AndroidHealthClinic

hoi

hehe, ik zal het niet meer doen ;)

Jezus wat een spamlog dit haha :D! Brute bench gast :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond weer lowerbody, maar ik heb wel last van mijn knie de laatste tijd, er zit zo'n bobbel op en die is behoorlijk gevoelig, en dat heb ik al zo'n 2jaar.. nooit echt geweten wat het was, ging net op internet zoeken en ja hoor: Ziekte van Osgood Schlatter

Hopelijk dat ik minder last krijg als ik ga ijsen na de training en wat strekoefeningen doe. Ook uiteraard een goeie warmup

Laatst bewerkt:
Vanavond weer lowerbody, maar ik heb wel last van mijn knie de laatste tijd, er zit zo'n bobbel op en die is behoorlijk gevoelig, en dat heb ik al zo'n 2jaar.. nooit echt geweten wat het was, ging net op internet zoeken en ja hoor: Zoelte van Osgood Schlatter

Hopelijk dat ik minder last krijg als ik ga ijsen na de training en wat strekoefeningen doe. Ook uiteraard een goeie warmup

damn, das minder, heb ik nooit last van gehad, ik ben pas op latere leeftijd beginnen trainen...

lees je er goed over in en onthoud de tips & tricks zodat je er niets aan overhoud ;)

Vanavond weer lowerbody, maar ik heb wel last van mijn knie de laatste tijd, er zit zo'n bobbel op en die is behoorlijk gevoelig, en dat heb ik al zo'n 2jaar.. nooit echt geweten wat het was, ging net op internet zoeken en ja hoor: Zoelte van Osgood Schlatter

Ik heb precies hetzelfde man. Alleen bij mij is het zo erg dat als ik ga hardlopen dat ik 2 weken niet meer kan lopen! Ik ben nu sinds kort ook aan het rekken en het helpt wel wat :thumbs:

ik heb kk last van me onderarm aanhechtingen.. me ma zegt iets met slijmbeurs ontsteking mss dus kmoet ff rustig doen..vanavond niet traine. k*t blessures

lekker verkankert :rolleyes: dat et maar snel over is!:D

W5 LB1
hehe ik ben echt een mietje, moest alleen gaan trainen, geen mp3 bij me dus ken me dan ook minder goed opfokken, pijn in mijn knie jawel. Maarja toch ook wel zin om te trainen!

Deadlift laten we hier maar is mee beginnen
5*120
5*140
2*160
1*175
1*185PR
1*190PR
5*160

Full FrontSquat
5*60 au k*tknie.. ik wou het ff rustig houden
5*65 weer..
5*70 voelt al beter :D
5*75
5*80
5*85PR

Lying Leg Curl geimproviseert:D
dsc_0168.jpg
4*12*30PR 1e keer..

en nog 3setjes toe presses & leg raises gesuperset

:whehe ging beter dan ik had gedacht, is wel k*t om proberen zwaar te trainen en pr's te breken terwijl een paar mongooltjes om je heen een beetje zitten te lullen over hun nieuwe computer met 13" breedbeeld??? Daarna kwam nog een mong**l naar me toe dat ik te zwaar trainde omdat ik 16 ben en maar op me 18e zwaar moet gaan trainen.. Lying leg curl was wel grappig om een keer te proberen, hoefde ik me knie niet bij te gebruiken want die was best pijnlijk :(

Nette deadlift, wel k*t van je knie :thumbup:

fokking hell, jij wordt een toekomst knulletje! zwaar dikke pr's waar nog heel wat een puntje aan kunnen zuigen! trouwens... lekker kontje ijsje ;)

Wow wat een deadlift :thumbs: ook lekkere hardcore gym zo te zien :p

Nice! Goed bezig kerel :thumbs: Nette deadlift en de pr's blijven komen!

Laat ze lullen jongen,ze zijn gewoon zo jaloers als de pest.;)

Netjes.:bow:

Bedankt gaste ;) Misschien nog de 200 dit jaar!? wie weet :D Alleen m'n knie voelt wel wat minder :( Zin om te squatten neemt zo ook af..

is btw niet mijn gym, ik heb de foto van BEYOND STRONG :)

Ik maak binnekort wel een paar fototjes van waar ik train, is misschien wel geinig ;)?

Heel nette deadlift, beestje!

Sterke deadlift!

netjes :wl:

Terug
Naar boven