Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
NOG schokkender? Shit wacht even, ik pers er een extra traantje uit.
Dat er 6milj. joden, zigeuners, homocoïtusuelen, gehandicapten, verzetsstrijders zijn gesloopt in de kampen blijft toch even erg, of dat nou in 50 kampen is gedaan of in een half miljoen kampen..
Als het aantal kampen opeens minder was geworden dan deed dat toch ook niets af aan het leed van de slachtoffers?
zijn dat er 12?
De holocaust is het beste wat joden ooit is overkomen. Toen het voorbij was werden ze niet meer vervolgd en niet meer (terecht) landen uitgezet wat wel in de honderden jaren voorheen gebeurde.
Dankzij idioten zoals jij hebben ze enorm veel politieke macht en hebben ze de macht om iedere wereldburger te verkrachten via het banken systeem.
Correct, maar vanwaar wil jij ons overspoelen met deze feiten? Een falabella paard is ook een paard terwijl ze kleiner zijn dan pony's alleen niemand hier zal dat een worst wezen behalve wanneer ze het op hun bord krijgen en een klein stukkie vlees zien
Correct, maar vanwaar wil jij ons overspoelen met deze feiten? Een falabella paard is ook een paard terwijl ze kleiner zijn dan pony's alleen niemand hier zal dat een worst wezen behalve wanneer ze het op hun bord krijgen en een klein stukkie vlees zien
zijn dat er 12?
De holocaust is het beste wat joden ooit is overkomen. Toen het voorbij was werden ze niet meer vervolgd en niet meer (terecht) landen uitgezet wat wel in de honderden jaren voorheen gebeurde.
Dankzij idioten zoals jij hebben ze enorm veel politieke macht en hebben ze de macht om iedere wereldburger te verkrachten via het banken systeem.
Toch blijf ik het frappant vinden, dat wanneer je wat anders hebt te zeggen over de holocaust dan het ''officiële'' verhaal, je gelijk word uitgemaakt voor anti-semiet/holocaust ontkenner en je een zware geldboete en mogelijke celstraf kan krijgen.
Over elke oorlog, belangrijke punten in de geschiedenis mogen we wel een mening hebben, maar als het over ww2 gaat dan MOET iedereen blijkbaar het officiële verhaal geloven.
Begrijp me niet verkeerd het is heel erg wat er is gebeurt en het officiële verhaal zal ook wel kloppen, maar ik blijf dit vreemd vinden.
Dat het museum of Jewish heritage cijfers hanteert die buiten proporties zijn volgt ook uit studies van mensen met Joodse achtergrond. Maar dan wordt je meteen monddood gemaakt of als landverrader, dat het erg is wat er is gebeurd staat buiten twijfel. Het is alleen belachelijk dat er constant nieuwe verzinselen worden verzonnen om landen en banken af te persen zodat een handjevol met hun chauffeur door de 5th avenue kunnen paraderen, terwijl de echte slachtoffers (merendeel vluchte al voor de WOII naar de Verenigde Staten) van de holocaust en dat zijn er bij verre niet zoveel als men beweerd worden afgedankt met een paar honderd euro .
Joden geen enorme politieke macht? kom op man, lees eens een degelijke krant.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Als ik je ook nog moet overtuigen dat joden een enorme rol spelen in het corrupte, wereldwijde bankwezen dat deze wereld naar de klote helpt ben je al helemaal een idioot.
Ik wacht alvast op je 2 woord reply
Dat het museum of Jewish heritage cijfers hanteert die buiten proporties zijn volgt ook uit studies van mensen met Joodse achtergrond. Maar dan wordt je meteen monddood gemaakt of als landverrader, dat het erg is wat er is gebeurd staat buiten twijfel. Het is alleen belachelijk dat er constant nieuwe verzinselen worden verzonnen om landen en banken af te persen zodat een handjevol met hun chauffeur door de 5th avenue kunnen paraderen, terwijl de echte slachtoffers (merendeel vluchte al voor de WOII naar de Verenigde Staten) van de holocaust en dat zijn er bij verre niet zoveel als men beweerd worden afgedankt met een paar honderd euro .
Joden geen enorme politieke macht? kom op man, lees eens een degelijke krant.
Als ik je ook nog moet overtuigen dat joden een enorme rol spelen in het corrupte, wereldwijde bankwezen dat deze wereld naar de klote helpt ben je al helemaal een idioot.
Ik wacht alvast op je 2 woord reply
1) Joden terecht eruit geflikkerd?
2) Illustratie van macht dmv presidenten met een keppeltje?
3) Holocaust beste wat ze is overkomen?
4) Geen jodenvervolgingen meer na WO2? (misschien niet staatsgeleid, maar verder...)
5) Dankzij idioten als TS hebben ze macht?
Dat Joden macht hebben klopt, want ze hebben geld. Daarmee zijn ze een belangrijke lobbygroep in de VS, hence de steun van de VS aan Israel. Dat er veel joden in het bankwezen zitten zal best, maar wat heeft dit met het joodse volk oid te maken? Zonder die joden was het bankwezen een transparante eerlijke aangelegenheid geweest?
Dus eigenlijk slaat je hele punt nergens op, en als je dan al die positie inneemt komt je met verkeerde argumenten.
Joden willen enkel economisch de wereld overheersen, moslims daarentegen, die willen ook bepalen hoe je moet leven. Geen homo's, geen overspel, geen verraad (van godsdienst veranderen) enzovoort