MuscleMeat

Holocaust nog schokkender dan gedacht

Nee, maar ik wil maar aangeven dat misdaden die de communistische leiders begingen automatisch aan het systeem worden toegerekend, terwijl dat waar het het kapitalisme betreft niet gebeurt.

Saddam was niet communistisch toch? Volgens mij kreeg die aardig wat over zich heen :p . Maar inderdaad de focus op t communisme wordt wel meer gelegd als t over China, noord Korea enz gaat

Historisch besef in ieder geval zeker niet. Balfour verklaring is uit 1917, ruim voor WO II opgesteld. De Holocaust heeft de vorming van een Joodse staat hooguit in een stroomversnelling gezet.

Deze verklaring praat niet over een zelfstrandig land/staat en was eenzijdig door Engeland getekend. En tegelijk was er ook sprake van de Hoessein-Mchoncorrespondentie.

Saddam was niet communistisch toch? Volgens mij kreeg die aardig wat over zich heen :p . Maar inderdaad de focus op t communisme wordt wel meer gelegd als t over China, noord Korea enz gaat

Ik wil maar aangeven dat het kapitalisme ook niet perfect is en als systeem ook voor heel wat doden verantwoordelijk is. Kijk maar eens naar hoe we Afrika behandelen bijvoorbeeld.

Los van hoe je denkt over het ontstaan van de Joodse staat, zeggen dat "De grootste impuls die het 'jodendom' heeft gehad is de holocaust ontketend door A. Hitler." en "In dit licht zou je Hitler als de messias van het jodendom kunnen zien."

Dat is werkelijk zum Kotzen.

Probeer eens met argumenten te komen, anders kan je beter niks zeggen...

Probeer eens met argumenten te komen, anders kan je beter niks zeggen...

Het onderliggend argument wat jij blijkbaar niet begrepen hebt, is het volgende: alsof de Joden om Hitler als impuls-gever van het Jodendom hebben staan springen. En hem dan ook nog betitelen als "messias van het Jodendom", daarmee toon je geen greintje respect tov de Joden.
Of vind jij van wel?

• Topic Starter Topic Starter
Zal er in Europa ooit een soort van burgeroorlog komen, denken jullie?

Je denkt hetzelfde als mij...

Met dank aan de linkse partijen

wat heeft de multi culturele samenleving ons nu al opgeleverd, buiten een paar kebabzaken? Alleen maar ellende en nog eens ellende

Alleen zullen de ogen van de Europese burger, mede door de gruwel in wereldoorlog 2, te laat opengaan en zal dit uiteindelijk onze ondergang betekenen

Een burgeroorlog tussen wie, welke groepen denk je dat er zouden gaan vechten?

Mijn toekomst ziet er zonnig uit hoor :)

Als je geen idee hebt, waarom denk je dan dat er een zou komen?

Als je mensen zoals Black Cobra hoort praten hier, of eens een kijkje neemt op het forum van marokko.nl

Ja, dan weet je wel dat we met problemen zitten in Nederland en België

Als je mensen zoals Black Cobra hoort praten hier, of eens een kijkje neemt op het forum van marokko.nl

Ja, dan weet je wel dat we met problemen zitten in Nederland en België

Dus de manier waarop Black Cobra en mensen op marokko.nl praten is volgens jou een goede reden om een burgeroorlog te beginnen? :eek:

Een burgeroorlog tussen wie, welke groepen denk je dat er zouden gaan vechten?

Ik zie hier ooit weleens ongeveer hetzelfde als in het voormalige Joegoslavië gebeuren.
Intolerante en fundamentalistische Nederlanders, Turken en Marokkanen genoeg helaas.

Dus de manier waarop Black Cobra en mensen op marokko.nl praten is volgens jou een goede reden om een burgeroorlog te beginnen? :eek:

Nee, wel een reden om de Nederlandse nationaliteit in te trekken en huiswaarts te sturen

Draai of keer het zoals je wil, maar een "gematigde moslim" zoals de politici ons graag doen geloven, kiest de kant van een extremist boven de kafir, voor de moslims zijn wij slechts een volkje van apen en varkens

Nee, wel een reden om de Nederlandse nationaliteit in te trekken en huiswaarts te sturen

Draai of keer het zoals je wil, maar een "gematigde moslim" zoals de politici ons graag doen geloven, kiest de kant van een extremist boven de kafir, voor de moslims zijn wij slechts een volkje van apen en varkens

En hoe denk je de nationaliteit van deze mensen in te trekken? En waar wil je deze mensen heen sturen als ze hier zijn geboren, en wat met de mensen die enkel over Nederlandse nationaliteit beschikken.

En stel nou he, jouw plannen worden realiteit, al die moslims worden het land uit gekickt, worden hun eigendommen dan ook onteigend door de staat? Bedrijven die ze bezitten. Wat met alle banen die ze hebben, of de opleidingen die op dat moment gevolgd worden?
Moeten ze allemaal met de trein?

Hey hey.....jij bent Belg.......en dan kom je spreken over het intrekken van de NL nationaliteit.....
Zeker zijn er gematigde moslims. Haatbaardje is er toch een goed voorbeeld van?

Terug
Naar boven