- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds ik fullbody doe mag ik drie dagen in de week squatten3 fijnste dagen van de week
![]()
yeah baby

nja volgende x beter!
oel van de avond was 105 benchen, in eerste instantie failde die, toen maar 102,5 geprobeerd, die lukte. Nouja toen moest die 105 gewoon, 2van die kleine k*t schijfjes meer
Haha daar was ik wel blij mee, toch geen verdoete training
Military Press voelde zwaar vandaag.. en dips ook.. maar was een goeie training! hoooi
leg die stangen in het rack zon 10cm boven me borst en dan gewoon steeds elke keer weer neerleggen, zwaarder dan normale bench! denk omdat je steeds uit een dood punt begint.

nice luc
vuile smerige tyfushomo wat ben je toch een eikel met je 105 bench press en je 5x 125kg squat, je maakt mij depressief jij
en zeg niet

nice luc
vuile smerige tyfushomo wat ben je toch een eikel met je 105 bench press en je 5x 125kg squat, je maakt mij depressief jij
en zeg niet

nice luc
en zeg niet

ok, en nu wil ik nooit meer spoilers in m'n log want dan gaat het op die van sanca lijken