Fitness Seller

homofobie

zo'n reactie maakt aan mij meteen 2 dingen duidelijk:

1. Je hebt niet duidelijk genoeg een vaderfiguur in je leven gehad en probeert nu onbewust je mannelijkheid te bewijzen met dergelijke uitspraken.

2. Je i.q. zal maximaal rond de 100 liggen

zo'n reactie maakt aan mij meteen 2 dingen duidelijk:

1. Je hebt niet duidelijk genoeg een vaderfiguur in je leven gehad en probeert nu onbewust je mannelijkheid te bewijzen met dergelijke uitspraken.

2. Je i.q. zal maximaal rond de 100 liggen

Ja en jij voelt je zo aangevallen dat je volgens mij echt de grootste homo in je wijk bent :D

• Topic Starter Topic Starter
niks tegen homo's zolang ze mij niet lastig vallen en ik hun geen rare dingen zie doen.
paar jaar terug op café zo een homo die zat was was mij aan het lastig vallen ,probeer je hem vriendelijk duidelijk te maken dat jij niet zo bent blijft die door proberen gelijk een bier fles op zijn kop kapot gehoud daar word je niet te goei van zeker als je die tijd al een tijdje geen aandacht meer van meisjes hebt gekregen en zo wat komt op je af.

Kan me eigenlijk best voorstellen dat je dat doet. Als er bijvoorbeeld iemand achter je vriendin aanzit zou je dat ook doen. Dus dit vind ik nog niet eens zo erg, en geen vorm van homo geweld, gewoon een actie van wie niet wil luisteren die moet maar voelen.

Merk dat het wel meevalt qua hekel aan homo's. Tuurlijk zijn er wat uitzonderingen, maar er zijn bijvoorbeeld ook marokkanen die meevallen :D. Dus kortom, iedereen z'n eigen mening. We zijn tenslotte in Nederland.

Om ff terug te komen op wie niet wil luisteren, hoop dat degene die er echt niet in de buurt van wil zijn kan zeggen. Joh, met alle respect maar ik heb het niet zo op homo's dus als je het niet erg vind loop ik ff verder.

PS: en 2 girls one cup is gewoon te ranzig, en dan wel het filmpje uitkijken he, gaat niet alleen om het begin.

Homofobie is gewoon een natuurlijke afweer systeem tegen het onnatuurlijke :D
Net zoals iedereen spuugt op fatso's :rolleyes:

PS: en 2 girls one cup is gewoon te ranzig, en dan wel het filmpje uitkijken he, gaat niet alleen om het begin.

Ja, maar dat vind ik van 2 kussende mannen ook. Het lijkt me zo tegennatuurlijk dat ik er moeilijk naar kan kijken. Ik zal gewoon ook de andere kant opkijken als ik ze ergens zie tongen. Anyway, ik geloof dat ze er weinig aan kunnen doen en zal hen er daarom ook niet op afrekenen. Als ze zich weten te gedragen zal ik ze ook gewoon toelaten in mn vriendenkring. Maar het punt is dat het ergens toch wel een doorn in het oog blijft.

Laatst bewerkt:
Ik heb geen problemen met homo's. Vind het alleen wel jammer dat er altijd van die gare gasten op tv zijn als het erover gaat. Net als met trainen dan komen er ook altijd van die extreme figuren voorbij die zich helemaal volspuiten. Ik heb een oom die homo is en hij is gewoon getrouwd met zijn vriend en gedraagd zich normaal.

He macho mannen,

ben best benieuwd hoe het komt dat alle hetero mannen bang zijn dat alle homo's op ze zouden vallen.

Dit is namelijk 1 van de motieven waarom homogeweld plaats vindt.

Ben best benieuwd naar jullie kijk/visie hierop

En volgens http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ben-macho-gay-187335/ moet ik macho zijn, maar ja, niet echt het geval.

Sorry, merk dat de bron mist : http://www.gay.nl/article/13921//Homogeweld_is_mannelijk

Daar ben ik helemaal niet bang voor.. onzinnige 'statement' ...

Tsja.. het feit dat jij homo bent maakt mij ook niets uit.. leven en laten leven zeg ik altijd.. maar wat wil je precies bereiken met dit topic? Wat voor discussie wil je uitlokken?

Hij wilt coïtus met Mikki!

Ik heb echt niks tegen homo's, gezellige mensen meestal! In Groningen ga ik ook vaak uit in de homo kroeg daar, en ook met mannelijke, hetero vrienden. Nou zal dat allemaal vast weer anders zijn omdat ik een vrouw ben...

vindt zo overdreven allemaal.zijn gewoon mensen!net of elke vrouw op elke man valt,elke homo valt ook niet op elke man!

homo's stinken.

ow, en ze moeten dood.

niks tegen homo's, alleen meestal (lees: niet altijd) zijn ze super emo, waar ik dan weer een t*ring hekel aan heb. Zo lang je er uit ziet als piet met de pet en je bent homo vind ik het prima, kan je zelfs een maat van me zijn, maar zodra je italiaanse shirtjes gaat dragen moet je opfl*kkeren.

Homofobie is gewoon een natuurlijke afweer systeem tegen het onnatuurlijke :D
Net zoals iedereen spuugt op fatso's :rolleyes:
Verkrachting schijnt ook een natuurlijk gedrag te zijn, maarja niet alles wat natuurlijk is moet je nog aanvaarden. Sterker nog, tegenwoordig gaat men onnatuurlijke zaken makkelijker aanvaarden dan natuurlijke.

WTF check dit dan:S, prive bericht op hyves.

Type: Privé berichten
2008-11-22 12:00:44
Michel Titel:
Aan: nielserwinkoekje
lkkr ventje ben je

En dan vinden ze het raar dat mensen een afkeer tegen homo's hebben

Jep, ik bijf het raar vinden, want die ene bepaalde homo is niet noodzakelijk representatief voor de ganse homobevolking. Jij generaliseert = fail.

vindt zo overdreven allemaal.zijn gewoon mensen!net of elke vrouw op elke man valt,elke homo valt ook niet op elke man!

hehe.. precies dat zeg ik ook altijd als ik dit soort 'statements' hoor.. net of omdat je homo bent geen smaak hebt ofzo.. homo's hebben ook smaak..

Verder is me wel opgevallen dat ik best aantrekkelijk wordt gevonden door homo's.. ze zeggen dat ik mannelijk ben :o maargoed.. wat maakt het nou uit... als mensen elkaar respecteren en in hun waarden laten zie ik het probleem niet zo..

Verder heb ik hier al de namen Gordon en Joling zien 'passeren'.. nou als ik ergens een hekel aan heb zijn het die twee randmongolen.. en niet omdat ze homos zijn maar omdat het twee aanstellerige-aandachtvragende-en-hoe-goed-ze-ook-hun-best-doen-totaal-niet-grappige-randdebielen zijn.. :mad:

Dont care, ze moeten lekker doen wat ze zelf willen.

Hoop schijtluizen hier. Ik krijg vaak sjans van homo's en vind dat prima. Homo's zijn gewoon directer en als ze een leuke man zien dan zeggen ze dat gewoon. Niks mis mee toch? Ga je echt niet dood van als een man je leuk vindt hoor.......Ze willen je heus niet gelijk in je reet nken.

Terug
Naar boven