MuscleMeat

How low can i go!!!

• Topic Starter Topic Starter
Heey Sheikh natuurlijk man wat denk je wel niet :p hahaaaaaaaaaaaaa...
Hoe is het met jou makker?

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

Hij had wel een beetje meer moeite mogen doen om een mooiere vrouw voor mij uit te kiezen:D

goed man :) aan t cutten momenteel
hoe gaat het trainen verder?

Balenm man van je rug nu wel rust nemen he brah !

daarna weer verder kanllen ik blijf volgen !

Balenm man van je rug nu wel rust nemen he brah !

daarna weer verder kanllen ik blijf volgen !

Sindacate makker bedankt man :) ik wist niet dat je nog volgde, leuk om te weten :p
Deze periode dat ik niet kan gaan trainen maakt mij alleen maar nog gemotiveerder om mijn cutt agressiever aan te pakken op korte tijd:D

Alles ging goed tot als ik mijn rug geblesseerd heb:D
Op hoeveel BFsta je nu momenteel? en wat neem je om te cutten bro?

bf weet ik niet zal binnekort meten.

250mg test EW
600mg tren e EW
50mcg t3

is me eerste keer ook t3 dus ben benieuwd wat het gaat brengen

Laatst bewerkt:
bf weet ik niet zal binnekort meten.

250mg test EW
600mg tren e EW
50mcg t3

is me eerste keer ook t3 dus ben benieuwd wat het gaat brengen

Mooie kuurtje!!! kan niet misgaan bro :)
Ik heb ook al 2x t3 gesnoept haha... maar eerlijk gezegd werd ik er niet droger van, enigste wat ik gemerkt heb is dat je wel op dezelfde BF kan blijven wat je ook maar eet zolang je op T3 zit:D

Mooie kuurtje!!! kan niet misgaan bro :)
Ik heb ook al 2x t3 gesnoept haha... maar eerlijk gezegd werd ik er niet droger van, enigste wat ik gemerkt heb is dat je wel op dezelfde BF kan blijven wat je ook maar eet zolang je op T3 zit:D

hoeveel t3 nam je ?

Omdat skydirk altijd halve waarheden verteld en woorden verdraaid. Hij noemde alleen tegen de rugblessure en beknelde zenuw. Dit terwijl er ook een ontsteking zit en versleten ruggenwervels.
Hij laat dus info weg met opzet. Je ziet ook aan het einde dat hij het heeft over lekker lachen. Dat maakt dus duidelijk wat zijn intentie is.

On topic: Zou een korset helpen bij het ondersteunen tijdens een training?
Heb je mijn verdere artikels gelezen. Heb ik het over versleten tussenwervelschijven en de ontsteking die erdoor ontstaat doordat de zenuw ertussen kan komen. Versleten ruggenwervels (wat jij daar zegt) bestaat niet. Het gaat om de tussenwervelschijven. En wat jij daar zegt over hgh is echt om te lachen. Je opmerking is zo belachelijk dat ik er wel op moet reageren. Wat gaat hgh doen aan versleten tussenwervelschijven en de ontsteking die erdoor ontstaat? Ik vraag het je nog is: leg uit ipv mij aan te vallen. Dacht je misschien dat versleten tussenwervelschijven of meniscussen terug aangroeien door hgh. Het is zelfs gevaarlijk wat jij daar aanraadt. Er zijn altijd debielen die je gaan geloven en zich met hgh gaan volspuiten omdat er een idioot hen vertelt dat ze misschien hgh moeten gebruiken bij dat soort blessures.

Goh dat weet ik niet meer juist bro is een tijdje geleden... toch zeker 100 ofzo, ik heb toen stilaan opgebouwd en terug afgebouwd 2de maal had ik niet afgebouwd en heeft veel problemen teweeg gebracht dus echt wel een aanrader ookal zeggen veel dat het niet moet bro!!! bouw af naar een halve tab en zelfs een halve van een halve

Goh dat weet ik niet meer juist bro is een tijdje geleden... toch zeker 100 ofzo, ik heb toen stilaan opgebouwd en terug afgebouwd 2de maal had ik niet afgebouwd en heeft veel problemen teweeg gebracht dus echt wel een aanrader ookal zeggen veel dat het niet moet bro!!! bouw af naar een halve tab en zelfs een halve van een halve

op- en afbouwen ga ik sowieso doen, ookal zit ik op een vrij lage dose.

