AndroidHealthClinic

Hoezo AS op fake/echt onderscheiden a.d.v. pics?

Ik denk ook dat je suppliers wel kan herkennen aan fake verkoop door het kleine assortiment. Ze kunnen toch nooit alles namaken lijkt me. Als iemand maar een paar soorten verkoopt vind ik het link. Verkoopt iemand echt alle soorten en maten aas dan lijkt me niet dat hij fakes heeft. Het is toch best een kunst om de potjes te vinden die precies het zelfde zijn. En dan nog een de tabletten te maken die net echt zijn en vervolgens ook nog eens een hele goede kopie van de opdrukken te maken.

Lijkt me toch een stuk moeilijker dan de meeste hier denken...

OH NEE BENCH KOM JE NU OOK AL DE AS SECTIE BEVUILEN :eek:

Bovendien: verkeerde sectie:cool:

Valt me wel op dat de mensen van Chat&Conversatie massaal hier heen trekken;)

Benchmark verbreezerd het AS forum!! :O

Het is volgens mij allemaal niet zo makkelijk als je denkt, soms gaat het echt om hele kleine verschillen die niet zomaar even opvallen. Een opdruk op een vial is nagenoeg altijd anders als je niet precies dezelfde stempels/apparatuur gebruikt om ze te zetten... Daar komt nog eens bij dat sommige merken zelfs met hologrammen e.d werken, probeer die maar eens na te maken met je scannertje

Veel karma voor angerfist denk ik !!!!! :eek: :D :D :D :D

• Topic Starter Topic Starter
Angerfist zei:
Benchmark verbreezerd het AS forum!! :O

Het is volgens mij allemaal niet zo makkelijk als je denkt, soms gaat het echt om hele kleine verschillen die niet zomaar even opvallen. Een opdruk op een vial is nagenoeg altijd anders als je niet precies dezelfde stempels/apparatuur gebruikt om ze te zetten... Daar komt nog eens bij dat sommige merken zelfs met hologrammen e.d werken, probeer die maar eens na te maken met je scannertje

Black Knight zei:
OH NEE BENCH KOM JE NU OOK AL DE AS SECTIE BEVUILEN :eek:

Bovendien: verkeerde sectie:cool:

Infinity zei:
Valt me wel op dat de mensen van Chat&Conversatie massaal hier heen trekken;)
Euh ja... Leuk om mij te beschuldigen, maar die topic heb ik in C&C neer gezet en is door een moderator hierheen verplaatst. Don't blame the messenger.

ff voor de Breezahs:

Als iemand je dit probeerd aan te smeren als zijnde dianbol, dan is het hoogst waarschijnlijkheid nep!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:thumb:

Om een lang verhaal kort te maken. Koop een rolex replica, toch zie je het verschil met een echte.

Owja bench als het toch zo makkelijk is ga jij anders bankbiljetten drukken :rolleyes:

Dimi P zei:
ff voor de Breezahs:

Als iemand je dit probeerd aan te smeren als zijnde dianbol, dan is het hoogst waarschijnlijkheid nep!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:thumb:

Zou ook best echt kunnen zijn, ik heb zelf nog nooit dianbol gezien wel dianabol :D

Juriaan zei:
Om een lang verhaal kort te maken. Koop een rolex replica, toch zie je het verschil met een echte.

Owja bench als het toch zo makkelijk is ga jij anders bankbiljetten drukken :rolleyes:

Beetje onzin bro..

Bench heeft opzich wel gelijk. Als je aan de hand van een foto, die hier meestal niet eens van bijzonder hoge kwaliteit zijn, kan zien aan het etiket of het nep of echt is, is de faker gewoon een prutser.

Brutez zei:
Beetje onzin bro..

Bench heeft opzich wel gelijk. Als je aan de hand van een foto, die hier meestal niet eens van bijzonder hoge kwaliteit zijn, kan zien aan het etiket of het nep of echt is, is de faker gewoon een prutser.

Nee onzin en ik zal je vertellen waarom, ten eerste is de apparatuur op ampullen mee te branden al erg duur. De machine moet precies ingesteld zijn dat er juist gedrukt wordt, niet te hoog te laag of scheef. Dan komt er nog eens kijken of er met inkt of een laagje verf gedrukt wordt. Dan moet je maar het exacte lettertypen hebben. Dan ringen met verschillende kleuren moeten hetzelfde zijn, het kleurpatroon mag niets afwijken. Dan moet de ampul exact hetzelfde zijn. En evt hologramsticker.

