Devil Inside
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien niet gelijk, naar verloop van tijd vaak wel![]()
@ azreal: Het is niet omdat alles 'directer' gaat in hun verdorven cultuur, dat ze als coïtusmaniakken moeten gedragen. Beetje begrip mag ook wel tegen homofobe hetero's.![]()

Hoop schijtluizen hier. Ik krijg vaak sjans van homo's en vind dat prima. Homo's zijn gewoon directer en als ze een leuke man zien dan zeggen ze dat gewoon. Niks mis mee toch? Ga je echt niet dood van als een man je leuk vindt hoor.......Ze willen je heus niet gelijk in je reet nken.
Ik ben helemaal niet bang van homo's . Ik vind het gewoon zo makkelijke targets om uit te lachen . Verder moeten ze me niet al te veel gaan aanstaren en dat heeft niets met hun geaardheid te maken want als er een lelijk wijf naar me zit te gapen , word ik ook pisnijdig .
Why? Ik bedoel........ik kick er niet op maar als mooie vrouwen je mooi vinden kunnen lelijke vrouwen je ook mooi vinden. Zie het probleem niet....zolang je niet met ze in bed beland is het goed.
Hoop schijtluizen hier. Ik krijg vaak sjans van homo's en vind dat prima. Homo's zijn gewoon directer en als ze een leuke man zien dan zeggen ze dat gewoon. Niks mis mee toch? Ga je echt niet dood van als een man je leuk vindt hoor.......Ze willen je heus niet gelijk in je reet nken.
stiekem blijken de 'stoere' bodybuilders eigenlijk toch vrij veel onzekerheid over zichzelf en hun geaardheid te hebben
Vraag me af hoe die homo's dat doen die hebben meestal hopen lekkere vriendinnen vergeleken met de meeste hetro's.
Omdat ze eerlijk zijn, niet alleen wijven willen nken en vaak verzorgd zijn. Ze schamen zich niet om zichzelf te zijn een hoop mannen doen dat wel en creeëren een image.
(ff kort door de bocht he mensen......'t is hypothetisch met een kern van waarheid vaak)

Omdat ze eerlijk zijn, niet alleen wijven willen nken en vaak verzorgd zijn. Ze schamen zich niet om zichzelf te zijn een hoop mannen doen dat wel en creeëren een image.
(ff kort door de bocht he mensen......'t is hypothetisch met een kern van waarheid vaak)

Ze snappen toch ook wel dat de meeste mannen hetero zijn? Ze moeten eerst maar zorgen dat ze weten of iemand homo is of niet. Komop man, wij hoeven toch ook geen feest om te vieren dat we hetero zijn:S En als ze dan toch wat lopen te paraderen daar op die gayparade, laat ze daar dan mekaar lekker ophitsen. Hebben wij er ook geen last van.