AndroidHealthClinic

houden de vrouwen in Amerika van meer buffe gasten?

Bezoekers in dit topic

superspider zei:
hmz ben 2 keer weesten zwemmen vorige week, nu ja echt alle chicks die er rondliepen had cellulites, dit van 12 tot 88jaar :p dik en ja zelfs de magere hadden nog een blubberkont sjaaa...triestig

Shake that :booty:

Het zal de nieuwe mode wel zijn :rolleyes:
 
Lauw zei:
Mijn hartediefje zit sinds 6 weken in Miami (inmiddels kan ik mijn handen niet meer dicht krijgen vanwege de eeltvorming), en zei zegt dat de vooroordelen redelijk kloppen, de meeste Amerikanen zijn moddervet en kort van stuk. En ze hebben volgens mijn vriendin echt rampzalige eetgewoontes (zou dat verband houden met zwaarlijvigheid?, je zou haast denken van wel ). Ontbijten doet vrijwel niemand, en zelf koken is een uitzondering, Amerikanen gaan graag uit eten en dan het liefst bij een fast food keten….

Ik moet eerlijk bekennen dat ik trouwens ook het idee heb dat het klassieke mannenlichaam (schouders breder als heupen, laag vet %, baardgroei en voldoende spiermassa) uit is. Althans, bij breezers.
Gisteren op het strand heb ik mogen horen hoe mannen (nou ja, mannen…..) met de fysiek van een iets te dik 12 jarig meisje als sexy en lief werden bestempeld. Raar. Het voordeel is wel dat je dus maar 3 dingen hoeft te doen om sexy en lief te worden gevonden door breezers: stoppen met trainen, stoppen met eten en extra oestrogeen injecteren.

Ik blijf voor de zekerheid toch maar trainen. Dan ben ik in ieder geval in staat om de sexy breezerboys bij de enkels af te breken. Dan maar niet lief.


Ben ik het niet mee eens.Ik denk dat van nature ELKE vrouw ongeacht haar smaak, altijd wel onbewust opgewonden raakt bij het zien van een PERFECT mannen lichaam, en hiermee doel ik meer op Men's Fitness fysieken dan MR O, of Al Bundy's.
 
In USA wordt er ook meer nadruk op gelegd dat vrouwen naar perfecte mannen mogen kijken, hier doen alle vrouwen dat ook alleen zeggen ze het niet...:D . Tevens moet zo'n cultuur groeien...
 
Smoothmold zei:
en wat het leuke is, de vrouwen van tegenwoordig schamen zich er niet meer voor... Dikke buiken met korte naveltruitjes, blubberbenen en dikke kuiten met korte rokjes. :kots:


Word!
 
Alsof je voor een mens healt fysiek niet hard moet werken ???
 
Smoothmold zei:
Ik vraag dit me namelijk af. Bij MTV zie vaak dat die meiden wel op gasten vallen met wat muscles. Oke, ze vallen niet op Gunther types maar gewoon een beachboy type zeg maar. Het valt mij op dat over het algemeen de Nederlandse meiden liever een schrale ecto zien dan iemand met enige muscles. Ze vinden dit zo onnatuurlijk :rolleyes:
Oke, dit topic is misschien al duizend keer behandeld maar ik moet even mijn frustraties kwijt :mad: Of ben ik gewoon lelijk ??? :D

Dat laatste was een retorische vraag neem ik aan? :thumbup:
 
CitizenDildo zei:
Ben ik het niet mee eens.Ik denk dat van nature ELKE vrouw ongeacht haar smaak, altijd wel onbewust opgewonden raakt bij het zien van een PERFECT mannen lichaam, en hiermee doel ik meer op Men's Fitness fysieken dan MR O, of Al Bundy's.
ik denk wel dat je gelijk hebt. Want het lijkt me vrij apart als binnen 1 generatie een paar honderdduizend jaar evolutie ongedaan wordt gemaakt.

Ik bedoel tot voor kort vielen vrouwen nog op mannen die uitstraalde dat ze goed konden jagen en dat ze in staat waren sabeltandtijgers en ander ongedierte uit de familie grot te jagen. Maar tegenwoordig lijkt het wel of vrouwen gaan voor mannen met disfunctionele testikels ???
 
MrJ zei:
Dat laatste was een retorische vraag neem ik aan? :thumbup:

nee, was gewoon een onzeker momentje :p Ik ben er weer over uit: Ik ben een shredded BEAST :D
 
Marky zei:
Ik merk in ieder geval wel dat ik veel aandacht heb van oudere vrouwen, rond de 30. Die jonge hertjes heb ik overigens weinig mee.


en je bent 15 ?

Als ze naar je kijken bedoelen ze "Kijk nou wat een schattig knulletje, zo eentje wil ik later ook".

:D

grapje he ;) je staat wel voor op je leeftijd : / zeker dat je 15 bent? : /
 
Smoothmold zei:
oke "Dildo", stop je hem maar weer lekker in je aarsje.

for the record, ik ben model geweest dus zo lelijk ben ik ook weer niet ;)


ik ook :cool:

in een babyspotje van 10 seconden op tv :(
 
Lauw zei:
ik denk wel dat je gelijk hebt. Want het lijkt me vrij apart als binnen 1 generatie een paar honderdduizend jaar evolutie ongedaan wordt gemaakt.

Ik bedoel tot voor kort vielen vrouwen nog op mannen die uitstraalde dat ze goed konden jagen en dat ze in staat waren sabeltandtijgers en ander ongedierte uit de familie grot te jagen. Maar tegenwoordig lijkt het wel of vrouwen gaan voor mannen met disfunctionele testikels ???


:roflol:
 
Lauw zei:
Gisteren op het strand heb ik mogen horen hoe mannen (nou ja, mannen…..) met de fysiek van een iets te dik 12 jarig meisje als sexy en lief werden bestempeld. Raar. Het voordeel is wel dat je dus maar 3 dingen hoeft te doen om sexy en lief te worden gevonden door breezers: stoppen met trainen, stoppen met eten en extra oestrogeen injecteren.
:roflol: ik stop meteen met trainen!!:D
 
BoTo zei:
en je bent 15 ?

Als ze naar je kijken bedoelen ze "Kijk nou wat een schattig knulletje, zo eentje wil ik later ook".

:D

grapje he ;) je staat wel voor op je leeftijd : / zeker dat je 15 bent? : /

hij is geen 15 bro
 
dat staat daar !

ik wist het !


:windup:
 
Denk dat veel jongeren gewoonweg meer sporten daar. Dus de kans dat je iemand daar tegenkomt die krachtraining(vaak in combi met american football) wel wat groter is dan in NL.
 
meer extremen dan daar?

Ofwel ben je huge ofwel fat? En dan heb je nog een hoop die +- is, maar de meesten kan je in die 2 groepen onderverdelen?
En hier loopt het door elkaar met weinig extremen maar veel gemiddelden?

:x
 
In amerika heb je gewoon geen ecto's ! Ze zijn allemaal meso of endo.
 
Ik heb de indruk dat ze meer van droog en mooi gebouwd houden ipv 50cm armen.

Ik ben vlak voor mn vakantie flink aan het cutten geweest en heb in mexico een paar amerikaanse dames ontmoet. Die waren zeer te spreken over mn postuur.

Tijdens de vakantie zelf ben ik door het vele bewegen ook nog een stuk droger geworden maar heb wel degelijk spiermassa verloren.

Vandaar mijn conclusie, weliswaar gestaafd op de mening van 4 dames.

Ikzelf vondt echt dat ik een skinny mother****er aan het worden was. De dames vonden niet........
 
Back
Naar boven