Heb je mijn verdere artikels gelezen. Heb ik het over versleten tussenwervelschijven en de ontsteking die erdoor ontstaat doordat de zenuw ertussen kan komen. Versleten ruggenwervels (wat jij daar zegt) bestaat niet. Het gaat om de tussenwervelschijven. En wat jij daar zegt over hgh is echt om te lachen. Je opmerking is zo belachelijk dat ik er wel op moet reageren. Wat gaat hgh doen aan versleten tussenwervelschijven en de ontsteking die erdoor ontstaat? Ik vraag het je nog is: leg uit ipv mij aan te vallen. Dacht je misschien dat versleten tussenwervelschijven of meniscussen terug aangroeien door hgh. Het is zelfs gevaarlijk wat jij daar aanraadt. Er zijn altijd debielen die je gaan geloven en zich met hgh gaan volspuiten omdat er een idioot hen vertelt dat ze misschien hgh moeten gebruiken bij dat soort blessures.

Je domheid straalt ervan af. Je maakt jezelf gewoon belachelijk. Kijk eens in het boek Medische fysiologie en anatomie 2e druk, hoofdstuk 7.3.2. Groeihormoon stimuleert de aanmaak van IGF-1 uit de lever. Deze heeft een stimulerend effect op de eiwitsynthese en daarmee op de groei van kraakbeen, spierweefsel en het bot. Daarnaast versnelt HGH het herstel van de ontsteking die er zit.
Jij bent degene die aanvalt en iets meteen als belachelijk bestempelt. Niet alles wat je niet weet is belachelijk. Je bent volgens mij een grote narcist. Je denkt alles beter te weten dan een ander. Wanneer je toch blijkt ongelijk te hebben ga je de zaken verdraaien. Ik heb vanaf begin af aan gezegd om iets te nemen als ondersteuning. Niet de boel lopen verdraaien.

Vrienden discussies voeren is het forum voor dat begrijp ik, maar hou het toch lekker netjes en beleefd. We zijn allemaal mensen en we zijn allemaal niet perfect en weten nog lang niet alles.
Wat ik ervan weet is dus dat de bekende "Rich Piana" een blessure had aan zijn knie en HGH ook nam voor sneller te herstellen en dat zijn huisdokter ervan verschoot dat hij zo snel herstelde!! Ik weet niet juist wat hij had maar ik geloof iets aan zijn miniscus aan zijn knie

Vrienden discussies voeren is het forum voor dat begrijp ik, maar hou het toch lekker netjes en beleefd. We zijn allemaal mensen en we zijn allemaal niet perfect en weten nog lang niet alles.
Wat ik ervan weet is dus dat de bekende "Rich Piana" een blessure had aan zijn knie en HGH ook nam voor sneller te herstellen en dat zijn huisdokter ervan verschoot dat hij zo snel herstelde!! Ik weet niet juist wat hij had maar ik geloof iets aan zijn miniscus aan zijn knie

Dan ga ik meteen aan de HGH :P

Ik liep maandenlang met een tennis elleboog. 2 weken na het nemen van HGH werd de pijn een heel stuk minder. Toen ik stopte met de HGH ging ik weer achteruit en het werd zelfs slechter dan voor de HGH. Nu zit ik er weer aan en is de pijn weer een stuk minder geworden. Ik heb alleen na een flinke zware training last vooral pull oefeningen.

Ik liep maandenlang met een tennis elleboog. 2 weken na het nemen van HGH werd de pijn een heel stuk minder. Toen ik stopte met de HGH ging ik weer achteruit en het werd zelfs slechter dan voor de HGH. Nu zit ik er weer aan en is de pijn weer een stuk minder geworden. Ik heb alleen na een flinke zware training last vooral pull oefeningen.

ga je dan hele leven HGH nemen? denk dan dat HGH geen echte oplossing is vooral als je slechter van wordt?

Dat is je eigen keuze... Ik raad niks aan of af :p

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

ga je dan hele leven HGH nemen? denk dan dat HGH geen echte oplossing is vooral als je slechter van wordt?

Als je het kan betalen waarom niet? HGH is een wondermiddel om eeuwig jong te lijken... Vertraagt het verouderingsprocess

Ben het niet mee eens dat het een wonder middel is. er zijn vast wel sides die niet op langere termijn bestudeerd zijn en niet bij iedereen optreden. iig HGH is geen speelgoed. ik zou het dan ook nemen als ik wat ouder ben. wie weet verrander ik van gedachte maar voor nu is het niet echt nodig.. ja om jong te lijken is niet het doel hea sexy :P je wilt je rug goed hebben.

Terug
Naar boven