- Waardering
- 9
Omdat bb'ers gay zijn en omdat sanca en palls alle logs daar volspammen met spoilertags.
Ben jij toch behoorlijk een twijfelaar gezien je ze toch allemaal doorspit.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat bb'ers gay zijn en omdat sanca en palls alle logs daar volspammen met spoilertags.

wou nog n keertje voor ik wegging 
Zercher squats eerste keer was wel grappig, rode strepen op me armen
Was best wel k*t training, was vanmiddag ook nog in slaap gevallen en heb bijna niks gevreten vandaag.. Genoeg reden om volgende training wel goed te doen! ps: Ik en dave(7777) leek het toch wel leuk om die c-wedstrijd strongman mee te doen, gewoon voor ervaring dus ik heb daarnet even een mailtje gestuurd! Nu nog ff kijken waar we in de buurt events kunnen trainen, dave wist wel wat..Is te hopen dat er nog plek is want het ging echt snel met de inschrijvingen.
zal toch wel laatste worden daar neit van 
idd viking, ik hoop het manzal toch wel laatste worden daar neit van
![]()
.thanks zal ik nodig hebbenSucces
Met al die buffe ter***lijers hier
nog zo'n jonkie dat zo sterk is

haha nou we zulle zienZal wel meevallen, met een 160 deadlift werd ik ook 9e van de 18.

-training

lekkere training hoor!! indrukwekkende bench
rustweekje =![]()
jij ook, als ik denk dat het me goed dan doe ik dat
neem gewoon een weekendje rust meer dan genoeg!
me polsen gingen ook al beetje k*t doen. En de laatste keer squatten ging ook niet echt lekker meer dus denk juist dat het goed is om ff rustig te doen 
j/k
pr is 105, bench ging k*t wou nog paar singles doen met 100 maar die failt gewoonme polsen gingen ook al beetje k*t doen. En de laatste keer squatten ging ook niet echt lekker meer dus denk juist dat het goed is om ff rustig te doen
![]()

da's niet DE reden hoor, training ging gewoon k*t, en van de week squatten ook al, laatste tijd kreeg ik meer last van mijn knie misschien door 2x p week lb, dus is alleen maar in mijn voordeel zodat ik volgende week weer zwaar kan squatten toch![]()

owh ok.. ja als je ook overal pijntjes hebt en je voelt ej gewoon niet goed tijdens trainingen is het een goede beslissing. Als je er maar na volgende week sterker uit komt![]()