Dan etiketten. Vind maar eens etiketten met de juiste glans en grootte. Dan de hologram stickers en weer het juiste lettertyp.

Maar als het zo makkelijk is he, waarom is er dan geen shitload fake in omloop van zo'n goede kwaliteit.

Denk je dat de ''labs'' die fake op de markt bregen het ff snel in elkaar flanssen.

Maar we hebben een uitdaging. Bench mag een ampul Deca Durabolin van Organon Holland tot op de detail namaken en foto's posten.

Gaan we kijken hoe makkelijk het is.

Laatst bewerkt:
Juriaan zei:
Nee onzin en ik zal je vertellen waarom, ten eerste is de apparatuur op ampullen mee te branden al erg duur. De machine moet precies ingesteld zijn dat er juist gedrukt wordt, niet te hoog te laag of scheef. Dan komt er nog eens kijken of er met inkt of een laagje verf gedrukt wordt. Dan moet je maar het exacte lettertypen hebben. Dan ringen met verschillende kleuren moeten hetzelfde zijn, het kleurpatroon mag niets afwijken. Dan moet de ampul exact hetzelfde zijn. En evt hologramsticker.

Dan etiketten. Vind maar eens etiketten met de juiste glans en grootte. Dan de hologram stickers en weer het juiste lettertyp.

Maar als het zo makkelijk is he, waarom is er dan geen shitload fake in omloop van zo'n goede kwaliteit.

Denk je dat de ''labs'' die fake op de markt bregen het ff snel in elkaar flanssen.

Maar we hebben een uitdaging. Bench mag een ampul Deca Durabolin van Organon Holland tot op de detail namaken en foto's posten.

kijk! dikke karma bro zo is het maar net duidelijke taal!;)

benchMarc zei:
Euh ja... Leuk om mij te beschuldigen, maar die topic heb ik in C&C neer gezet en is door een moderator hierheen verplaatst. Don't blame the messenger.
Oh haha... sorry bro :D

De mods maken er maar een zootje van zo:o
(dit gaat me vast schorsing opleveren, maar eerlijkheid duur het langst:thumbup:)

Juriaan is my hero. :)

Juriaan zei:

voor de grap zou dat best een keer leuk zijn.
ben benieuwd eigenlijk.

Juriaan zei:

En wat als je nu de echte potjes koopt.. het spul gebruikt en daarna hervult met neppe zooi??

Is het nog fake.. maar wel een echt potje.. hoezo namaken?

Frenkpie zei:
En wat als je nu de echte potjes koopt.. het spul gebruikt en daarna hervult met neppe zooi??

Is het nog fake.. maar wel een echt potje.. hoezo namaken?

Duidelijk weer een n00bvraag :D

De potjes hersluiten, dat wordt een heel leuk karweitje.
Juriaan zei het net al: Laten we Bench es even lekker in de weer gaan met amps en etiketjes, zullen we zien wat er uitkomt.

Voorbeeldje: Ik ben expert geweest van Primo-amps Spaanse Schering-lichting. Ik kon élke fake eruithalen. De kleur van de ringen was vaak niet steenrood maar bloedrood, de ringen verschilden in aantal, of de code op het etiket was een 'M' ipv een 'N'. De bekende serie R-082A series, wie kende ze niet, die waren bij grote getale nagemaakt. Mensen belden me en stuurden me Primootjes op om te laten controleren.

Maar toen: Toen kwam de tijd van Turkse Primo's: De Spaanse werden 2 jaar lang niet meer gemaakt en de Turkse Schering-afdeling nam 't over.
Wat gebeurde er? De Turken, masters in vervalsing, waren na 4 series vervalsingen zó perfect ver met namaken dat ik m'n handen er niet meer aan brandde. Zo kan 't ook gaan. Wat ook gebeurde was dat de bruine amps die Schering al jaren uit de handel had genomen, nog steeds opdoken.
Amerikanen houdenvan primo en bleven jarenlang nog bruine Primo-amps kopen ook al waren die al lang uit de productie gehaald. Maar een goed fake-product wordt vaak nog jaren geproduceerd omdat onwetenden van ver (USA) erin trappen.

Terug
Naar boven