AndroidHealthClinic

homofobie

Daniel1982

Novice
Waardering
0
Laatst bewerkt:
Omdat Homo's zo overdreven kunnen doen met hun Joehoe!!!

kheb niks tegen die lui, maar minder opvallend mag graag

Homo zijn draait veelal om glitter & glamour. :gay:

Niks voor mij.

Owja,

Niets tegen homo's als ik er maar niets van merk.

bij ons op de fitnis traind zo een ouder homokoppel
voel me toch niet op men gemak als ze in de kleedkamer zijn of in de sauna ofzo
voel me begluurd dan

Ach, beetje kontbonken kan toch nooit kwaad? Of wel :shrug:

bij ons op de fitnis traind zo een ouder homokoppel
voel me toch niet op men gemak als ze in de kleedkamer zijn of in de sauna ofzo
voel me begluurd dan

maar wat als je alleen de keuze heb uit:

1) Genomen worden door die 2
2) Kijken hoe ze elkaar nemen

wat doe je dan?

Ze moeten het privé houden en niet openbaar staan afgeven. Homofilie is eigenlijk een soort van misvorming die de natuur aanmaakt omdat er een teveel aan mensen is en zo planten ze zich niet meer voor. Het komt nu ook al voor bij diverse diersoorten waar een teveel aan is.

Ze moeten het privé houden en niet openbaar staan afgeven. Homofilie is eigenlijk een soort van misvorming die de natuur aanmaakt omdat er een teveel aan mensen is en zo planten ze zich niet meer voor. Het komt nu ook al voor bij diverse diersoorten waar een teveel aan is.

Tnx for sharing your info maar ik let niet echt zo op de dieren hoe en met wie ze het doen:D

Laatst bewerkt door een moderator:

:roflol:

Laatst bewerkt door een moderator:
ik word geknipt door een homo en ik lig standaard in een deuk om die gast.
Ik ben zelf hartstikke hetero en moet er niet over na denken om iets met een man te hebben, maar ik heb ook niks tegen ze.

Meestal kan ik wel om ze lachen, denk maar aan gordon, joling, enz...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Why.jpg

Homo's mogen doen en laten wat ze willen, zolang ze er geen andere mee lastig vallen. Nou denk ik eerlijk gezegd dat veel homo's ook helemaal geen aandacht trekken, er zijn gewoon een paar relnichten bij die ontzettend om aandacht vragen.

Terug
Naar boven