AndroidHealthClinic

homofobie

Blanken worden trouwens wel gediscrimineerd, maar dat terzijde.

• Topic Starter Topic Starter
Daar ben ik helemaal niet bang voor.. onzinnige 'statement' ...

Tsja.. het feit dat jij homo bent maakt mij ook niets uit.. leven en laten leven zeg ik altijd.. maar wat wil je precies bereiken met dit topic? Wat voor discussie wil je uitlokken?

wil ff kijken hoe jullie kijk hier op is. de homo grapjes komen hier erg vaak voorbij, dus was toch benieuwd hoe jullie er echt op kijken

wou bewustwording opwekken, hoe je zou reageren op straat als je homo ziet, zou je em in elkaar meppen, of nu zoiets hebben van;, ach, laat maar, wil er niets mee te maken hebben.

damn, lijk de EO wel.

• Topic Starter Topic Starter
Hoop schijtluizen hier. Ik krijg vaak sjans van homo's en vind dat prima. Homo's zijn gewoon directer en als ze een leuke man zien dan zeggen ze dat gewoon. Niks mis mee toch? Ga je echt niet dood van als een man je leuk vindt hoor.......Ze willen je heus niet gelijk in je reet nken.

nou, dit is de beste reactie die ik hier heb gelezen, ze bestaan toch dus, gasten die zo denken.

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

"Dwazen , goddelozen, slechte & karakterloze, ondeugdelijke mensen zijn níet gelijkwaardig aan wijzen, godvrezenden en rechtvaardigen. Immigranten die de taal niet spreken, een Staatsvijandig geloof aanhangen en onze cultuur en samenleving afwijzen, zijn niet gelijkwaardig aan autochtone bewoners van het land. "

Christelijke racistische t*ring bende is het :D

Het maatschappelijke taboe dat nog steeds rust op homocoïtusualiteit, in wat voor mate dan ook, is de oorzaak hiervan. Homocoïtusualiteit is precies hetzelfde als heterocoïtusualiteit. Kan je dingen over homocoïtusualiteit niet begrijpen? Probeer dit dan ook niet en benadeel deze mensen niet. Zij begrijpen jouw coïtusuele voorkeur ook niet. Ze hebben het zelf vaak al lastig genoeg door het taboe dat rust op homocoïtusualiteit en de soms slechte reacties uit de intieme omgeving die ze te verduren krijgen op het moment dat ze uitkomen voor hun coïtusualiteit.

Ook zullen er wel flink wat reacties komen uit de angst voor de eigen coïtusualiteit (bischierig, bi, latent homoseksueel, etc).

Terug
Naar boven