XXL Nutrition

homofobie

homo's zijn goor

He macho mannen,

ben best benieuwd hoe het komt dat alle hetero mannen bang zijn dat alle homo's op ze zouden vallen.

Dit is namelijk 1 van de motieven waarom homogeweld plaats vindt.

Ben best benieuwd naar jullie kijk/visie hierop

En volgens http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ben-macho-gay-187335/ moet ik macho zijn, maar ja, niet echt het geval.

Sorry, merk dat de bron mist : http://www.gay.nl/article/13921//Homogeweld_is_mannelijk

door een homo aantrekkelijk gevonden worden is vernederend, en dan bedoel ik dus wanneer ze het daadwerkelijk uiten

T.S. = gay?
Weg met al die nichten, moet er niet van weten!

He macho mannen,

ben best benieuwd hoe het komt dat alle hetero mannen bang zijn dat alle homo's op ze zouden vallen.

Dit is namelijk 1 van de motieven waarom homogeweld plaats vindt.

Ben best benieuwd naar jullie kijk/visie hierop

En volgens http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ben-macho-gay-187335/ moet ik macho zijn, maar ja, niet echt het geval.

Sorry, merk dat de bron mist : [Link niet meer beschikbaar]

hoe kom je aan die bron? zomaar ff op gay.nl gekeken:rolleyes::rolleyes:

Ik heb er geen problemen mee. Ik snap ook niet waarom je meer last zou hebben van homo's die in het openbaar zoenen dan hetero's die dat doen. Ik lach er gewoon om.

Homo's mogen doen en laten wat ze willen, zolang ze er geen andere mee lastig vallen. Nou denk ik eerlijk gezegd dat veel homo's ook helemaal geen aandacht trekken, er zijn gewoon een paar relnichten bij die ontzettend om aandacht vragen.

+1

daarbij laat die mensen lekker in hun waarde.

Leven en laat leven, zolang ze maar hun klauwen van mij afhouden.

Joehoe :D

niks tegen homo's zolang ze mij niet lastig vallen en ik hun geen rare dingen zie doen.
paar jaar terug op café zo een homo die zat was was mij aan het lastig vallen ,probeer je hem vriendelijk duidelijk te maken dat jij niet zo bent blijft die door proberen gelijk een bier fles op zijn kop kapot gehoud daar word je niet te goei van zeker als je die tijd al een tijdje geen aandacht meer van meisjes hebt gekregen en zo wat komt op je af.

niks tegen homo's zolang ze mij niet lastig vallen en ik hun geen rare dingen zie doen.
paar jaar terug op café zo een homo die zat was was mij aan het lastig vallen ,probeer je hem vriendelijk duidelijk te maken dat jij niet zo bent blijft die door proberen gelijk een bier fles op zijn kop kapot gehoud daar word je niet te goei van zeker als je die tijd al een tijdje geen aandacht meer van meisjes hebt gekregen en zo wat komt op je af.

Toch maar eens kijken voor een hetero bar?

Ik was op vakantie in berlijn maandje terug. Ik dacht gezellig naar een kroeg te gaan op een avond, dus mijn maat en ik stapte de eerste kroeg die we tegenkwamen binnen, en wat dacht je? overal homo's met t-shirts met een hele grote V-hals waar het borsthaar uit krulde. :o

In het begin dus even schrikken, die schrik werd iets minder toen alle vrouwen in de kroeg ineens ook opvielen, damnn.. lekker! en al die homo's kregen vollop aandacht van die vrouwen (je zou bijna ook homo worden :D)Maar goed toen werd de schrik weer wat erger toen ze een playbackshow gingen houden op een podium.. en raad eens.. jaja.. waaronder het nummer YMCA :roflol: mijn maat en ik keken elkaar aan, sloegen een glas sterke drank achterover, en we zijn lekker mee wezen dansen en playbacken, lang niet zo'n gezellige avond gehad. :D

Nee niks tegen homo's, het zijn juist meestal hele gezellige en vrolijke mensen. :thumb:

(ik werd trouwens gewoon wakker in mijn eigen hotel kamer, zonder een mannelijk geslacht naast me :p)

Maar jij bent dus homo begrijp ik? ;)

Die vrouwen willen ook eens een rustig avondje stappen zonder dat er vieze kerels om hun heen komen staan en dneken een kansje te maken...daar hebben ze bij homo's geen last van. daarom zie je vaak mooie vrouwen in dat soort bars.
Mensen die een afkeer voor homo's hebben denken meteen aan het stereotype beeld er van. zoals vele mensen dat doen bij het woord bodybuilder. Maar een extreme afkeer kan ook juist ontkenning betekenen. je zal verbaast staan in je omgeving, hoeveel mensen je wel niet kent die het stiekem zijn, of er in elk geval wat mee te maken heeft gehad.

Ik heb er geen problemen mee en het zijn net zo goed relaxte mensen, maar 2 mannen met elkaar zien kussen blijft ranzig. 2 girls 1 cup vond ik bv ook ranzig.

Ik kan over het algemeen heel erg lachen om homos, vaak hebben ze briljante humor, in het uitgaansleven heb ik er redelijk wat ontmoet.
Zolang ze niet handtastelijk worden vind ik het geen probleem om er mee om te gaan.
Meestal kan ik wel om ze lachen, denk maar aan gordon, joling, enz...
Als ik aan iemand een hekel heb is hij het wel, wat is dat een gemaakte gast.:barf:

Terug
Naar boven