Fitness Seller

homofobie

Homo's mogen doen en laten wat ze willen, zolang ze er geen andere mee lastig vallen. Nou denk ik eerlijk gezegd dat veel homo's ook helemaal geen aandacht trekken, er zijn gewoon een paar relnichten bij die ontzettend om aandacht vragen.

+1

kan me ook best voorstellen dat niet alle homo's even opgezet zijn dat sommigen van hen er zo opzettelijk belachelijk verwijfd gaan bijlopen. minderheden laten zich nu eenmaal vaak graag extreem opmerken en het zijn steeds enkelingen die het verpesten voor de rest.

Ik heb juist respect voor homo's. In plaats van jezelf te beperken tot een geslacht waar je niets voor voelt, gewoon schijt hebben aan de rest en lekker doen waar je zin in hebt.
Niets mis met die mensen.

Imo hebben anti-homo's zelf en portie klappen nodig. Trouwens ff voor de mensen die gelijk hun vooroordelen 'uit de kast' trekken, Ik heb zelf al 2 jaar een vriendin hoor.:D
En een lekkere ook.

Ik heb juist respect voor homo's. In plaats van jezelf te beperken tot een geslacht waar je niets voor voelt, gewoon schijt hebben aan de rest en lekker doen waar je zin in hebt.

Imo hebben anti-homo's zelf en portie klappen nodig. Trouwens ff voor de mensen die gelijk hun vooroordelen 'uit de kast' trekken, Ik heb zelf al 2 jaar een vriendin hoor.:D
En een lekkere ook.

Dat zegt niks;) er bestaat ook nog het BI zijn:D

En een lekkere ook.

foto graag :D

af en toe een derde been in je kont moet kunnen..

En een lekkere ook.

Gay alert! :gay:

Nee idd, ben het met je eens!

En een lekkere ook.

Win post. Close topic.

He macho mannen,

ben best benieuwd hoe het komt dat alle hetero mannen bang zijn dat alle homo's op ze zouden vallen.

Dit is namelijk 1 van de motieven waarom homogeweld plaats vindt.

Ben best benieuwd naar jullie kijk/visie hierop

En volgens http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ben-macho-gay-187335/ moet ik macho zijn, maar ja, niet echt het geval.

Sorry, merk dat de bron mist : http://www.gay.nl/article/13921//Homogeweld_is_mannelijk

Ik was op vakantie in berlijn maandje terug. Ik dacht gezellig naar een kroeg te gaan op een avond, dus mijn maat en ik stapte de eerste kroeg die we tegenkwamen binnen, en wat dacht je? overal homo's met t-shirts met een hele grote V-hals waar het borsthaar uit krulde. :o

In het begin dus even schrikken, die schrik werd iets minder toen alle vrouwen in de kroeg ineens ook opvielen, damnn.. lekker! en al die homo's kregen vollop aandacht van die vrouwen (je zou bijna ook homo worden :D)

Maar goed toen werd de schrik weer wat erger toen ze een playbackshow gingen houden op een podium.. en raad eens.. jaja.. waaronder het nummer YMCA :roflol: mijn maat en ik keken elkaar aan, sloegen een glas sterke drank achterover, en we zijn lekker mee wezen dansen en playbacken, lang niet zo'n gezellige avond gehad. :D

Nee niks tegen homo's, het zijn juist meestal hele gezellige en vrolijke mensen. :thumb:

(ik werd trouwens gewoon wakker in mijn eigen hotel kamer, zonder een mannelijk geslacht naast me :p)

Maar jij bent dus homo begrijp ik? ;)

Mischien ben je klein geschapen? :dunno:

de meeste hete mannen vragen of ie er al inzit, terwijl ik met mijn sateprikker al 5 min bezig ben:(

ja, het liep lekker vlot met m'n diarree, teveel ijsjes gegeten :o wat hebben we gelachen toen :D

hmmm, you know my dirty little secrets:D. op zijn tijd een bruine eruptie uit jouw donkere grot leeglikken is lekkah lekkah.:D volgende keer wel je sterretje scheren aub.

de meeste hete mannen vragen of ie er al inzit, terwijl ik met mijn sateprikker al 5 min bezig ben:(

hmmm, you know my dirty little secrets:D. op zijn tijd een bruine eruptie uit jouw donkere grot leeglikken is lekkah lekkah.:D volgende keer wel je sterretje scheren aub.

omg haha, moet verdelen bla bla bla :p

Terug
Naar boven