MuscleMeat

hoi

Benen is toch altijd de fijnste dag van de week.

Sinds ik fullbody doe mag ik drie dagen in de week squatten :woot: 3 fijnste dagen van de week :D

• Topic Starter Topic Starter
Sinds ik fullbody doe mag ik drie dagen in de week squatten :woot: 3 fijnste dagen van de week :D

:yell:yeah baby

W3 UB2

Benchpress

1*70
1*80
1*95
0*105f :gay::gay::gay::gay::gay:
1*102,5PRjezus dit is toch gay
1*105PR:D
5*90PR
6*80

Rack press
5*80
3*85
3*87,5
3*90PR

Military Press
5*40
5*45
5*50
5*55
5*57,5PR tsja maar vorige week 4*60:rolleyes: nja volgende x beter!

Dips
5*bw+15
5*bw+25
3*bw+25:gay:

Lat pulldowns
5sets

Reversed grip pushdowns

2*12*20
10*25

Close grip ezbar curls + incline hammer curls
5sets totaal

:Doel van de avond was 105 benchen, in eerste instantie failde die, toen maar 102,5 geprobeerd, die lukte. Nouja toen moest die 105 gewoon, 2van die kleine k*t schijfjes meer:D Haha daar was ik wel blij mee, toch geen verdoete training:D Military Press voelde zwaar vandaag.. en dips ook.. maar was een goeie training! hoooi;)

veel pr's goed zo!

hoe doe je die rack press?

veel pr's goed zo!

hoe doe je die rack press?

leg die stangen in het rack zon 10cm boven me borst en dan gewoon steeds elke keer weer neerleggen, zwaarder dan normale bench! denk omdat je steeds uit een dood punt begint.

leg die stangen in het rack zon 10cm boven me borst en dan gewoon steeds elke keer weer neerleggen, zwaarder dan normale bench! denk omdat je steeds uit een dood punt begint.

thanks

lijkt me best zwaar ja, misschien leuk om in de toekomst eens zelf te proberen :wl:

Wow nice bench gast :eek: en die MP is ook wel sterk :thumbs:

Nice bench inderdaad. Daar ga ik volgend schema ook eens serieus werk van maken.

goede bench man
105 kilo en dan 16 jaar zijn echt super

nice luc:D

vuile smerige tyfushomo wat ben je toch een eikel met je 105 bench press en je 5x 125kg squat, je maakt mij depressief jij

en zeg niet :sukkeltje:

:heart:

nice luc:D

vuile smerige tyfushomo wat ben je toch een eikel met je 105 bench press en je 5x 125kg squat, je maakt mij depressief jij

en zeg niet :sukkeltje:

:heart:

:aai:

:sukkeltje:

:jk:

ok, en nu wil ik nooit meer spoilers in m'n log want dan gaat het op die van sanca lijken:D

hoi

echt serieus opdonderen

Idd, dat gezeik en gespam met die spoilers is echt ****ing irritant, belachelijk en niet eens grappig/leuk.

oke

haha sorry lucas kzal je log nie meer bevuilen;)

Terug
Naar boven