AndroidHealthClinic

Holocaust nog schokkender dan gedacht

Joden willen enkel economisch de wereld overheersen, moslims daarentegen, die willen ook bepalen hoe je moet leven. Geen homo's, geen overspel, geen verraad (van godsdienst veranderen) enzovoort

Haha zie net dat de bank die grotendeels verantwoordelijk is voor de credietcrisis opgericht is door een jood die gevlucht was. Hadden ze niet een ander kunnen laten wegkomen? :roflol:

zijn dat er 12?
De holocaust is het beste wat joden ooit is overkomen. Toen het voorbij was werden ze niet meer vervolgd en niet meer (terecht) landen uitgezet wat wel in de honderden jaren voorheen gebeurde.
Dankzij idioten zoals jij hebben ze enorm veel politieke macht en hebben ze de macht om iedere wereldburger te verkrachten via het banken systeem.
Wow originele naam, ben je nu aan het countertrollen?

Volgens mij heeft Israel nu vandaag de dag een veel grotere kamp dan al die kampen destijds van de Duitsers.
You're point being....

+1, 60 jaar geleden was dit ,in de toekomst moet men zorgen dat dit zich niet meer herhaald

wat doet Israel nu?

• Topic Starter Topic Starter
+1, 60 jaar geleden was dit ,in de toekomst moet men zorgen dat dit zich niet meer herhaald

wat doet Israel nu?

Wat gebeurt er in Syrië? Beter maak je je daar druk op, daar zijn al 70.000 broeders en zusters van je omgekomen

In Palestina misschien 1000 in totaal? :o

wat gebeurde er met de jood die met volle erectie richting klaagmuur liep?
hij brak zn neus

tbeest* (r*tard) je staat in mijn negeerlijst ,quot zoveel je maar wilt ik lees het toch niet:trollface:

wat gebeurde er met de jood die met volle erectie richting klaagmuur liep?
hij brak zn neus

24804138.jpg

wat doet Israel nu?

60 jaar geleden was het 1953, weinig holocaust meer aan de gang toen, behalve als je de Watersnoodramp ook daartoe wilt rekenen.
Lol @ holocaustontkenners/goedpraters, blijft altijd zo triest om dat te moeten lezen.

Wow originele naam, ben je nu aan het countertrollen?

Nee, dat 'beste wat ze ooit is overkomen' ging qua verwoording misschien absoluut te ver maar rond de holocaust (die ik niet in zijn geheel ontken) zweven veel leugens welke het joodse volk maar al te graag accepteert als waarheid. Deze worden vervolgens gebruikt om meer invloed en geld te verwerven; wat voor mij en jou negatief is. Mensen snappen niet hoeveel schade het bankwezen aanricht en joden spelen daar inderdaad een enorme rol in.

Het is toch bizar dat dit ene stukje historie niet ontkent mag worden, en zelfs bestraft kan worden met boetes en celstraf?

Ik weet dat ik heel erg aan het generaliseren ben, en ik leef absoluut mee met iedereen die zijn leven is verloren in WOII, maar tegelijkertijd ben ik niet bang om als een anti-zionist over te komen (wat velen wel zijn) en mijn mening te uiten.

60 jaar geleden was het 1953, weinig holocaust meer aan de gang toen, behalve als je de Watersnoodramp ook daartoe wilt rekenen.
Lol @ holocaustontkenners/goedpraters, blijft altijd zo triest om dat te moeten lezen.

lol, ik ontken niks ik zie enkel het verleden zichzelf herhalen , gepleegd door een lunatic state in een gestolen land.

Hoe kan je dan zien dat ik quote?

---------- Post toegevoegd Mon 4 Mar 2013 om 15:32 ----------

Antisemitisme op dit forum is echt schrijnend.

En dan verbaast zijn dat de Joden hun eigen thuisland willen ;)

Ik ben geen antisemiet

Ik hou er niet van als mensen andere mensen zooi op lopen te dringen. Jehova's zijn daarin het meest vervelend. Daarnaast moet een beetje zelfspot prima kunnen, joden kunnen daar niet tegen en gaan dan zielig doen.. Iets wat ik liever heb dan wat de gemiddelde mocro doet namelijk agressief worden.

zijn dat er 12?
De holocaust is het beste wat joden ooit is overkomen. Toen het voorbij was werden ze niet meer vervolgd en niet meer (terecht) landen uitgezet wat wel in de honderden jaren voorheen gebeurde.
Dankzij idioten zoals jij hebben ze enorm veel politieke macht en hebben ze de macht om iedere wereldburger te verkrachten via het banken systeem.

Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje misselijkmakend, originele.......
Ik ben het ermee eens dat er joden zijn die de holocaust uitbuiten, maar het het beste noemen wat ze overkomen is, vind ik een blijk van weinig empathie.
En het bankensysteem... absurd om joden daar allemaal de schuld van te geven.

Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje misselijkmakend, originele.......
Ik ben het ermee eens dat er joden zijn die de holocaust uitbuiten, maar het het beste noemen wat ze overkomen is, vind ik een blijk van weinig empathie.
En het bankensysteem... absurd om joden daar allemaal de schuld van te geven.

zie andere post.
Als het iemand anders was dan tbeest had ik waarschijnlijk wel anders gereageerd.

kreeg een sms van je mama in haar latex pakje

ik van jouw mama in boerka

:trollfacex:

De recente holocaust in Congo kent waarschijnlijk veel meer slachtoffers dan die van ww2.
Waarom horen we daar niks over, waarom word dat niet herdacht etc. omdat ze zwart zijn?

En laten we de overlevende die dat hebben meegemaakt allemaal in het huis van tbeest laten wonen, zal die leuk vinden.

zijn dat er 12?

+1

Terug
Naar boven