvallende fakes haal je er bij nadere beschouwing misschien zo uit, maar wie weet hoeveel fakes er zijn waarbij de labels 1 op 1 worden nagemaakt. Die herken je dus niet zomaar, dat lukt alleen na testen.

EricR zei:
De opvallende fakes haal je er bij nadere beschouwing misschien zo uit, maar wie weet hoeveel fakes er zijn waarbij de labels 1 op 1 worden nagemaakt. Die herken je dus niet zomaar, dat lukt alleen na testen.
Ok. Dus er zijn er een hoop die het wel goed doen, maar er blijven prutsers aan het werk die zo blind zijn om iets niet in detail na te maken? Wat een kanaries.

Vergeet niet dat de print op een vail/ampul maken even wat anders is dan een etiketje scannen & uitprinten. :)

Als die zooi verkoopt, waarom zouden ze de labels dan verbeteren? Genoeg kanaries die het verkopen als echt, je moet van goede huize komen wil je de fakes er zo tussen uit halen.

EricR zei:
Als die zooi verkoopt, waarom zouden ze de labels dan verbeteren? Genoeg kanaries die het verkopen als echt, je moet van goede huize komen wil je de fakes er zo tussen uit halen.

Probleem is weinig referentie materiaal.

Zonder dat zou ik over het algemeen ook niet weten wat een fake is of niet.

Niet iedereen checked deze sectie of bijv. BOS voor plaatjes wat real is en wat niet.

Kijk nu valt alles op zijn plaats. De haat die Benchie koesterd jegens gebruikers. Het overdreven vaak vermelden dat hij natural is.
Onze Benchie is gewoon flink afgezet! Onze Benchie zit al weken, misschien zelfs jaren, stevig met de spuit in zijn bil. Het heeft echter nooit wat op mogen leveren, omdat Bench belazerd is, Bench spuit al jaren slaolie, Bench heeft de fakes niet kunnen onderscheiden van de echte, en nu probeerd hij zijn eigen fouten op een ander af te schuiven. T t t t t, Bench jonge :p:D

Rob G zei:
Kijk nu valt alles op zijn plaats. De haat die Benchie koesterd jegens gebruikers. Het overdreven vaak vermelden dat hij natural is.
Onze Benchie is gewoon flink afgezet! Onze Benchie zit al weken, misschien zelfs jaren, stevig met de spuit in zijn bil. Het heeft echter nooit wat op mogen leveren, omdat Bench belazerd is, Bench spuit al jaren slaolie, Bench heeft de fakes niet kunnen onderscheiden van de echte, en nu probeerd hij zijn eigen fouten op een ander af te schuiven. T t t t t, Bench jonge :p:D

:roflol:

Toch vond ik het wel een punt.

Als je een knakenkopie maakt ben je gewoon niet handig bezig..

echter.. het verkoopt toch, anders zouden ze na falen van verkoop wel verbeteren.
MrJ heeft daarentegen ook een punt.. niet iedereen is op de hoogte van hoe een echte eruit moet zien.

Ik denk dat meer dan de helft van de juicers die HG gebruiken wel eens fake heeft gekocht.

Maar wat zeggen die gasten die nep zooi van dealers hebben gekocht tegen hun dealers? En wat zeggen de dealers tegen die gasten wanneer ze geen enkel resultaat hebben geboekt? Niet goed getraind, slechte voeding? Je moet toch wel veel lef hebben om neppe troep te verkopen?

Eens met bench, het is zo simpel als je het brengt.
Ik heb mezelf precies hetzelfde afgevraagd.
Hoe moeilijk kan het nou zijn om een etiketje goed na te maken?

Volgens mij gaan sommige hier er gewoon tegen in om bench op de kast te krijgen (lukt best aardig btw) :P

Aaaaaaaaaaahahahhahahahahhahaa Rob :roflol:

Resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst...

lol...:D

Iets 100% namaken is moeilijk.. kost teveel tijd.. en zoals ik al eerder melde.. als het er op lijkt en 90% het koopt.. prima toch.. missie geslaagd..

Veel suppliers verkopen namaak zonder slechte intenties.. die hebben het van hun o zo betrouwbare bron.. die ook weer op zijn beurt in de fout is gegaan.. of misschien wel de boel echt nept...

Ze maken ze opzettelijk niet perfect na zodat alleen de breezahs erin lopen en de serieuze gebruikers wel het onderscheid kunnen maken :)

MrJ zei:
Vergeet niet dat de print op een vail/ampul maken even wat anders is dan een etiketje scannen & uitprinten. :)

Mr J ook het maken van opschrift via glasverf op ampullen,en deze bij 500 graden branden is een makkie,natuurlijk als dit je werk is.

Tis moeilijker voor een leek,maar ieder boerelul kan het leren,tis mij ook gelukt:D

Is gewoon klote als je zonder het te weten fake in je lichaam spuit.
Het resultaat blijft uit en de prijs die je ervoor betaalt hebt zal ook wel teveel geweest zijn.

Maar ander vraagje: Veek Generieke merken worden dus na gemaakt..
Stel dat dat 60% is, hoe komt de rest dan op de markt?
Diefstal? Fabrieken die het aan handelaren verkopen?

Steroids komen in Nederland door :
Mensen die het gewoon bestellen bij apothekers in Griekenland,China, Polen, Bulgarije e.d.
En het dan verkopen Heyyyy

Terug
Naar boven