MuscleMeat

houden de vrouwen in Amerika van meer buffe gasten?

Bezoekers in dit topic

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
5.768
Waardering
6
Ik vraag dit me namelijk af. Bij MTV zie vaak dat die meiden wel op gasten vallen met wat muscles. Oke, ze vallen niet op Gunther types maar gewoon een beachboy type zeg maar. Het valt mij op dat over het algemeen de Nederlandse meiden liever een schrale ecto zien dan iemand met enige muscles. Ze vinden dit zo onnatuurlijk :rolleyes:
Oke, dit topic is misschien al duizend keer behandeld maar ik moet even mijn frustraties kwijt :mad: Of ben ik gewoon lelijk ??? :D
 
Smoothmold zei:
Ik vraag dit me namelijk af. Bij MTV zie vaak dat die meiden wel op gasten vallen met wat muscles. Oke, ze vallen niet op Gunther types maar gewoon een beachboy type zeg maar. Het valt mij op dat over het algemeen de Nederlandse meiden liever een schrale ecto zien dan iemand met enige muscles. Ze vinden dit zo onnatuurlijk :rolleyes:
Oke, dit topic is misschien al duizend keer behandeld maar ik moet even mijn frustraties kwijt :mad: Of ben ik gewoon lelijk ??? :D


Je bent gewoon lelijk :D
 
het valt me namelijk gewoon op de laatste tijd. K*t breezah's!
 
Omdat ze in Amerika gewoon smaak hebben
Niet als die k*t huppelk*tjes hier die bij signalen van de eerste sixpack en grote chest al beginnen te kotsen
Opdonderden met dat soort wijfen
 
Smoothmold zei:
Ik vraag dit me namelijk af. Bij MTV zie vaak dat die meiden wel op gasten vallen met wat muscles. Oke, ze vallen niet op Gunther types maar gewoon een beachboy type zeg maar. Het valt mij op dat over het algemeen de Nederlandse meiden liever een schrale ecto zien dan iemand met enige muscles. Ze vinden dit zo onnatuurlijk :rolleyes:
Oke, dit topic is misschien al duizend keer behandeld maar ik moet even mijn frustraties kwijt :mad: Of ben ik gewoon lelijk ??? :D
jup gewoon lelijk.. ken je niks aan doen..
 
PPff de vrouwen dat zo nen beachboy nemen zijn k*twijven!
Ik heb gezegt
 
firedsoul zei:
Je bent gewoon lelijk :D

hahaha, firedsoul, dit doet me denken aan dat meisje die toen naast mij zat dat ze je goor vond omdat je zo gespierd was :D

you remember? ;)
 
Kazz Unit zei:
PPff de vrouwen dat zo nen beachboy nemen zijn k*twijven!
Ik heb gezegt

k*twijven?

europese dames zijn anders wel 10000000000000x hotter dan de american biatches hoor.
 
Wat moet ik met meisjes? Ik heb liever de milfjes die wel weten wat mooi is. Liep vandaag met zoontje door het water en ze kwamen vragend op ons afgestapt :D of hij het niet koud had ???
 
ik train voor het podium, niet voor allerlei vrouwen. Btw heb ik al een vriendin dus het zit wel goed:D
 
In Amerika is het gewoon wat normaler als gasten goed getrained zijn. Daar zie je veel meer extremen heb ik het idee. Veel zwaar vatsige gasten, maar ook veel juiced up bikkels. In NL hebben ze het niet zo op mensen die te veel afwijken van het gemiddelde, zeker niet als je beter bent (dus groter, slimmer, rijker).
 
Rob G zei:
In Amerika is het gewoon wat normaler als gasten goed getrained zijn. Daar zie je veel meer extremen heb ik het idee. Veel zwaar vatsige gasten, maar ook veel juiced up bikkels. In NL hebben ze het niet zo op mensen die te veel afwijken van het gemiddelde, zeker niet als je beter bent (dus groter, slimmer, rijker).

Komt omdat daar de prohormonen legaal zijn;)
 
In Amerika vallen de wijfen nog op echte kerels en zijn de wijfen nog niet zo geemancipeerd. Van wat dominantie en muscles zijn ze dus niet vies van.

Hier zijn de wijfen zelf dominant en willen ze liever een k*tecto die ze zowel fysiek als mentaal aankunnen.
 
martie zei:
Komt omdat daar de prohormonen legaal zijn;)

Hou jij eens je domme, onzinnige opmerkingen voor je. Wordt er een beetje ziek van.
 
haha lelijke aap:D
 
RubenSossa zei:
Hou jij eens je domme, onzinnige opmerkingen voor je. Wordt er een beetje ziek van.

Wat is er dom en onzinnig aan?

tenslotte is dit chat & convo, niet alles hoeft zinnig te zijn :D
 
Vrouwen gaan af op het karakter, vaak.
 
Jonge meisjes vinden gasten met een flink fysiek eng imo. Die hebben liever een gast met zijn haar aan de zeikanten opgeschoren met een lijntje erin, armband om, broek op kruishoogte, glimmende riem, tasje.

Wijffies die wat ouder zijn houden meer van gasten met flink wat beef imo :cool:
 
Yzord zei:
Wat moet ik met meisjes? Ik heb liever de milfjes die wel weten wat mooi is. Liep vandaag met zoontje door het water en ze kwamen vragend op ons afgestapt :D of hij het niet koud had ???

Hmm, ze zouden toch niet mijn lul bedoelt hebben :mad:
 
Back
Naar boven