AndroidHealthClinic

hoi

• Topic Starter Topic Starter
Stop the :spam:!!

hoi!

FullSquat
5*100
5*110
3*3*120
8*110
6*105

Zercher Squats uitproberen 1e x
12*70
12*80
6*90
3*105
all pr

-leg curls + leg extensions
-pullthroughs + calves + abs

1*110 zercher squat :P wou nog n keertje voor ik wegging :p

:Voelde me knie weer, squat voelde zwaar ? :gay: Zercher squats eerste keer was wel grappig, rode strepen op me armen :D Was best wel k*t training, was vanmiddag ook nog in slaap gevallen en heb bijna niks gevreten vandaag.. Genoeg reden om volgende training wel goed te doen! ps: Ik en dave(7777) leek het toch wel leuk om die c-wedstrijd strongman mee te doen, gewoon voor ervaring dus ik heb daarnet even een mailtje gestuurd! Nu nog ff kijken waar we in de buurt events kunnen trainen, dave wist wel wat..

Is te hopen dat er nog plek is want het ging echt snel met de inschrijvingen.

hoi :D

nice gym!
check ook eens de mijne (zie signature voor link)

lekkere pr's :cool:

ik hoop dat je erbij bent man :thumbs:

Succes :D
Met al die buffe ter***lijers hier :p
nog zo'n jonkie dat zo sterk is

:gay:-training

benchpress
5*90
1*100
1*102,5
0*100
3*90
8*80

Incline benchpress
6*70 en 3*75

Pushpress
geen idee meer, 1*90pr :rolleyes:

dips
6*bw+15
3*bw+25wtf?
3*bw+25

:dips gingen slecht, t voelde k*t en pushpress had ik ook wel meer verwacht maar op 1 of andere manier voelde me schouder al teringgaar. misschien ga ik ff rustweekje nemen nu:rolleyes:

lekkere training hoor!! indrukwekkende bench :thumbs:

rustweekje = :gay:
neem gewoon een weekendje rust meer dan genoeg!

lekkere training hoor!! indrukwekkende bench :thumbs:

rustweekje = :gay:
jij ook :gay:, als ik denk dat het me goed dan doe ik dat
neem gewoon een weekendje rust meer dan genoeg!

j/k

pr is 105, bench ging k*t wou nog paar singles doen met 100 maar die failt gewoon ??? me polsen gingen ook al beetje k*t doen. En de laatste keer squatten ging ook niet echt lekker meer dus denk juist dat het goed is om ff rustig te doen :rolleyes:

j/k

pr is 105, bench ging k*t wou nog paar singles doen met 100 maar die failt gewoon ??? me polsen gingen ook al beetje k*t doen. En de laatste keer squatten ging ook niet echt lekker meer dus denk juist dat het goed is om ff rustig te doen :rolleyes:

lol, ik heb ook weleens een weekje rust genomen maar dat was omdat ik last van pijntjes had enzo. maar kzou bijvoorbeeld niet een weekje rust nemen omdat ik 5 kg onder mn pr niet kon pressen :rolleyes:

volgende keer dan maar beter toch ;)

da's niet DE reden hoor, training ging gewoon k*t, en van de week squatten ook al, laatste tijd kreeg ik meer last van mijn knie misschien door 2x p week lb, dus is alleen maar in mijn voordeel zodat ik volgende week weer zwaar kan squatten toch:D

da's niet DE reden hoor, training ging gewoon k*t, en van de week squatten ook al, laatste tijd kreeg ik meer last van mijn knie misschien door 2x p week lb, dus is alleen maar in mijn voordeel zodat ik volgende week weer zwaar kan squatten toch:D

owh ok.. ja als je ook overal pijntjes hebt en je voelt ej gewoon niet goed tijdens trainingen is het een goede beslissing. Als je er maar na volgende week sterker uit komt ;)

Terug
Naar boven