Gain van 80 - 90 kg op je totaal
Februari ga 'k d'r mee beginnen, ga jij 'm ook draaien of niet?
Haha ja als jij ook werkelijk je projected 1rm's heb gehaald

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gain van 80 - 90 kg op je totaal
Februari ga 'k d'r mee beginnen, ga jij 'm ook draaien of niet?

Haha ja als jij ook werkelijk je projected 1rm's heb gehaald![]()

Anders weet 'k nog niet wanneer k m start
Ga as maandag met coan deadlift routine beginnen, zodra die routine over is begin k met die andere
Anders vertel jij mij of je je predicted max haalt?![]()

Squat ging wel lekker ondanks pijn in mijn knie! En walking lunges klinkt misschien gay maar ik vind het een teringlekkere oefening.. was echt kapot na een setje
Die ga ik vaker doen. Had vandaag weer met dave getraind ging lekker, hij squatte ook weer setjes met 125 alsof het niks washaha als het ff kan!Jij ook nog een 200kg squat voor 2008?
Netjes kerel!
Wie nog meer dan? omdat je "ook" zegt.binnen 2weken weer pr? ik beloof het

Ja pik, volgende keer weer samen knallen als de mofo.. morgen 105 attempten @ benchja was ouderwetse ownage luc.. nu al zin in de volgende squat sessie[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja was ouderwetse ownage luc.. nu al zin in de volgende squat sessie[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ijseer ownd dave777?
als ik de fotos van dave77 zie dan heeft hij toch aardige poten
maar dave heb wel grotere poten. maarja ben ik ook mee bezig he 
ijseer ownd dave777?
als ik de fotos van dave77 zie dan heeft hij toch aardige poten
Nee ik own hem niet, we zijn net zo sterkmaar dave heb wel grotere poten. maarja ben ik ook mee bezig he
![]()

haha als het ff kan!Wie nog meer dan? omdat je "ook" zegt.
binnen 2weken weer pr? ik beloof het
Ja pik, volgende keer weer samen knallen als de mofo.. morgen 105 attempten @ bench![]()