XXL Nutrition

hoi

Geen pijn in je knie tijdens het deadliften dan? Wordt wel tijd voor een filmpje met zo'n brute deadlift. :D

• Topic Starter Topic Starter
W5 UB1
Zo.. Ik was voor de training erg moe en had het idee dat ik elk moment in slaap kon vallen.. dat werd wel iets minder maar ik was natuurlijk *weer* niet echt gemotiveerd :rolleyes: Maar dat veranderde toen dave lekker ant knallen was, toen kreeg ik ook weer een beetje zin! Hij deadlifte 190 en deed 3*100full frontsquat! beest dus

Benchpress
4*8*80 Volume PR

Incline Dumbbell Press
10*30
10*30 laatste hulp.. :gay:
8*30

Tsja nu pendlay rows.. maar me onderrug is nog gaar van deadliften van gister.. sorry dan maar:
Dumbbell Rows
2*8*30
8*37.5
2*6*42,5 PR alles strict.

Barbell shrugs

12*70
12*90
8*110 kk grip!
8*100

+ Side raises + Face Pulls + Triceps Pushdown + Barbell curls! yeah baby!?:gay:

hiero foto's van m'n "gym" voor de geinteresseerden:
82kuyah.jpg

80kw87s.jpg

gay pics hier ->
88.6bw @ the gym
[afbeelding niet meer beschikbaar]
6oy1cwm.jpg

:Was wel lekkere training, niet zwaar en alles voelde wel ok. Ik had alleen wel zin om te deadliften/squatten hehe

Laatst bewerkt:
Nette training kerel!!

Gym ziet er ook mooi uit.

sissy boy

nee gaat goed pik, binnekort weer same traine

gaat lekker gozer!! kracht gaat helemaal top maar moet wel zeggen dat je fysiek minder is als ik het vergelijk emt de kracht die je hebt..

anyways :thumbs:

thanks, kracht gaat goed ja, dat vind ik momenteel ook een stuk belangrijker, maar serieus qua kracht ben ik ook niet sterk ofzo wat had je voor monsterfysiek verwacht dan ???

thanks, kracht gaat goed ja, dat vind ik momenteel ook een stuk belangrijker, maar serieus qua kracht ben ik ook niet sterk ofzo wat had je voor monsterfysiek verwacht dan ???

ik dacht dat jij een bb'er was.. Maar aan de hand van krachtstats kan je natuurlijk niet veel over iemands fysiek zeggen.

Ja eigenlijk had ik verwacht dat je groter zou zijn, omdat iedereen je als talent etc bestempeld.. no offence bro

Ik had je ook groter verwacht, achja goed voor m'n ego. :D

ik dacht dat jij een bb'er was.. Maar aan de hand van krachtstats kan je natuurlijk niet veel over iemands fysiek zeggen.

Ja eigenlijk had ik verwacht dat je groter zou zijn, omdat iedereen je als talent etc bestempeld.. no offence bro

NEE:fu::fu::D

ja joh ze zijn gek in hun kop, ik weet wel beter :D

nette training weer en mooie gym man! :cool:

Nice gym :p en toch ook nette fysiek hoor :thumbs:

bedankt ;) Eindelijk iemand die niet mn fysiek afzeikt :D

fok IJSer, gastjes mochten willen dat ze zoals jij waren!
jij bent een full-breezer boojj! haha want jij traint benen er ook bij :D

heb trouwens vandaag ook wel lekker gebankt moet ik zeggen. schuin 120 en plat 130, maar aanhechtingen beginnen nu wel beetje tegen te werken...

ik gaat maffe! jongens, laters!!!!! :kiss: voor jou IJSertje ;):D

fok IJSer, gastjes mochten willen dat ze zoals jij waren!
jij bent een full-breezer boojj! haha want jij traint benen er ook bij :D

heb trouwens vandaag ook wel lekker gebankt moet ik zeggen. schuin 120 en plat 130, maar aanhechtingen beginnen nu wel beetje tegen te werken...

ik gaat maffe! jongens, laters!!!!! :kiss: voor jou IJSertje ;):D

Breezer??? ?

haha animalcoïtus in je log zeg je dat banken niet zo lekker ging en nu zeg je dat het wel lekker ging :D Wel wat k*t dat je nu beetje last begint te krijgen, maar wat rustiger aan doen?

naja laters

Deze pics zijn ook bruut k*t, heb betere gezien (zijn ook gepost op dbb)...

mooie training verder:)

toffe gym
hoeveel weeg je op die foto's?

Nice gym IJS,beetje pumping Iron:cool:

Voor je leeftijd heb je ook een puike fysiek...Maar ehhh....3kwart broeken zijn ten strengste verboden voor picca's he...:rolleyes:

Terug
Naar boven